Hoge temp, net ongesteld geweest.

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by charity2010, Jul 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hoi dames,

Heb even jullie hulp nodig. Weet zelf niet zo goed wat ik er van denken moet..

Ik ben 27 juni ongesteld geworden en was daar op 3 juli alweer vanaf. Nu vindt ik dat mijn temp wel erg hoog blijft. Op de dag dat ik ongi werd is hij flink gezakt en vervolgends is hij gewoon weer hoog..

Op dag 1 was hij 36,8.
    Dag 2 37.
    Dag 3, 4 en 5 weer 36.8.
    Dag 6 niet getempt, 2 uurtjes 'slaap' gehad.
    Dag 7 en 8 is hij even wat lager geweest, 36,7.
    Dag 9 weer 36,8.
    En vandaag, dag 10, is hij gewoon 37!

Ongi heeft wel goed doorgezet, niets minder dan normaal volgends mij..Ik temp wel altijd rond dezelfde tijd dus daar kan het ook niet aan liggen.

Is het wel normaal dat mijn temp zo hoog blijft?

2. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Hoi Charity,

Heb geen idee hoe dit komt maar ga hier ook even meevolgen.
    Mijn begin temp is altijd rond de 35.7 en stijgt na de eisprong tot 36.3 ben nu al 8 dagen ongesteld en mijn temp blijft op 36.3 a 36.4.
    Vraag mij ook af hoe dit zou kunnen komen.

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Hmm.. Ben dus niet de enige! Snap er echt werkelijk waar niets meer van.. Hoop dat er iemand is die ons een reactie geeft hier want tot nu toe is er nog niemand die reageerd :(

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Niemand?? :(

5. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

May 23, 2011
    2,026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    zitten jullie allebei nog in de menstruatie of is die al voorbij? Het kan zijn dat je temp wat later gaat dalen. Ik zou het verder ook echt niet weten. En als je je temperatuur vergelijkt met de vorige cyclus? Als je kijkt naar de overgang van menstruatie naar 'gewoon', kun je daar iets uit halen?

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Mijn menstruatie is gelukkig alweer voorbij. Zit nu op cyclus dag 10.. Kan niet heel goed vergelijken, temp pas sinds na de miskraam dus hij is nog wel een tijd hoger geweest door het hcg. Hij werd wel lager, zo tussen de 36,4 en 36,7.

7. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Mijn ms is sinds gisteren voorbij, dus dacht misschien dat hij vandaag zou dalen maar hij is hetzelfde gebleven.
    Vorige maand is niet echt een referentie omdat ik toen al bloed verloor vanaf de eisprong, heb wel 15dagen erna ms krampen gehad en temp is toen beginnen te zakken dus vermoed dat toen mijn ms begonnen is (maar ben hiervan dus niet zeker).

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Ik snap het even niet meer Claudia, je bent toch wel zeker van je menstruatie want die begint toch pas echt als je bloed verliest?? Hoe hoog was je temp vandaag? Die van mij was 36.8. Wel wat lager dan gister dus maar vooralsnog best hoog, ook zag ik net wat roze op het toiletpapier met afvegen:(

9. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Ja dacht ook dat normaal menstruatie begon als je bloed verliest, maar vorige maanden begon ik na 2 weken na mijn menstruatie opnieuw heel lichtjes bloed te verliezen, dacht eerst dat ik een heel korte cyclus had maar bleef meer dan 3 weken aanhouden.
    Ben gyn geweest en ipv dat zoals sommige vrouwen 1 of 2 dagen licht bloed verliezen bij een eisprong bleef bij mij dat dus aanhouden tot mijn ms en dan kreeg ik iets meer bloedverlies.
    Was al blij dat het deze maand heel normaal liep, eisprong en een 15dagen later bloedverlies maar nu werkt die temp niet correct mee :).
    Temp vandaag was opnieuw 36.4, lijkt nie hoog maar normaal is temp 35.7.

10. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook een keertje gehad... temp bleef hoog voor bijna een week na de ongi en zakte daarna weer. Soms doet een lichaam een beetje raar denk ik maar. Die maand was verder wel normaal... de maand erna was mijn cyclus wel helemaal van slag. Maar ook dat kan af en toe gebeuren. Hou het gewoon in de gaten en als je het niet meer vertrouwd kan je altijd naar de ha....

11. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Ik heb ook het idee dat mijn ei er al aan komt! Had vannacht opeens het gevoel dat ik mijn bmm eens moest controleren, qua hoogte was ie al best hoog maar hij was vooral erg zacht en volgends mij stond hij ook wel iets meer open dan normaal. Ben benieuwd. Ga vanavond maar ff een ovutestje doen denk ik..

12. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Zou ik ook doen zou jammer zijn mocht je je ei missen.
    Met het controleren van de baarmoeder heb ik geen ervaring, heb het nog nooit gedaan en zou eerlijk gezegt ook niet weten hoe ik het moet controleren of hoe ik zou kunnen voelen wanneer mijn ei er aankomt.
    En hoe is het met de temp? Is hij gezakt?

13. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Ovutest was gister nog niet positief. Hoop dat hij dat vandaag wel is.
    Bmm nog steeds heel zacht en heb ook vruchtbaarslijm dus ik denk wel dat hij er echt aankomt :). Temp was vandaag 36,7.
    Hoe is die vandaag bij jou? Al tekens dat je ei eraan komt?

14. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Vreemd genoeg is hij vandaag nog een graden gestegen 36,5. Snap er helemaal niets van :). Zal deze maand dus maar niet teveel rekening houden met mijn temp en gewoon kijken wat de testjes doen. Hier nog geen enkel teken van een ei, maar denk dat het te vroeg is, normaal rond de 19de dag.

15. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Raar hé, dat je lichaam soms opeens zo raar kan doen.. Ik zou normaal gesproken ook mijn ei voorlopig nog niet hebben maar mijn cyclus is best van slag door de miskraam. Myn vorige cyclus was maar 25 dagen ipv 33.. En als ik mijn ei dit keer ook weer zo vroeg heb zal deze cyclus ook wel wat korter zijn dan normaal, vanavond weer een ovutestje doen.

16. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Ja het lichaam kan soms zeer raar doen, en hoe meer je begint na te denken hoe vreemder het gaat doen ;).

17. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Hahah, ja indd. Heb rond 18.00 uur testje gedaan, hij is postief dus vanavond flink klussen :D!

18. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Maar goed dat je bent beginnen testen, u gevoel was juist.
    Succes met klussen ;).

19. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Ja, heb gelukkig mijn ei niet gemist :)! Gister was de test alweer negatief dus hij is echt zaterdag gesprongen. Vindt alleen dat mijn temp nog steeds erg raar doet.. Gister was hij netjes 0,2 omhoog gedaan van 36.7 naar 36.9 maar vandaag was hij gewoon weer 36,7. Snap er niks van :S

20. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Hopelijk zaterdag goed geklust en binnen een twee tal weken een mooi positief testje :).

Hier is mijn lichaam helemaal in de war vrees ik. Gisteren enorme krampen en terug bloed verlies. Leek net of ik nu pas mijn menstruatie had. En deze morgen was mijn temp mooi gezakt tot op 35.9.
    Snap er helemaal niets meer van. Weet ook niet of ik deze bloeding nu als dag 1 moet nemen of die van vorige week :(.

Share This Page