Gaan er deze maand voor . Hebben nu wel iets meer controle nu dat ik de 22ste al terug naar de gyn kan. Hoe is het met jou?
Wat gaan ze dan o.a in de gaten de houden bij de gyn? Hier gaat t heel goed! Heb eigenlijk totaal geen kwaaltjes en dat maakt me best onzeker! Zo af en toe ben ik wel eens wat misselijk maar niet vaak.
Donderdag zijn mijn 5dagen om met clomid, moet dan maandag gaan kijken of er al een ei. Das wel goed dat je geen kwaaltjes hebt, kan wel geloven dat het u onzeker maakt.
Hee! Hoe is het nu?! Wou even laten weten dat het hier niet goed zit, verlies sinds gistermorgen bloed.. Gister was het echt een heel klein beetje, alleen met afvegen maar wel rood. En sinds vanmorgen is het net een normale/lichte menstruatie
Ooh meid, hoop dat het toch nog goed zit. Heb je al gebeld om eventueel al eerder langs te gaan (dacht dat je de 24ste kon gaan). Hier is het afwachten geweest en de 5 dagen met clomid zijn nu ook gedaan. Namiddag moet ik naar de gyn om te zien of er al iets te zien is.
Ja heb gister en net contact gehad met de vk. Ze zorgt dat ik morgen al een echo krijg en ik moest de hoop nog niet opgeven omdat het nog niet superveel bloed is. Ze zei ook dat ze het tegen de echopraktijk wat zal overdrijven omdat ik anders ook niet morgen al mag komen.. Ik heb stiekem natuurlijk nog een goede hoop maar wil me daar ook niet te veel aan vast houden omdat mijn gevoel eigenlijk wel zegt dat het niet meer goed komt nu.. We zullen zien. Spannend! Laat je weten hoe het is afgelopen bij de gyn? Hopen dat er al wat te zien valt natuurlijk !
Heeft inwendig even gekeken, had een kleine kiste maar niets om zorgen om te maken. Zou vanaf vandaag in vruchtbare periode gaan en binnen twee dagen komen ze een spuit pregnyl zetten. Dan binnen een week bloed laten trekken en twee dagen erna mag ik bellen voor de uitslag. Dus 2 september ga ik meer weten. Hoe is het intussen bij u? Nog veel bloed verloren? Hoop echt dat het goed blijft gaan bij jou.
Nou veel klussen dus en hopelijk werpt dat deze ronde zijn vruchten af ! Ik duim hoor! Het bloedverlies is niet veel veranderd, leek even minder te worden maar even later werd het weer meer. Niet echt heel veel, net een normale menstruatie. Vorige keer ben ik echt heel veel bloed verloren, daar is dit echt niets bij. Maar volgends mij ben ik het vruchtje wel kwijt. Voelde zojuist iets eruit komen en het ziet er het zelfde uit als vorige keer alleen een flink kleiner.. Laat het morgen aan de vk zien. Vindt het natuurlijk ontzettend, tjah klote maar ben enigzins wel opgelucht nu. Als het dan toch mis is, dan heb je het liever ook maar zo snel mogelijk gehad. Ben wel bang voor wat er nu verder gaat gebeuren met zwanger worden enz..
Ik hoop ook dat er deze maand iets moois van komt. Weet dat er mensen zijn die er nog langer over doen maar het maakt mij meer en meer onzeker dat er iets mis zou kunnen zijn. Wanneer weet je iets meer? Blijf duimen dat toch alles goed zit. Het is inderdaad beter dat het nu mis gaat als het toch mis moest gaan maar daarom niet minder moeilijk.
Ik ook hoor! Ik denk dat het niet veel uitmaakt hoe lang je bezig bent, ik bedoel als de wens er is dan is hij er en dan is het altijd moeilijk als het niet lukt of niet goed loopt.. Of je dan nou 1 mnd, 1 jr of 2 jr bezig bent.. Heb vandaag om 5u een echo om te kijken of het echt het vruchtje was, daarna weer contact met vk om te kijken hoe nu verder..
Alles was schoon dus indd een miskraam. Baarmoeder zag er uit alsof er niets gebeurd was! Slijmvlies was dun, zoals aan het begin van een cyclus dus dat was goed. Eierstokken waren ook prima, nog rustig. Zoals het ernaar uitzag heb ik binnenkort gewoon weer een eisprong en daar mogen we ook gebruik van maken.. Heb nog steeds niet een vergrote kans op wéér een miskraam en volgends de vk was dit weer pure pech.. Mocht wel een bloedonderzoek laten doen als ik dat wou, maar de kans was wel klein dat daar wat uitkwam omdat ik nog jong en gezond ben en ook al een gezonde dochter heb. Als het bij een volgende zwangerschap wéér mis zou gaan zou ik een wat uitgebreider onderzoek krijgen..
Oooh wat jammer, hoop dat je het een plaats kunt geven. Is wel goed dat het allemaal schoon is en dat je er niet teveel pijn van hebt. Ga je onmiddelijk terug proberen of zeg je van gaan het een beetje afwachten.
'T is indd heel verdrietig. Ben wel blij dat mijn lichaam alles zelf heeft gedaan.. We gaan er wel weer voor ja, al is de lol er enigzins wel af nu..
Hee! T gaat best goed hier, t verdriet heeft al aardig een plekje gevonden al heb ik momenten dat ik me wel af vraag waarom?! Heb nog wel wat lichtelijk bloedverlies maar dat zal we wel bij horen.. Temp is al mooi aan het zakken, zit al op 36.6 dus wil deze week even een testje doen om te kijken of het hcg al uit mn lichaam is.. En met jou?! Nog 13 dagen en dan mag je testen zie ik! Heb je er een goed gevoel bij?
Dan is het goed, het is en blijft moeilijk maar wel goed dat je hierdoor de moed niet verliest. Mijn banner klopt niet echt meer denk ik, moet vandaag bloed gaan laten nemen en vrijdag de gyn bellen hoe het er voor staat. Normaal gezien als ik ff bekijk zou ik volgende week woensdag kunnen testen. Maar ga eerst afwachten wat de gyn zegt. Wacht het dus een beetje af.