Hoge temp, net ongesteld geweest.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door charity2010, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Nou hopen dat het deze ronde allemaal een beetje mee zit! Spannend! Denk je zelf dat het wel eens raak zal kunnen zijn deze ronde?

2. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Heb geen idee of het deze keer gelukt is.
    Heb wel al twee dagen hoofdpijn. Maar ga mij er niet teveel op proberen focusssen.
    Hoop wel dat het eindelijk eens gaat lukken :).

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Hmm okee.. Tis ook altijd spannend, die laatste dagen afwachten. Om gek van te worden hé.

Ik heb net een testje gedaan, had er nog een van CB, zon plustest. Stiekem had ik wel verwacht dat er niets om te zien was omdat mijn temp ook al zo mooi gezakt is.. Maar er staat nog wel een + op.. Heel erg licht, maar hij staat er wel! Over een paar dagen nog maar eens testen in de hoop dat hij dan wel negatief is.. Gek eigenlijk, normaal hoop je zoooo op een positieve test, en nu hoop je alleen maar dat hij niet positief is!

4. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    ja de nu positieve test had je liever negatief gezien.
    Hoop dat je snel een negatieve test hebt :).

Hier is het afwachten, vraag me wel af of hij al iets kan zien.
    Denk dat ik vorige week woensdag mijn eisprong had en heb dus maar een week later bloed moeten laten trekken. Zouden ze al iets zien na 1 week?

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Via de echo zal het denk ik nog moeilijk te zien zijn maar zo'n ervaren gyn zou dat vast wel kunnen :). En via de bloedtest sowieso wel denk ik..

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Heb de test van gister nog eens bekeken, hij is nu helemaal ingedroogd. En nu is er niets meer op de zien, nog geen pennenstreepje dus wel helemaal negatief. Grappig, aangezien er gister echt nog een heel licht streepje stond! Moest gister trouwends wel heel goed kijken...

7. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Gisteren gyn gebeld, heb een eisprong gehad maar hij zag nog niet of ik zwanger was (wat ik al wel dacht dat hij nog niets ging zien).
    Denk dat mijn eisprong vorige week woensdag was dus zou ik de woensdag die nu komt kunnen testen maar denk dat ik toch wat ga wachten en pas vrijdag ofzo testen (mocht ik dan natuurlijk niet ongesteld zijn.)

Hoe is het bij jou? Klopt jou banner ongeveer? Ga je opnieuw proberen met ov testjes of niet?

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Heel spannend dus de komende dagen! Hoop dat je menstruatie uit blijft en een mooie roze test :)!

Heb geen ovutestjes meer en daar wil ik ook nog even mee wachten. Geen idee of mijn banner klopt, denk dat het allemaal nog wat van slag is. Zit op dag 15 en verlies nog steeds oud bloed, denk dat ik toch maar even de vk ga bellen morgen...

9. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Even kijken hoe het hier gaat!

Morgen kon je al testen hé?! Spannend! Ga je dat doen of ga je toch nog even wachten?

10. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Denk dat ik morgen al zou kunnen testen, maar durf niet goed.
    Heb tegen mijn vriend gezegt dat ik vrijdag pas ga testen dus denk dat ik dan ga testen als ik durf :). Heb wel geen enkel kwaaltje dus denk niet dat het deze keer gelukt is.

Hoe is het met u? Nog steeds oud bloed verlies?

11. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Nou ik hoop dat het toch lukt deze ronde hoor!
    Kwaaltjes hoeven ook niet gelijk te komen hé! Bij mijn dochter kreeg ik die rond 5 weken en meteen ook overduidelijk, hahah..
    En bij de vorige zwangerschap had ik ook niet echt kwaaltjes.

Gek genoeg (of gelukkig eigenlijk) sinds gister niet meer! Heb de vk dan ook maar niet gebeld, had met mezelf afgesproken om het nog één dag aan te kijken en dat was dus maar goed ook! :)

12. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Das wel goed dat je geen bloed meer verliest.

Hier nog niet ongesteld, wel zo afscheiding die je kan uit rekken en pijn in mijn zij, (net een gevoel als bij een eisprong) vreemd.

13. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Hmm.. Goed teken dat je nog niet ongi bent! En meer afscheiding kunnen volgens mij ook voortekens zijn...

Ik heb heel apart, al 6 dagen dezelfde temperatuur, 36,7. Zou toch denken dat er wel eens 0,1 verschil in zou zitten, temp wel 2x voor de zekerheid. Vandaag zei die de eerste keer weer 36,7 en de 2e keer 37. Weet niet waar ik nu vanuit moet gaan...

14. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    En wanneer is de tweede temp genomen? Gewoon door de dag?
    Ik temp als smorgens mijn vriend opstaat, is dan wel nog half slapend maar dan ben ik zeker dat het elke dag op het zelfde uur is.
    Als het nu mooi gelijk loopt ga je wel goed zien als er iets veranderd.

15. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Nee gelijk daarna, voordat ik opstond. Ik temp elke morgen als mijn meissie wakker wordt. Is bijna altijd rond 9u/kwart over 9.
    Ik heb ook wel het idee dat mijn ei er aan komt. Al een aantal dagen vruchtbaar slijm en bmm zit ook hoog en is erg zacht. Als hij gister zou zijn gesprongen (en ik dus uit ga van de 37 temp vandaag) zou ik een cyclus hebben van 29 dagen en dat heb ik nog niet eerder gehad. Maargoed zou goed kunnen natuurlijk dat het nog van slag is door de MK.

16. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Hoe is het vandaag? Al een beetje moed om er morgen een testje aan te wagen? :D.

17. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Nog niet ongesteld, was vandaag wat misselijk bij het eten maar denk dat het vooral kwam omdat ik er teveel bij na dacht :).

Wou vandaag een test gaan halen maar iemand van het werk was mee naar buiten gegaan dus was moeilijk.
    Heb eerlijk gezegt een beetje schrik om morgen te testen :), maar ga er zodadelijk wel halen.

En bij u? was u temp terug laag of nog steeds hoog?

18. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    En en en?? Hoe is je temp vandaag? :D.

19. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Temp heeft een mega daling gedaan van 36.3 naar 35.6 en had gisteren avond wat meer bloed verlies.
    Dus is niets geworden deze ronde.
    Heb de Gyn nog proberen te bellen maar was er niet meer. Want als ik nog een ronde moet proberen zou zondag normaal terug met die pillen moeten beginnen maar ga hem maandag pas kunnen bellen. Vraag me af wat de volgende stap gaat zijn.

20. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    He verdorie wat jammer nou! Had zo geduimt! Hopelijk heb de deze ronde eindelijk eens wat meer geluk!
    Lastig ook dat je je gyn niet kan bereiken, is er geen andere gyn die antwoord kan geven wat je nu moet doen tot maandag?

Deel Deze Pagina