Hoge temp, net ongesteld geweest.

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by charity2010, Jul 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Had ik ook al aan gedacht.
    Maar sinds gisteren namiddag niets bloed meer verloren en temp was vandaag ineens 36.5 bijna 1° meer dan gisteren.
    Ga het vandaag dus maar een beetje afwachten en zien wat het vandaag gaat doen.

Hoe gaat het intussen bij u? temp al gestegen?

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hmm, nog even afwachten dus of het vandaag gaat doorzetten.. Ga je morgen ne gyn nog bellen?

Hier nog geen stijging, temp was vandaag weer 36,7.
    had gehoopt dat hy wel ging stijgen vandaag, maar helaas.
    Betekend ook dat de cyclus weer langer is.

3. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Vandaag 1 maal bij het afvegen weer een heel klein beetje roze in mijn afscheiding. Meer niet.
    Ga wel de gyn bellen morgen, misschien dat hij zegt even langs te gaan om te kijken vanwaar het komt.

Hopelijk krijg je morgen een mooie stijging.

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Hoe is het vandaag? Al door gezet of nog niets? Ook al contact gehad met de gyn?

Hier helaas nog steeds geen stijging! Snap er niets van....

5. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Het is deze morgen door gekomen, het is wel nog veel minder als normaal maar ga het wel al meetellen. De gyn zit pas vanaf 13u dus ga dan pas kunnen bellen. Ga wel vandaag pas als dag 1 tellen.

Das inderdaad wel vreemd dat het zo gelijk blijft, je zou toch iets stijging moeten zien.

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Hmm, toch jammer dat het weer niet gelukt niet is :(. Ben benieuwd wat de gyn er van zegt en wat hij nu verder wil doen..

Denk dat mn ei dan toch nog niet geweest is helaas. Heb sinds vanmorgen ontzettende pijn in mijn linkerzij, als ik zit gaat het wel, zit alleen een flinke druk op maar met lopen is het echt een felle stekende pijn. Heb er net een topic voor geopend en kreeg een aantal reacties en die meiden zeggen dat ze de pijn herkennen als een eisprong. Dus hopelijk is het dat ook en gaat hij vandaag eindelijk eens springen. Dan zou ik op een cyclus van 35 dagen zitten...

7. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Ik heb ook wel altijd steken in mijn zij rond mijn eisprong. Hoop het want anders wordt je cyclus wel heel lang.

Heb gyn gebeld moet terug met clomid beginnen en dan volgende week woensdag langs gaan.
    Vriend gaat morgen hem ook laten testen dan weten we of we dat ook al kunnen uitsluiten.

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Nou hoop dat het dan indd mijn eisprong is, er zijn toch veel meiden die het herkennen als een eisprong dus voor nu ga ik daar maar even vanuit :)! Hopelijk maakt mijn temp morgen dan ook eindelijk eens een stijging! Pijn is gelukkig wel minder nu, met lopen is het nog wel gevoelig maar vanmorgen deed het écht zeer en dat is niet makkelijk met een rond rennende peuter.

Oke.. Nou hopelijk hebben jullie deze ronde dan eindelijk eens meer geluk en mogen jullie ook eens een mooie roze test in handen hebben! Hoop ook dat de uitslagen bij je vriend helemaal goed zijn.

9. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Hoe is het vandaag? Is het al goed doorgezet?

Hier vandaag eindelijk een stijging! 0,2 hoger dan gister dus ik hoop maar dat hij de komende dagen blijft stijgen... De pijn van gister is ook weg dus grote kans dat het indd van mijn ei kwam.

10. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Komt precies niet goed door, het is soms een beetje. Maar echt niet veel eigenlijk.

Wat goed, een stijging, hoop dat het nu mooi blijft stijgen :). Denk ook wel dat je ei dan geweest is.

11. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Hmm... Toch wel vreemd dat het nog niet goed doorkomt als dit al de 2e dag zou moeten zijn.

Nu klopt alleen mijn banner niet meer, moet ik 2 dagen bij optellen dan.

12. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Ja weet ook niet goed wat ik moet doen. Want morgen zou ik die clomid moeten beginnen nemen.

Dus 11 dagen nog?

13. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Misschien toch nog eens je gyn bellen en zeggen dat het niet doorzet en je niet weet wat te doen? Lastig dit!

Jaa, mijn LF is 12 dagen en vandaag is (hopelijk?!) 1dpo..

14. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Ga het een beetje afwachten en anders morgen door de middag eventjes bellen.

Hoop dat je kan beginnen aftellen.

15. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Vandaag weer een 0,2 stijging (37), dus weet nu wel heel zeker dat t mn ei was!

Hoe is t daar vandaag?

16. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    ja dat denk ik dan ook wel :), zo een temp verhoging.

Hier nog geen vermeerdering van bloed, zelfs helemaal niets. Had gisteren een inlegkruisje gebruikt en enkel zo wat bruinige afscheiding en deze nacht en deze morgen niets bloed.

17. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Nu weer de zenuwslopende dagen aftellen tot nod, pfff!

Durf je er misschien toch niet alsnog een testje aan te wagen? Omdat het niet doorzet is het misschien toch iets anders dan een ongi...

18. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Heb een testje gedaan en deze was neg. Ga vanavond met die pillekes beginnen.
    Volgende week dinsdag moet ik toch langs de gyn.

Bij u weer afwachten, wat denk je zelf zou het wel eens kunnen?

19. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Toch jammer maar je hebt nu iig wel zekerheid omdat het allemaal niet door zette.. Hopelijk deze ronde meer geluk!

Ik hoop het wel maar wil mezelf ook niet te veel hoop geven.. Temp was weer 37 dus dat zit wel goed denk ik.

20. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Ben wel blij dat ik het gedaan heb want anders was ik niet zeker of ik die pillekes wel kon nemen.

Jij in u wacht weken, zijn de vervelendste weken :). Hoop voor je dat ze om vliegen en dat je een pos testje gaat hebben.

Share This Page