Vandaag weer een testje gedaan, kon het niet laten en weer omo-wit! Zo 2 dagen voor nod zou er toch wel iets te zien moeten zijn als er iets is, denk ik.. T gekke is dat ik bij het wakker worden wel heel erg misselijk ben, daarom vandaag ook maar weer getest. Denk dat mn lichaam me gewoon voor de gek houdt en we door gaan na de volgende ronde...
Oh wat jammer. Als je vorige keer op 9 al pos teste zou ik ook denken dat je nu al iets moest zien. Maar je weet nooit. Wel vreemd dat je zo misselijk bent s'morgens.
Ja indd.. En op 2 dagen voor nod zou er toch helemaal wel iets te zien moeten zijn, al is t maar heel licht.. Hopelijk volgende ronde maar meer geluk dan!
Zou j enormaal morgen ongesteld moeten worden op zijn er nog dagen die je erbij moest tellen? Hier nog geen verandering nog steeds in de klusperiode.
Ja morgen is zit op 12 dpo en de afelopen ronde's werd ik elke keer op 12 dpo ongesteld.. Temp is vandaag wel omhoog gegaan, van 37,1 naar 37,3. Ja nog 7 dagen ongeveer tot ei, zie ik in je banner. Hopelijk nu mweer geluk en veel plezier de komende dagen
Oh spannnend, en een stijging is altijd goed . Ja mijn banner houd mijn normale cyclus aan, vorige maand was het ook 32 dagen dus hou dit aan voor alle zekerheid dat we lang genoeg door klussen. Maar zondag zou ik mijn spuit krijgen en ze zeggen dat je ei dan springt binnen de 36u (maar volgens mij was die vorige keer ook later )
Ja het is toch een beetje afwachten tot morgen, kijken of hij morgen toch nog zakt.. Zo'n stijging geeft toch wel wat hoop maar daar wil ik me ook niet teveel aan vast houden.. Ja voor de veiligheid indd beter uitgaan van 32. En als je die spuit weer krijgt dan ook maar wat langer doorklussen voor de zekerheid, dan weet je zeker dat je hem niet mist als hij indd later springt.
Vandaag is NOD. Temp is van 37,3 naar 37,1 gegaan. Nog geen achte daling dus, hij zit ook nog steeds boven de lijn. Ook nog geen tekens van ongi, geen krampen, niks niet.. Spannend dus! Durf nog niet te testen.. Hoe is het daar?
Hier zijn we nog volop aan het klussen . Vanavond krijg ik mijn spuit. Ben wel ziek hoop dat dat geen invloed gaat hebben. Hoe is het bij jou, al ongesteld ondertussen of nog een testje gedaan?
Nog veel plezier dan . En beterschap! Hopen dat dat indd geen invloed gaat hebben. Nog niet ongesteld nee en ook nog geen tekens dat hy er aan komt.. Ook nog niet getest, heb geen testen in huis en durf ook niet zo goed te testen. Temp was 37 vandaag dus misschirn vanmiddag toch maar een test halen..
Wat spannend . Nu heb ik weer een ander probleem , had vrijdag wel wat bloedverlies gehad maar dit was net na het klussen dus dacht zal wel iets geraakt zijn dat open is gegaan. Nu gisteren ineens heel veel bloed zonder dat ik iets speciaals aan het doen was (de was aan het ophangen). Ga namiddag toch maar eens de gyn bellen want ben er toch niet gerust in. Moest er echt van wenen. Want vrees dat het weer een verloren ronde is.
Wat raar dat je zomaar bloedverlies hebt, midden in een cyclus. Indd even de gyn bellen, hopelijk geeft die wat uitleg.. Snap dat je daar verdrietig over bent! 'T is ook niet niks allemaal...
Heb gyn gebeld, hij zei dat we gewoon moesten verder doen zoals hij gezegt had. Want het kon dat je tussendoor een bloeding had maar dat wou niet zeggen dat de cyclus doorbroken is. Het lijkt weer te minderen dus zullen moeten afwachten. Hoe is het bij u?
Ok! Heb indd wel eens vaker van een tussentijdse bloeding gehoord maar wist niet dat dat ook zoveel kon zijn.. Hier helaas toch ongi geworden gister! Snap er niets van want mijn temp is nog steeds niet gezakt en vandaag zelfs weer met 0,1 gestegen terwijl die dus normaal altijd op NOD zakt! Heb gister ook een testje gedaan, voor ik ongi werd. Test was niet goed gelukt, stond een heel licht pennenstreepje die uitliep op een grote rozevlek..
Is de ongi goed door gekomen? Wat jammer hopelijk lukt het deze ronde. Hoe is het intussen met de temp, is ze mooi gezakt?
Ongi indd goed doorgekomen. Temp is sinds gister gezakt naar 36,9 maar toch tot dag 3 hoog .. Hoe is het daar? Vandaag eisprong zie ik, veel klusplezier dan .
Hier zijn we aan de klus . Maar denk wel al dat mijn ei geweest is. Eventjes door klussen kan geen kwaad. Das wel vreemd dat hij toch weer zo lang hoog is gebleven.
Normaal wel, vandaag kan ik de gyn bellen om te vragen of ik een goede eisprong heb gehad (zaterdag bloed gaan laten nemen). Dus voorlopig is het afwachten. Hoe gaat het bij u?