Hoge temp, net ongesteld geweest.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door charity2010, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    En wat zei de gyn gister? Wat het een mooie eisprong?

Hier gaat het goed, menstruatie afgelopen dus nu weer wachten op eisprong.. Of misschien toch maar een ronde overslaan? Twijfel een beetje of het niet beter is om mijn lichaam nog even rust te geven.. Zodat iig mijn cyclus weer in regelmaat komt.

2. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Had een eisprong gehad, dus dat is al heel goed nieuws. Alles van mijn vriend was oke. Nu zou het moeten lukken, nie?
    Zou anders niet weten wat de volgende stap nog kan zijn.

Moeilijke keuze, misschien kan je in je achterhoofd houden voor een ronde over te slaan. Dus niet focussen op de periode en gewoon klussen wanneer jullie echt zin hebben. Denk dat je nu vooral moet kijken of je niet achteraf gaat denken van doeme nu hebben we een ronde gemist.

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Dat is indd heel goed nieuws! En dan zou het indd ook moeten lukken :). Nu maar weer afwachten en hopen..

Indd een heel moeilijke keuze. Ik wil eigenlijk ook helemaal geen kans mislopen zeg maar. Maar ik twijfel of het misschien niet beter voor mijn lichaam is. 2 miskramen is natuurlijk ook niet niets en mijn cyclus is al even niet meer in regelmaat.. Voor nu denk ik dat we er ons indd even niet te veel op moeten focussen en alleen klussen wanneer we indd echt niet zin hebben en niet omdat ik in mijn vruchtbare periode zit.

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Heee! Hoe is het daar intussen? Nog wat veranderd? Nog 4 dagen tot testen zie ik, spannend hoor!

5. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Gaat niet zo goed, vandaag bij het naar wc gaan al wat roze.
    Als het namiddag zo blijft of door komt ga ik de gyn maar weer eens bellen.
    Pff zou eens goed willen wenen maar zit op het werk.

Hoe is het intussen bij u?

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Niet gelijk de hoop opgeven hoor! Kan misschien ook wel een innestelingsbloeding zijn? Nog even afwachten om te kijken wat er gaat gebeuren, snap wel dat je er flink van overstuur bent :(!
    Anders indd toch even de gyn bellen, misschien dat hij een oorzaak weet..

Hier niet veel veranderd.. Probeer me niet te veel te focussen maar zit stiekem toch wel op mn ei te wachten....

7. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    denk wel dat het mijn ms zijn want zit nu ongeveer op 12 dagen na mijn eisprong.

Gaan jullie er deze maand toch voor gaan of heel losjes en gewoon zien hoe het verloopt.

8. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Deze nacht is het doorgebroken.
    Vanavond de gyn even bellen.

9. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Hee verdomme wat ontzettend balen nou!
    Hopen dat het geluk jullie ook eindelijk eens snel gaat toelachen!!
    Weet even niet goed wat te zeggen, alleen dat ik t heel erg jammer vindt voor jullie en natuurlijk hoop dat het snel wel zo is.

We gaan er wel voor maar dan wel wat losjes deze maand, neem het tempen even niet zo nauw en heb ook al een aantal keer overgeslagen.. Afgelopen 2 rondes voelde ik duidelijk mn eisprong dus ik ga er vanuit dat ik die deze ronde ook weer ga voelen en dan zien we het wel.....

10. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Gisteren gyn proberen te bellen, nu is hij afwezig tot volgende week dinsdag.
    Heb een assistent gebeld en ze ging terug bellen in de voormiddag maar tot nu nog niemand gehoord.

Ga deze ronde ook niet tempen wil er eens proberen niet teveel mee bzeig te zijn.

11. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Nou dat is ook lastig en nog lang ook! Heeft de assistent inmiddels al terug gebeld?

Laten we maar hopen dat het helpt, als we er even niet te veel mee bezig zijn..

12. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Heb nog een paar keer proberen te bellen en toen ik haar aan de lijn had zei ze van 'ah ja ging jou terug bellen'. Maar ze wist niet goed wat te doen dus ga deze ronde gewoon beginnen met de pillen en als de gyn terug is hem bellen wat er nu verder gaat gebeuren.

13. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Dus tot dinsdag afwachten nu? Pff.
    Gek wordt je er soms van, dit hele zwanger-worden-gebeuren!

14. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry mis geplaatst.

15. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Ja dinsdag is hij pas terug.
    Zeg da wel, je denkt niet voor je begint dat het zo een lange weg af te leggen is voor een klein ukje.

Hebben het er ook al over gehad dat mocht het ooit zo ver zijn om eerlijk te zijn dat we al zo lang bezig zijn. Het lijkt bij iedereen altijd of het voor de eerste keer lukt maar denk dat het voor de meeste toch meer dan 1 ronde duurt.

16. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Nee daar ga je indd niet van uit dat het zo'n lange weg zou worden.. Ik hoop dat het geluk jullie snel toe gaat lachen!
    Ik snap wat je bedoeld. Hier in mijn omgeving lijken er ook opeens heel veel zwanger te zijn. Maar het verhaal er achter weet ik natuurlijk niet, ik weet niet of ze lang bezig zijn geweest..

Hier is eigenlijk nog niet veel veranderd. Het tempen laat ik deze ronde een beetje voor wat het is. Ik temp wel, maar heb ook al een paar keer overgeslagen, neem het even niet zo nauw. Denk wel dat mijn ei er aan zit te komen, heb soms al wat zeurderig gevoel in mijn zij. Ik hoop eerlijk gezegt ook wel dat hij snel komt, zodat mijn cyclus deze ronde ook weer een beetje in regelmaat is.

17. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Hoe is het nu? Al contact gehad met gyn?

18. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Ga vanavond na het werk bellen, hoop een beetje dat ik mag langs gaan ter controle want dat heb ik deze ronde nog niet gehad en normaal wel al.

Hoe is het intussen bij u? Op het wachtbankje of nog aan het wachten op je ei?

19. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Ok! Zou indd wel fijn als je langs mag komen, is toch prettiger dan je hele verhaal doen via de telefoon.

Hier nog aan het wachten op ei! Had verwacht dat hij al wel zou zijn geweest gister maar helaas nog niets.. Heb in elk geval de ovulatiepijn nog niet gehad. Wel wat zeurderig gevoel maar niet echt pijn. Heb banner aangepast, 2 dagen bij opgeteld. Hopen dat mijn ei over 2 dagen wel echt geweest is!

20. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Heb gisteren de gyn aan de lijn gehad, mag vrijdag langs gaan.
    Denk dat ik weer gewoon een spuit ga bij krijgen.

Deel Deze Pagina