Hmm okee! Hopelijk dan toch eens meer geluk. Hier is nog niets veranderd, wacht nog op ei. Had gister wel ovulatiepijn maar geen tempstijging vandaag, helaas. Begin er nu ook wel een beetje zenuwachtig van te worden, zit al op dag 25 dus de cyclus wordt zo ook steeds langer...
Hoe is het intussen, al een vermoeden dat je ei geweest is? Hier bij gyn geweest, zag er allemaal goed uit dus nu is het aan de klus.
Gevoelsmatig zou ik wel denken dat hij is geweest. Sinds gister namelijk geen ovupijn meer. Temp is echter helaas nog steeds niet gestegen dus denk toch nog geen ei. Vandaag was temp ook echt heel laag, 36,4! Zo laag is hij nog nooit geweest. Nou dan wens ik jullie veel klusplezier! Fijn dat alles er goed uit zag bij de gyn.
Hoe is het nu?! Al veranderingen? Hier was temp vandaag 36,8. Weet niet wat ik daar van moet denken. Normaal gesproken is dit mijn normale temp maar omdat hij gister wel 0,4 laag was, is er misschien wel een kans dat mijn ei toch gesprongen is?! Hoop het wel, t is dag 27 vandaag en de cyclus wordt natuurlijk ook als maar langer zo.. Als ik uitga dat ik vandaag op 1dpo zit, dan houdt dat in dat ik een cyclus van 39/41 (!) heb!
Hoe is jou temp nu? Zou ook denken dat je ei geweest is. We duimen dat het gelukt is . Hier krijg ik vanavond de spuit pregnyl spuit bij. Denk dat mijn ei er aan komt want heb rugpijn. Temp deze ronde niet dus zullen enkel op gevoel af kunnen gaan.
Je temp kan tot drie dagen na je ei stijgen hè! Ik was van de week ook in de war omdat ik zeker weten mijn ei gehad had en mijn temp steeg maar niet. Dus toen heb ik het opgezocht en kwam ik erachter dat je temp ook nog drie dagen na je ei kan stijgen. En dat is vandaag inderdaad gebeurd .
Helaas nog steeds niets! Temp was gister en vandaag gewoon weer 36,7.. Gister dacht ik zelfs even ongesteld te worden! Had wat roze met afvegen maar dat is vandaag weer weg, geen idee wat dat is geweest. Begin er eerlijk gezegt ook wel een beetje moedeloos van te worden nu en vooral heel erg verward. Hopen dat je ei indd snel komt en dat het met een flinke dossis geluk deze ronde gaat lukken!
Bedankt voor je reactie! Maar de vraag waar dit topic voor geopend is, is al beantwoord. Zijn al weer een paar ronde's verder .
Hahah, maakt toch niet uit joh! Heb er wel weer wat van geleerd want wist indd niet dat je temp nog na 3 dagen kan stijgen! Is bij mij iig nog niet gebeurd! 'T is weer één groot drama deze ronde.. Zucht..
Denk het niet, omdat ik denk ik ook nog geen ei heb gehad.. Of in elk geval nog geen duidelijke tempstijging.. Of zou een eisprong ook plaats kunnen vinden zonder een tempstijging?
Vandaag weer t zelfde, 36,7. Ook gister en vanmorgen weer roze verlies. Snap er echt niets meer van.. En hoe is het daar?
Hoe is het nu? Hier sinds gister toch helderrood bloed, dus toch een nieuwe ronde in.. Opzich best netjes, geen lange cyclus zo maar wel vreemd dat ik geen ei heb gehad.. Kijk het deze ronde nog even aan en anders toch maar even contact opnemen met de HA. Heb ook totaal geen ongi krampen en die heb ik normaal wel...
Zenuwslopend weer dus! 30 dagen, dus 3 dagen korter dan normaal. Opzich best fijn dat hij niet zo lang was, alleen wel vreemd dat ik vermoedelijk dan toch geen ei heb gehad..
Alweer even geleden.. Hoe is het nu? Klopt je banner? Kan je over 10 dagen testen? Hier is de menstruatie voorbij, dus nu weer met regelmaat klussen . Hopelijk is mijn cyclus deze keer niet zo'n zooitje. Ik kijk het nog even aan. Als het nu weer zon verhaal word, neem ik toch maar even contact op met de HA.
Inderdaad het is weer even geleden. Mijn banner zou moeten kloppen op een paar dagen na maar ben gisteren ongesteld geworden. Vandaag gyn gebeld, ben bloed gaan moeten afnemen en moet hem vrijdag terug bellen. Dus geen goei ronde. Gaan nu kijken wat er verder moet gebeuren.