Ik denk dat ik morgen ga testen, als ik durf.. Temp is.nog steeds hoog, dus dat ziet er wel goed uit Gister avond weer last van pijn, leek weer heel sterk op ovulatiepijn. Vraag me af wat dat betekend?! Ooh wat spannend indd! Lopen we gelijk op.
Heb ook al een aantal dagen wat ms krampen. Telkens naar de wc om te zien of het al is door gebroken. Zelfs geen drup. normaal heb ik een dag ervoor toch al bij het afvegen wat roze schijn zelfs dat is er nog niet. Wordt echt spannend. Zou wel leuk zijn allebei zwanger.
Denk dat ik toch ongesteld ga worden in komende dagen.. Zojuist op aandringen van vriend een testje gedaan. Negatief
Hier zie k het ook somber in, deze morgen een test gedaan en deze was ook zo wit als maar wit zou kunnen zijn. Dus heb er ook geen gode hoop meer op.
Wat jammer, ik hoop dat ze bij mij ook snel komen dat ik verder kan. Of misschien toch nog positief test. Maar daar rekening nog maar 1% op .
Ik hoop ook dat je alsnog positief test en dat het anders indd maar snel mag doorbreken. Zit hier ook al te denken van, waren we maar vast weer 2 weken verder!
Hier nog niets. Waren we ook maar wat verder. Mag gyn bellen als ik een week overtijd ben dus kan enkel afwachten.
Wat ontzettend k*t meid! Kan alleen maar blijven zeggen; geef de hoop niet op hé! We doen het hier even rustig aan.. Mijn, tjah.. Dat ligt nogal in gewikkeld maar de man die als een vader voor mij was, is helaas afgelopen woensdag plotseling overleden.
Oei das minder. Veel sterkte hiermee. Begint een beetje moeilijk te worden om positief te blijven zeker als vriend duidelijk laat merken dat hij denkt dat het bij ons nooit zal lukken. Zal toch heel blij zijn als we eens zwanger kunnen zijn, dan weten we dat het kan want zelfs daar hebben we nu geen zekerheid over.
Dankje! Ja dat snap ik.. Jullie zijn ook al even bezig hé? Ik duim dat het snel gaat lukken! Hopelijk gaan de clomid en pregnyl snel hun werk doen.
Even niet online geweest.. Crematie gehad gister en door de omstandigheden niet veel op de laptop gezeten. Hoe is het nu? Vrijdag naar gyn zie ik, hopen dat jullie dan weer een stapje dichterbij komen.. Afgelopen maandag zou ik zijn uitgerekend van mijn MA. Was best een dubbele dag, pakjes avond met onze dochter maar in gedachten bij ons sterretje. Moet zeggen dat het nog best moeilijk is. Vooral omdat er ook nog geen zicht is op een nieuwe zwangerschap. Weet dat ik geluk heb met al een gezonde dochter, dus sorry voor mijn geklaag. Soms vraag ik me af of het niet gewoon geluk is geweest dat het de eerste keer is goed gegaan en dat we er binnenkort achter gaan komen dat er misschien wel meer aan de hand is dan we denken en het daarom ook 2x is mis gegaan.
Kanik geloven dat het een dubbel gevoel gaf die dag. Hoop dat je het een plaatsje hebt kunnen geven. Het gaat jullie zeker nog lukken voor een tweede ukkie. Erin blijven geloven. Heb bij de gyn niet echt vooruitgang geboekt. Moest een maand mijn lichaam laten rusten en eens proberen zonder iets.
Hmm.. Jammer dat er nog geen vooruitgang is. Volgende maand wel? Hopen natuurlijk dat het misschien wel helpt als je lichaam een beetje rust heeft en dat er geen volgende ronde komt! Hier verder nog niets veranderd. Zit te wachten op ei, maar dat duurt nog wel een aantal dagen denk ik. Tempen neem ik deze ronde ook even niet zo nauw, misschien dat dat wat rust geeft.