Hoge temp, net ongesteld geweest.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door charity2010, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ja ik ook het ook! Hoop wel dat mijn temp ook snel omhoog gaat want dat snap ik dus echt niet..

Wat raar! Je lichaam is zeker flink in de war.. Weet zelf ook niet wat je doen moet nu, had je vorige week wel een 'goede' menstruatie? Dus zette het wel door?

2. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Hopelijk gaat hij nu mooi stijgen. En was de daling van vandaag een aanzet tot een mooie stijging de komende dagen.

Dacht dat mijn vorige bloeding mijn menstruatie was, had krampen en zoals normaal een 8 dagen bloed verlies. Beetje hetzelfde als nu alleen waren de krampen nu iets pijnlijker.

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Ik heb al even gegoogled enzo en ik weet dat bij een posi test je ei binnen 24-48uur springt. De volgende dag was de test echt nega dus dan is hij toch gesprongen? Of kan het alsnog zijn dat hij vandaag pas springt? Heb geen testen meer liggen en was ook niet van plan om die nu nog bij te gaan kopen zegmaar.. Volgends FF is mijn ei nog niet geweest, berekend aan de hand van mijn temp.

Hmm.. wel apart dan dat je dan nu alweer ongesteld bent! Zet het nu wel goed door dan?

4. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Dan zou ik voor alle zekerheid vandaag ook nog klussen. Je weet maar nooit. Maar als hij gisteren neg was zou ik er ook van uit gaan dat hij al gesprongen is (ken er ook nie zoveel van maar zou ook zo denken). Geeft ff niet pas na een aantal dagen na eisprong aan dat hij toen was? Wat geeft hij aan als je de temp van vandaag niet mee laat tellen?

De hoeveelheid bloed is hetzelfde als vorige week. Heb woensdag een afspraak met gyn, was vorige maand al eens daargeweest omwille van rare cyclus en moest na een maand terug gaan hopelijk kan hij mij verder helpen ivm het bloedverlies (ga hem ook ineens vragen hoe het komt dat temp hoog bleef.)

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Ja hé? Ik heb er ook niet veel verstand van hoor, temp pas sinds mijn vorige cyclus en ovutesten heb ik ook vorige maand wel gebruikt maar die waren allemaal nega.. Hoe moet ik dat doen? Zorgen dat ff mijn temp van vandaag niet mee telt?
    Ja ik denk ook wel dat FF dat pas na een paardagen aangeeft maar omdat mijn temp vandaag niet hoger maar lager was, kan ik me niet voorstellen dat hij morgen wel een kruis zou zetten..

Ik snap er ook niet veel van dus denk ook dat de gyn je het beste een antwoord kan geven.. Wel raar iig..

6. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Waar je u temp ingeeft, daar naast staat discarded als je dat aanvinkt slaat hij de temp van vandaag over, mocht u temp van morgen dan terug hoger zijn gaat hij wel een kruis op zaterdag zetten denk ik (je kan is proberen door vandaag uit te zetten en morgen al eens in te vullen met een hogere temperatuur).

Vind ook allemaal maar vreemd, zeker omdat ik toen ik stopte met de pil vrij snel een normale cyclus had tot twee maanden geleden. En het leek deze maand weer goed te gaan buiten mijn temp. en nu dit weer. Om gek van te worden :(.

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Thnx voor de tip! Heb even geëxperimenteerd en als ik mijn temp van morgen op 37,2 zet, doet hij zelfs dan niets.. Pas als ik dit voor 3 dagen invul, dus ook voor overmorgen en woendag zet hij een kruis en die zet hij dan op zondag..

Ben je al lang gestopt met de pil dan? Ik ben in februari gestopt, in maart was ik zwanger en in mei heb ik een miskraam gehad.. Sindsdien is mijn cyclus ook wat van slag, had gelijk mijn cyclus in orde( 33 dagen) maar na de miskraam is mijn cyclus 2x 25 dagen geweest en als mijn ei dus toch echt zaterdag is geweest, zal mijn nog 21 juli zijn en dus weer 25 dagen. Snap er ook echt helemaal niks meer van.

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Als ik mijn temp van vandaag wel meereken, en hem morgen op 36.9 zet,overmorgen en woensdag op 37 zet hij mijn ei op vandaag en als ik mijn temp donderdag op 37.2 zet, zet hij hem wel op zaterdag..

9. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Ben gestopt in november. Mijn cyclus was rond de 33 dagen en twee maanden terug had ik plots na twee weken bloeding en dit 3 weken en dit twee maanden na elkaar en deze maand liep het precies terug goed. Buiten dit dan.

Zou toch uit gaan van u testje. Kan geloven dat je lichaam in de war is door de miskraam. Zal ook voor uzelf een moeilijke tijd geweest zijn. Zou best kunnen dat je nu een cyclus van 25dagen gaat blijven aanhouden.

10. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    En hoe voelt nu uw bmm? Misschien dat je daardoor ook iets meer info krijgt.

11. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Dat is ook al een tijdje dus ontpillen lijkt me sterk.. Je lichaam kan soms rare dingen doen hé?! Hopen dat je woensdag bij de gyn wat meer duidelijkheid krijgt, laat je het wel weten?

Ja ik denk dat ik daar ook maar van uitga, dan denk ik dat hij ook echt zaterdag of evt. zondag morgen/vroeg in de middag is gesprongen omdat hij gister wel echt dik nega was.. Hoop wel dat mijn temp morgen weer mee gaat werken en gewoon flink omhoog gaat :)!. Heb mijn bmm nog niet gevoeld.. Klinkt heel raar wat ik nu ga zeggen maar ik ben bang dat ik de zaadjes 'stoor' als ik nu ga voelen. Maar die zullen nu toch wel binnen moeten zijn? :p. Gister avond voelde hij al weer wat harder..

12. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Hoop ook dat hij mij wat verder gaat kunnen helpen. Zal blij zijn als ik iets meer weet, zal het woensdag laten weten wat hij gezegt heeft.

Nee is niet raar hoor, denk dat iedereen wel zo voorzichtig mogelijk is zeker rond de eisprong :).
    Hoop mee voor jou dat u temp mooi gaat stijgen, en dan is het afwachten, weer het wachten. Die dagen duren altijd eeuwig :).

13. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Hoop dat jij ook snel roze mag testen hoor!

Ik ging net even naar de wc en zag een beetje een rare kleur in mijn inlegkruisje, beetje oranjeachtig maar wel een klein beetje.. Snap er nu helemaal niks meer van :(

14. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Zou ook niet weten wat dat zou kunnen zijn, innesteling zou nog wat vroeg zijn niet?

Dank je, hoop het ook. Meestal begin van de maand ben ik vrij nuchter erin en is het meestal van we zien wel maar naarmate de NOD komt hoop ik toch altijd dat hij uitblijft en is de teleurstelling groot als ik toch ongesteld wordt.

15. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Ja ik denk ook dat dat nog te vroeg is als ik mijn ei zaterdag of gister heb gehad zou betekenen dat ik nu of 1 of 2 dpo zit en volgends mij moet je wel minimaal op 5dpo zitten voor een innesteling.. Voel me verder ook niet helemaal top moet ik zeggen, heb het zooo gigantisch warm lijkt wel of ik opvliegers heb..

Ja dat snap ik heel goed.. Er is toch elke maand een goede hoop dat het raak is en als dat dan niet zo is, is de teleurstelling indd erg groot. Ik was er vorige maand eigenlijk ook van overtuigd dat het weer raak was, voelde me zó anders en had opeens onwijs veel zin in sommige dingen. Ben altijd wel een koffie drinker geweest maar niet meer dan 3 en heel soms 4 per dag maar de dagen voor NOD betrapte ik mezelf er op dat ik begin van de middag al 5 koppen ophad. Heb me ook echt ziek getest, heb wel geteld vorige maand 7 zwangerschapstesten gedaan vanaf 7 dpo/

16. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Amaai 7 testen :). Had mij voorgenomen toen ik de laatste zwangerschapstest gebruikt had geen meer te kopen tot dat ik tegoei overtijd was en tot nu toe lukt dat goed :).

Dat zou dan inderdaad veel te vroeg zijn. Hopelijk niet ziek aan het worden.

17. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Hahah, jaa veel hé :). Had 10 besteld en als je ze dan inhuis hebt is de verleiding om te testen ook écht veel te groot. Heb er nu nog 2 (1 wegegeven) en die wil ik proberen op 10dpo en dan zien we het wel..

18. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Ja daarmee dat ik er geen meer in huis heb. Ook een beetje voor de teleurstelling als je zo een witte test ziet liggen en ze langs alle kanten bekijkt om toch maar een streepje te zien.

19. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Ja ik doe het ook niet meer hoor, heb het bij mijn vorige zwangerschappen ook niet gedaan. Toen teste ik niet eerder dan op NOD. Maar sinds ik hier op het forum veel lees dat veel meiden al ruim voor nod posi testen werd ik ook nieuwsgierig. Maar doe dit ook niet meer, die witte testen zijn indd een hele teleurstelling en ik deed ook echt mn best om er een streepje op te zien.. Ze in het licht houden, alle kanten op draaien en zelfs de hele test slopen hahah.

20. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Ik heb zelfs eens getest toen ik mijn menstruatie had, want had ergens gelezen dat er vrouwen zijn die toch hun menstruatie bleven krijgen en zwanger waren. En dacht van dat het misschien ook zo bij mij was want was precies wel een beetje misselijk :) .

Denk dat we allemaal wel eens teveel of tesnel of als het helemaal niet meer nodig is testen :D.

Deel Deze Pagina