Hoop wel dat als het weer niets is we verder gaan. Denk dat mijn ei gisteren of vandaag is want temp was gisteren goed gezakt en vandaag omhoog.
Ja dat snap ik. Zodat je in ieder geval weer een stapje dichterbij een zwangerschap bent! Wat spannend! Dus nu weer die 2 zenuwslopende weken afwahten, pff.. Ik denk dat ik ook in mijn vruchtbare periode zit.. BMM zit namelijk errug hoog en is ook al aardig zacht. Maargoed, uitgaande van een cyclus van 33 dgn zou dag 15 nog wel vroeg zijn voor een ei. Dus denk dat het nog wel een paar dagen duurt eer hij echt springt.
Nee, die gebruik ik al een tijdje niet meer. Omdat ik mn ei de afgelopen maanden netjes gevoeld heb, vond ik dat een beetje dubbel op. Ik las hier op t forum dat veel vrouwen dat deden, dus toen ben ik t ook maar eens gaan proberen.. Kan alleen afgaan op hoogte en zachtheid. Ik merk niet dat ze tijdens de vruchtbare dagen meer openstaat zoals gezegt word, omdat ze dat bij mij altijd doet.. Hoe is t verder? is je ei indd geweest?
Vandaag flinke temp dip gehad, 36,5. Ook sinds begin van de avond al aardige ovupijn.. Ei zit er wel aan te komen denk ik.
Hier op het wachtbankje, vrijdag wel enorm lage onderbuikpijn gehad maar hadden de ganse dag rond gewandeld dus kan daar ook wel van zijn. Zijn een weekendje weg geweest dus even rust. Jij nu ook op het wachtbankje?
Ahh das wel lekker, zo vlak voor de kerststress een weekendje weg . Hier ook op het wachtbankje indd. Vermoedelijk op dag 18 ei gehad, dus nu 3 dpo. Alleen is mijn tempkaartje heel anders dan normaal. Nu heb ik 3 dagen een flinke dip gehad namelijk op de dag voor ei en op de dag van ei. Daarna is temp 0,5 gestegen en dat is nu nog steeds zo. Normaal zit ik na ei minimaal op 37 maar nu blijf ik steken op 36,9. Das ook maar 0,1 boven de lijn... 39017f Ovulation charts on FertilityFriend.com
Wat trouwens ook erg fijn is, is dat ik nu eindelijk weer eens een normale cyclus heb! Dag 18 ei zou betekenen een cycli van 32 dagen!
gaat de goede kant op . Hier is temp niet echt heel veel omhoog, vandaag gyn gebeld en had wel een eisprong gehad. Dus dat is dan weer goed nieuws.
Dat is indd goed nieuws! Klopt je banner ook? Kunnen we rond dezelfde tijd testen ,hihih! Zoals het er nu naar uitziet, is 30 dec. mijn nod. Eigenlijk wil ik helemaal niet eerder testen dan dat ik een week overtijd ben. Of in elk geval een paar dagen.. Maaarrrr (en nu komt ie) wil eigenlijk ook wel weten of ik mijn glaasje malibu moet laten staan dit jaar hahah
Als ik uit ga van mijn temp zou ik de 27ste als NOD hebben maar als ik van de pijn uitga is het de 30ste. Denk dat ik ga proberen te wachten tot de 30ste en dan testen. Blijven wel thuis bij nieuwjaar maar dan weet ik toch of ik een glaasje kan meedrinken of het met mijn onalcoholische drankjes moet houden .
Dat is wel toevallig, beiden op de 30e! Ik wil eigenlijk ook helemaal niet testen de 30e, maar indd wil ik wel weten of ik een glaasje mee kan drinken of niet . Temp was vanmorgen 37.3, maar had het ook ontzettend warm toen ik wakker werd..
whaaah, gaat de goed kant op bij jou . Hopelijk beiden op roze deze keer. Ik ga toch de 30ste of de 31ste testen (als ik dan natuurlijk nog niet ongesteld ben).
Begin nu ook best te stressen hoor, hahah. Zou wel erg leuk zijn als we beiden op roze mogen! Ik ga ook de 31e testen denk ik, als ik dan indd nog niet ongsteld ben. Ik duim voor ons, hihih!
En al kwaaltjes of intussen een test gedaan? Hier eergisteren en gisteren een paar stipjes bloed, de grote van als je een stip zou zetten met een rode stift. Voor de rest niets, temp is wel nog hoog. Dus nog wat afwachten maar vrees dat het hier niets wordt.