Misschien van een innesteling? Als het bij die paar stipjes is gebleven, hoeft het nog niets te betekenen en het is ook een goed teken dat je temp nog hoog is! Mijn temp is ook nog hoog, heb met de kerstdagen niet getempt en daar baal ik nu toch wel een beetje van.. Nog niet echt kwaaltjes, wel een wat zeurend gevoel in mn buik telkens. Had me heilig voor genomen om geen testen te halen want als je ze in huis hebt, is de drang veel groter natuurlijk.. Vanmiddag bij de kruidvat kon ik me toch niet beheersen en heb ik ze toch gekocht. Uiteraard ook gelijk getest en hartstikke negatief! Ik weet dat het nog wat vroeg is en nog alle kanten op kan, ook omdat ik met middagurine heb getest. Maar aan de andere kant denk ik, bij alle zwangerschappen heb ik voor nod al positief getest, dus als ik zwanger zou zijn, zou er toch op zn minst een heel licht streepje moeten staan..
Wat jammer van de neg test, maar kan nog altijd. Hier van morgen iets meer bloed te zien dus denk wel dat het vandaag door gaat komen. Hoewel temp weer hoog blijft.
Vanmorgen weer een neg test dus door naar de volgende ronde, pff... Hopen dat het bij jou toch niet doorzet!!
Hier is het gisteren avond door gezet. Dus vandaag de gyn maar even bellen. Hoop voor je dat je te vroeg zijt met testen en toch nog op roze kan.
Ik zag het al aan je banner.. Hé wat jammer! Ik hoop van harte dat 2012 een beter jaar word voor jullie! En je ook eindelijk eens roze mag gaan zien *knuf*. Hier nog het zelfde. Vanmorgen nog wel hoge temp maar vandaag is NOD. Ga ervan uit dat ik gewoon ongesteld word..
Temp was bij mij ook nog hoog, net zoals toen het begin van dit topic . Zal morgen ofzo wel dalen bij mij. Hoop voor jou toch nog positief nieuws.
Denk dat hij bij mij ook nog wel gaat dalen. Gekke is dat ik al sinds een paar ronde's mijn ongesteldheid niet meer zo goed voel aankomen.. Krijg nu pas kramp op t moment dat het begint en eerder voelde ik dat al een paar dagen eerder opkomen.. We zullen zien, door nega test van gister ga ik er niet meer van uit..
Gister avond laat is het hier ook los gebroken. Temp was vanmorgen ook al mooi laag.. Hopelijk meer geluk in 2012, dan gaan we beiden op roze! Alvast een fijne jaarwisseling!
Voor jou ook nog een fijn eindejaar. Probeer er toch een beetje van te genieten met een drankje . Hier is temp nog steeds heel hoog. Normaal 36.3 en na eisprong 35.7 nu is het al een week 36.5. Giteren bij gyn geweest voor een gesprekje en moet de 12de binnen voor een onderzoek met een camera in mijn baarmoeder om te kijken of daar misschien iets mis is.
Wel vreemd dat je temp weer zo hoog blijft.. Hij was hier gister al netjes gezakt. Vandaag weet ik niet, heb niet kunnen meten. Hmm.. Misschien vervelend zo'n onderzoek maar ook fijn dat ze verder gaan kijken toch?
Zei al van zou liever hebben dat ze dan iets vnden dat ze kunnen oplossen dan helemaal niets want dan sta je nog geen stap verder. Heb hier nu al 3 dagen enorme krampen in mijn onderbuik, kan er snachts niet van slapen. Vind vreemd.
Ja indd. Want als ze dan iets vinden kunnen ze er indd een oplossing voor vinden en ben je ook weer een stap verder, zoals je zelf al zegt. Indd wel vreemd van die pijn, vooral omdat je er niet van kan slapen! Temp al gezakt?
Temp was iets lager deze morgen, maar ben heel veel wakker geweest en opgestaan dus denk niet dat het een betrouwbare meting was. Hoe is het bij jou?
Even kijken wat hij morgen dus doet? Dochter en ik zijn beiden ziek maar in mijn temp is nog niets veranderd.
Temp is lager vandaag. Het lichaam is echt wel iets vreemd, twee nachten zo krampen gehad, kon gisteren gewoon niet goed rechtzitten omdat het zo pijn deed en s'avonds ineens heel veel bloed, denk wel 3 keer zoveel als normaal. Het bleef er gewoon uit lopen. Heb nu nog wel wat krampen maar wel al beter als gisteren. En nog steeds veel bloed. Ben nu dus gewoon opnieuw ongesteld en dan nog eens goed ook . Oei beide ziek, verzorg u maar goed.
Dat is zeker wel heel vreemd. Vooral omdat je toch ook al niet meer in het begin van de cyclus zit, zou je toch denken dat je niet weer ongesteld word. Misschien de gyn om raad vragen? Hier is het juist vreemd dat ik deze keer bijna niet bloed. Maar 1 dag normaal en de rest van de dagen licht. Heb ook totaal geen buikpijn gehad en dat heb ik normaal wel. Menselijk lichaam is indd een vreemd iets. Vandaag was temp ook 37 maar dat zou kunnen komen omdat ik me niet helemaal lekker voel. Wat opzich ook wel vreemd is want het gaat al veel beter dan gister, nu enkel nog verkouden.
Al wat beter? Hier is het afwachten tot donderdag. Kijken wat de gyn gaat vinden. Hoop wel dat deze ronde niet verloren gaat zijn. Want de 12de komt wel heel dicht bij de eisprong.
Het begint beter te worden, ben nog wel echt stront verkouden, pff! Hopen dat jullie nu weer een stapje dichterbij komen. En indd dat deze ronde niet verloren gaat. We gaan deze keer gewoon beiden op roze, geen twijfel mogelijk hoor ! (je moet toch positief blijven hé ).
Hoe is het nu? Al (positieve) veranderingen? Ei komt ook steeds dichterbij, zie ik aan je banner . Hier het zelfde. Nog wel wat verkouden maar gelukkig al 'n heel stuk beter. En natuurlijk vol spanning aan het wachten op mijn vruchtbare dagen.. Vond wel vreemd dat mijn bmm gister erg zacht was. Hij zat niet echt hoog, ook geen vruchtbaarslijm maar hij was wel zacht..
Hier is het afwachten tot het onderzoek van donderdag. Vrees wel dat het mijn eisprong wat in de weg gaat zitten maar dat zal afwachten worden. Jij ook in afwachten van jou eisprong. Misschien kunnen we weer samen aftellen .