Nee nog niet gerust, al wel 20x op een dag gekeken of er nog geen bloed is.. . Dat ik vrijwel nergens last van heb, maakt me er ook niet zekerder op, pff.
Vriend is nog best terughoudend, op zich best logisch want ook bij hem zit de angst er nog wel in. Gister had hij opeens een ingeving en een voorgevoel over het geslacht, begon hij uitzich zelf over namen enz. Toch blij dat hij ook eindelijk eens zijn enthousiasme toont.
Denk dat da wel normaal is, niet? Zeker na 2 mk. Hoop dat jullie snel op de roze wolk kunnen klimmen.
Jij kent wel wat af van fertility friend, niet? Kan je ergens het uur van tempen aanpassen? Vroeger tempte ik altijd om 6u15 en nu is dat 7u15 waardoor hij nu elke keer een wit bolleke blijft zetten. Weet jij of ik dat ergens kan aanpassen .
Kun je toch gewoon doen als je op de dag klikt? Naast waar je de temp in vult enzo.. Ik vulde die altijd handmatig in. Vanmorgen digitale test gedaan. Toch fijn om het ook eens duidelijk in letters te lezen, indicatie kwam ook overeen, dus dat stelt wel weer even gerust .
Daar zet ik het dagelijks, maar normaal als ik daar 6u zet kleurt die mijn bolleke blauw en omdat ik nu altijd om 7u opsta laat hij een open bolleke. Dus dat het zogezegt niet rond het uur is dat ik normaal opsta, dacht misschien dat ik dat ergens zou kunnen aanpassen omdat ik vanaf nu altijd om 7u opsta en dus altijd een open bolleke ga hebben . Kan ik geloven, en zeker als het overeen komt. Fijn, fijn.
Oh zo bedoel je dat! Hmm, eerlijk gezegt geen idee of je dat ergens kan aanpassen. Misschien dat het ergens bij de instellingen staat? Of misschien veranderd hij het binnenkort zelf wel. Nu ik er zo aan denk, dat probleem heb ik ook gehad. Mijn dochter sliep eerst tot gemiddeld 10u, dus tempte ik ook rond 10u. Maar tegenwoordig komt ze een uurtje eerder en toen had ik dus ook een hele tijd van die witte bolletjes. Geloof dat het na een tijdje vanzelf is opgelost. Maakt me wel weer onzeker dat ik verder helemaal geen kwaaltjes heb. Af en toe wat pijnlijke borsten maar niet noemswaardig. Ben alleen wel heel snel moe.
Ah dat zou kunnen. Had je bij jou dochter onmiddelijk kwaaltjes of duurde dat ook wat eer je iets voelde? Heb je al gebeld wanneer je kan langsgaan voor een eerste echo?
Ja van mijn dochter was ik echt heel erg misselijk. Heb ook de eerste 4 a 4,5 mnd zo'n beetje op de wc geleefd. Zelfs een glas water kon ik niet binnen houden. Ga zo bellen met de vk voor een afspraak. Ik denk dat ik dan daarna de echo praktijk kan bellen voor een echo.
Gister verloskundige gebeld. Heb 28 febr. de eerste echo. Over 3 weken dus, pff wat is dat nog ver weg zeg! Hoe is het daar?
Das nog eventjes. Wel spannend, aftellen voor een eerste echo. Hier gaan we een ronde rustig doen. Niet teveel rekening houden met alles.
Ah oke, wel klussen rond de eisprong? Gebruik je nu ook nog clomid of ben je daarmee gestopt? Voor jou komt 20e ook steeds dichterbij .
Heb van december niets meer genomen, geen clomid meer en ook geen pregnyl. Rond de eisprong gaan we misschien wel eens extra klussen . Ja 20ste komt stilaan dichter. Jij al wat aan het genieten?
Spannend! Vind je het eng? Of kijk je er alleen maar heel erg naar uit? Gister voor het eerst wat misselijk geweest! Stond er wel even van te kijken maar stiekem was het ook wel een soort van opluchting.
Kijk er wel naar uit, maar tegelijk voel ik mij wat zenuwachtig. Hoop dat we snel mogen starten. hihi, blij om misselijk te zijn. Voor u zullen het ook wel aftel weken worden.
Ja ik ook! In maart zou dan je eerste echte kans zijn hé? Zou blij zijn als ik a.s maandag overleef, aangezien ik de 2e keer bij precies 6 weken begon te vloeien.