nee denk niet dat hij nu iets kan. Ga morgen denk ik testen, en bij negatief, volgend weekend weer. Kan zijn dat het mijn innesteling is geweest dus zal nog even moeten afwachten, ben ik bang..
Dacht gisteren al het gesprek te krijgen maar was enkel een dossier opmaken. Konden dadelijk beginnen omdat we al alle testen hebben gehad maar moesten dus eerst het gesprek krijgen. Eerst volgende dat vrij was is 8 maart. Dus gaat weer een ronde door zijn. Wel jammer maar zouden in april de eerste kans met ivf kunnen krijgen. Hoe is het met jou? Voor u is het bijna de eerste echo. Spannend.
Oh wat balen indd! Hopelijk mogen jullie in april dan wel echt kunnen starten. Zo langzaam maar zeker, komen jullie toch steeds een stapje dichterbij . Hier is het zenuwen en aftellen tot de eerste echo. Op sommige momenten ben ik heel erg positief en weet ik (bijna) zeker dat het goed komt, maar op andere momenten ben ik juist weer erg bang. Nog even afwachten en dan hopelijk goed nieuws.
Gelukkig nog maar een paar daagjes indd! Zie er enorm tegen op, normaal ga je er vrolijk naartoe maar ik zou juist blij zijn als ik het achter de rug heb.. Hoe is het met jou? Ei geweest?
morgen is het zover. komt wel goed . Hier intussen zelfs ongesteld geworden. Dus een korte cyclus. Misschien wel poistief, kunnen we misschien vroeger starten met ivf.
Wel een korte cyclus indd, in vergelijking met de rest. Maar kan indd ook positief zijn! De 8e moet je weer op gesprek? Gister dus de echo gehad en alles was goed ! Ze zag gelijk al een hartje kloppen terwijl ik nog mn best deed om het kindje te vinden. Uitwendige echo gehad, dus metingen zijn niet heel precies maar kwam uit op 7 weken en 6 dagen en kindje was 1,5 cm 'groot'. Omdat ik moeite had om het hartje te zien kloppen, heeft ze het ons laten horen. Geweldig! Begin er nu eindelijk in te geloven dat het goed gaat komen. Over 2 weken intake bij de vk en dan hopelijk snel nog een echo.
Ja de 8ste het gesprek en dadn hopelijk volgende ronde starten. Alleen al te lezen wat je ziet of hoort, lijkt het mij geweldig.
Sorry, het moet best confronterend voor je zijn. Dat is niet mijn bedoeling. Meid, ik hoop echt van harte dat het jullie ook snel mag lukken!
hoihoi, is inderdaad een tijdje geleden dat ik nog hier ben geweest. Heb het heel moeilijk gehad. Het gesprek was goed verlopen en mochten onmiddelijk starten. Toen ik al wat bloed verloor blij konden eindelijk starten maar door verlof van gyn moeten we toch een maand wachten. En dat was even een serieuse opdoffer. Voelde mij ook niet zo goed, had dagen aan een stuk het gevoel of ik om alles kon wenen. En toen kwam mijn zusje met het leuke nieuws dat ze perongeluk zwanger was geworden. Heb intussen ook nog op spoed gelegen omwille van hevige krampen (kon niet liggen, staan of zitten). Maar daar hebben ze niet echt iets gevonden wat het kon zijn dus dat er nog eens bij was gewoon teveel. Dus heb even bewust afstand genomen van zp. Maar nu alles terug in orde, en weer wachten tot de volgende ronde eraan komt en dan weer zien of we eindelijk kunnen beginnen. Hoe is het intussen met u? Aan het genieten van de zwangerschap? Al een mooi buikje zichtbaar?
Zo wat heftig indd. Ontzettend kloten dat je toch nog niet kon beginnen, terwijl je je er zo op in had gesteld. Kan me voor stellen dat het nieuws van je zusje ook als een behoorlijke klap kwam. Het is ook allemaal niet niets natuurlijk. Hopelijk kunnen jullie de volgende ronde dan eindelijk starten en hopelijk kom je dan ook snel een hele mooie test showen! Het is hier ook best hectisch geweest. Ik heb met 8 weken en met 11 weken 2 hele mooie echo's gehad. Alles zag er ontzettend goed uit. 1 dag na de 11 weken echo verloor ik echter wat bloed. Paniek natuurlijk.. Gelukkig is het maar bij 1 dag bloedverlies gebleven en ik had geen krampen, dus dat was positief. Echter begon ik bij 12 weken weer wat licht bloed te verliezen en kon ik gelukkig de volgende dag al terrecht voor een echo. Met het kindje is alles goed maar er blijkt een hematoom te zitten aan de rand van de placenta. Een soort bloeduitstorting. Het kon opzich niet veel kwaad, mits hij niet groter word want hij zit op een ongelukkige plek. Nu moet ik dus de komende weken heel erg rustig aan doen. Mag niet bukken, niet tillen en eigenlijk gewoon zoveel mogelijk rusten en dan moet hij hopelijk bij de 20 weken echo weg zijn. We hebben over 1,5 week een pretecho geplant en dan ga ik er ook na vragen, hopelijk is hij dan al kleiner of misschien al wel weg. Heb geen bloed meer verloren intussen gelukkig, maar het is nog wel spannend, vind het best eng allemaal.. Vanmiddag weer naar de vk en horen we het hartje weer .
Hoe is het intussen, nog bloed verloren? Kan geloven dat het dan weer even paniek is geweest. Zeker omdat je al 2 keer een mk hebt gehad. Duim voor jou dat het daarbij blijft en dat je de rest van de zwangerschap geen problemen meer krijgt. Hier is het wachten om te kunnen starten. Denk eind deze maand dat het eindelijk zo ver is .
Geen bloed meer verloren gelukkig. Gaat verder best goed eigenlijk . We hebben vorige week een echo gehad en daaruit bleek dat de hematoom bijna weg is, met het kindje er alles goed uitzag en we krijgen een zoon! Hebben jullie kunnen starten? Of nog aan het afwachten...?
Ooh praficiat een zoontje. Jullie hadden al een dochtertje niet? Fijn fijn . Gaat snel. Hier deze week kunnen starten. Dus nu volop aan het spuiten .