Hoge temp, net ongesteld geweest.

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by charity2010, Jul 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Oohh dat heb ik ook al eens gedaan, hahah!

Ik ben net weer naar de wc geweest en bij het afvegen had ik een streep helderrood bloed, nieuw papiertje pakt, weet geveegd en weer bloed.. Zit ook een beetje slijm bij. Heb niks in het inlegkruisje zitten. Bha voel me wel heel raar nu om eerlijk te zijn en weet niet wat ik hier van denken moet..

2. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Das inderdaad wel heel vreemd. Zou ook niet weten wat het zou kunnen zijn, en heb je iets last van krampen ofzo?

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Nee niet echt, al wel een paar dagen een beetje een zeurderig gevoel af en toe maar niet echt noemswaardig

4. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Zou een beetje afwachten, mocht het enkel vandaag zijn zou ik denken dat het nog van u eisprong komt.

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Zou ook nog kunnen indd, misschien is mijn ei dan toch nog niet gesprongen?! Pff word er gek van.

6. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Kan ik geloven.
    Maar als je zaterdag een pos test had moet er toen toch iets geweest zijn, nie?

7. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Hoe is het met het bloedverlies vandaag? En met de temp, is ze gestegen?
    Hier terug hoge temp. :(. Vreemd vreemd...

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Ja had vandaag weer wat bloed verlies, beetje rood bruin achtig.. Pff weet echt niet meer wat ik ervan denken moet. Temp was net als gister 36,7 heb wel ong. 1,5 uur eerder getest omdat we een dagje weg zijn geweest en dus vroeg opstaan.

Raar hoor, ook dat jou temp weer hoog is..

9. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Is inderdaad wel vreemd,hoop dat je temp gaat stijgen.
    Dat je iets meer zekerheid gaat krijgen dat je ei zaterdag geweest is.

Ben vandaag bij gyn geweest, mijn ei is dus veel later dan ik elke keer dacht, hij valt elke keer in de periode dat ik al bloed verlies.
    Mijn menstruatie is dus nu pas. We stopte altijd met proberen als ik bloed verloor en dit was dus elke keer te vroeg. Moet nu met clomid starten om het beter te kunnen regelen.

Ivm mijn temp. zei hij dat je het geheel moet bekijken en niet per dag en dan zie je het mooi stijgen (met af een toe een kleine daling) en sinds mijn bloeding nu de daling.

10. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Vandaag is mijn temp met 0.1 gestegen, hij was dus 36.8. Niet veel gestegen maar hoop dat hij dit nu wel blijft doen. Verder verlies ik nog steeds bloed, sorry voor de details maar het is een beetje rood/bruin/roze heel apart dus. Ik heb dit normaal s'morgends om vervolgends s'avonds ongesteld te worden en de laatste 2 a 3 dagen van mijn ongesteldheid. Dus als ik opeens veel te vroeg ongesteld zou zijn geworden had het nu toch wel zijn moeten doorgebroken aangezien dit vandaag dag 3 is dat ik bloedverlies.. Snap er nu echt helemaal niks meer van, word echt gek van die onzekerheid zo..

Wel erg jammer dat je elke keer te vroeg stopte maar je weet nu iig wel dat je in het vervolg langer door moet 'klussen', dus toch wat meer duidelijkheid. Hopen dat die clomid ook mooi mee helpt :).

Ik probeer ook wel na het geheel te kijken maar mijn temp schommelt ook zo onwijs dat ik het niet meer weet. Heb jij ook een kaartje bij FF?

11. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Hopelijk blijft hij mooi stijgen al is het maar met 0,1 :).
    Is wel vervelend zo bloed verlies, voor innestelling was het te vroeg en denk dat het voor bloeding bij een eisprong te lang is, nie? Snap best dat je er gek en onzeker van wordt.

Ja stopte te vroeg, maar vind het niet zo prettig om te klussen als ik mijn menstruatie heb dus daarmee dat we ook niet door deden, omwille van het bloed.

Hoop ook dat het iets gaat af doen de pilletjes.

Ja heb ook FF maar mijn kaartjes kloppen niet echt meer, vermits ik elke keer bij bloed verlies een nieuw kaartje begon :).

12. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Ja ik hoop het ook! Ik denk ook dat het té lang is voor ovulatiebloed, gewoon al 3 dagen! En een innesteling kan ik me ook niet voorstellen, vooral niet omdat mijn temp niet meewerkt. Bmm zat vandaag medium denk ik, iig niet zo hoog als eerst en niet zo laag als eergister.

Dat snap ik, dat je dat niet prettig vindt..

Kun je dan niet gewoon je bloedverlies op spotting zetten? Of is het teveel voor spotting?

13. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Heb het nu op spotting gezet, maar ben nieuw kaartjes begonnen en soms verder gegaan op een ander kaartje, zou als ik eens wat tijd heb ze moeten samen voegen en dan op de juiste datums nieuw beginnen.

14. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Oohh zo ja..

15. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Mag ik jou kaartje eens zien? Ben wel benieuwd..

16. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Euhm ga eens proberen want weet niet hoe ik da juist moet zetten zodat je dat ook kan zien :).

Lukt dus niet, weet jij hoe dat moet?

17. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Ehm ik weet wel hoe je die code krijgt zodat je hem kan laten zien. Dan moet je naar Sharing (rechts bovenaan) en dan op get code, dan is die bovenste gewoon de link om hem te laten zien en via die bb code kun je hem als het goed is in je handtekening zetten.. Of bedoel je dat niet? :p

18. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Wou hem hier zetten zodat als je er op klikte, hem kon zien.
    Maar lukt niet, krijg enkel de link van FF zelf maar zonder mijn wachtwoord enzo kan je het kaartje niet zien.
    Lukt dus niet.

19. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Ik heb wel eens gehad dat als ik op de link van iemand anders drukte ook om een ww enzo gevraagd werd maar als ik dan mezelf inlogte, dan kreeg ik gewoon het kaartje van de ander te zien.. Dus misschien doet hij het dan wel?

Hoe is het trouwends met je temp vandaag?

20. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    #60 Fabace, Jul 14, 2011
    Last edited: Jul 14, 2011
    Mijn temp is terug 36.2 maar als ik inderdaad het in het geheel bekijk (nu ik weet wanneer ongveer telkens mijn menstruatie begon) is hij telkens in het begin wel wat hoger en zakt hij pas na een paar dagen.
    Dus zal beetje afwachten zijn.
    zal het is proberen: kijk eens of je iets ziet :)
    34007d Ovulation charts on FertilityFriend.com

Hoe is het met uw temp. is hij aan het stijgen?

*denk dat ik het nu gevonden heb*

Share This Page