Ik zie nu mn eigen als ik op die link klik, je moet wel echt die bovenste dan hebben he als je bij sharing op get code klikt. 35e3f9 Ovulation charts on FertilityFriend.com dan staan er ook van die nrtjes en letters achter, zie je? Mijne was was vandaag weer 36,8. Net als gister dus, had gehoopt dat hij wel was gestegen maar helaas.. Ben wel blij dat hij niet lager is. Heb ook nog steeds wat rood/bruin/roze verlies dus snap er echt helmaal niks meer van . Geen idee wat ik hier van denken moet nu. Kan toch niet zijn dat ik nu weer ongesteld wordt?! Zou wel erg korte cyclus zijn dan.. Bovendien had het dan inmiddels toch wel zijn moet door gebroken, aangezien het echt niet veel is en ook niet echt helderrood..
Denk dat ik het telaat had aangepast in vorig bericht. 34007d Ovulation charts on FertilityFriend.com Heb eventjes naar uw kaartje gekeken en inderdaad is moeilijk iets van te maken. En dan ook nog het bloedverlies. Is niet uit wijs te geraken. Zou echt raar zijn mocht dit u menstratie al zijn, dan zou je maar een cyclus gehad hebben van twee weken en vanwaar komt die pos test dan. Begrijp u dat je het helemaal niet meer snapt.
Jaaa nu zie ik hem! Ziet er toch netjes uit? Ja echt raar hé? Kun je indd niet wijs uit worden. Vindt dat mijn temp sowieso best aan de hoge kant is als ik verglijk met andere tempkaartjes. Ik zit nu al standaard rondt de 36.7, 36,8 en bij de meeste andere kaartjes die ik heb gezien is dat pas na hun ei..
Ja nu ik terug wat stuctuur heb zien mijn kaartjes er beter uit, ervoor had ik kaartjes van twee weken om dat er dan al bloed was. Weet niet wat de normale temp ongeveer is eigenlijk. Dacht altijd dat ik laag zat, kom bijna nooit boven de 36,5 kom. Hoop dat je snel wat duidelijkheid gaat krijgen.
Volgends mij zit wel goed met je temp, tenminste dat zie ik bij veel anderen ook.. Het bloedverlies lijkt hier wat meer te worden en ook wat meer rood/roze.. Weet t echt niet meer nu.
Oei, das echt wel heel vreemd. En nog steeds geen krampen ofzo... Zou het ook niet nog van de mk kunnen komen?
Nee niet echt krampen, wel af en toe een beetje een zeurderig gevoel maar volgends mij komt dat meer van mijn darmen.. Kan me niet voorstellen dat het nog van de mk is, is intussen ook best alweer een poos geleden en op de echo was alles schoon..
Dan zou ik het ook echt niet weten. Zou het wel goed in het oog houden en mocht dit blijven aanhouden toch eventjes de gyn of ha bellen.
Ik kijk het dit weekend nog even aan want ben al te laat met de ha bellen maar als het maandag nog zo is maak ik indd even een afspraak.. Temp was vandaag weer 36.8. Hoe is die bij jou?
Ja zou ik toch ook doen want dan houd het toch wel lang aan. Mijn temp is niet veel veranderd. Vandaag geen bloed meer te zien dus denk dat het gedaan is. Nu die pilletjes door nemen en dan afwachten tot aug.
Ja indd, dit is gewoon al de 5e dag! Soms lijkt het ook wat meer en wat roder te worden en even later is het weer wat minder en weer rood/bruin, pff.. Fijn dat er geen bloed meer is! Zouden wel een paar slopende weken worden met al dat gewacht..
Is vervelend en zeker als je niet weet waar het vandaan komt of hoe het komt. Nu gaat nog een beetje, denk zo lang dat de vruchtbare week nog niet door is zal het nog wel lukken . Maar vanaf dan zal het wel zeer slopend worden. Zal voor u nu ook wel spannend worden, mocht vorige zaterdag u eisprong geweest zijn dan zit je nu ook in uw wachtweken. Heb je eigenlijk nog testen bij gehaald?
Ja nu is het wachten op de eisprong en dan is het weer wachten tot het test moment.. Geduld is niet mijn sterkste punt dus ik vindt het altijd best slopend en vooral heel spannend natuurlijk.. Heb geen testen bij gehaald, heb er nog 2 en heb op dit moment een hele grote drang om te testen. Al denk ik niet dat dat veel nut heeft op 5 dpo..
Bij mij valt het nog mee, in het begin was het erger. Zoals ik al zei teste soms zelfs als ik mijn menstruatie al had . Heb er nu geen in huis en ga wachten tot ik overtijd ben. Denk dat het nu ook wat vroeg zou zijn om te testen .
Is wel beter om gewoon te wachten met testen.. Heb je ook niet die onzekerheid dat een test nega is omdat je te vroeg getest hebt bijv. Ik google me de hele dag al suf over mijn bloedverlies maar kan er maar niets wijzer uit worden, het lijkt wat wat meer rood te worden en vervolgends ook weer niet.. Ik kan het nog prima af met een inlegkruisje dus het zou ook wel erg weinig zijn voor een menstruatie..
Goede(nog net)morgen! Hoe is het daar vandaag? En met je temp? Hier was hij 36,7, 0,1 lager dan gister dus.. Nog steeds wat bloedverlies, varieërend van rood/roze/ naar bruin, pff!
Gisteren was mijn temp. 36,5 weer veel hoger, maar heb toen een paar uur later dan normaal gemeten was veel te moe om zoals normaal op 6u 20 al te tempen . Vandaag was hij terug 36.2 dus nog altijd niet gezakt zoals hij normaal doet maar zal maar een beetje afwachten, misschien dat die pilletjes er ook iets aan doen. Oei gezakt gisteren, en vandaag?
Indd veel hoger ja! Hier vandaag het zelfde als gister.. Heb wel ruim 1uur eerder getempt. Vrijdagavond hebben we een puppy gekocht van 9 weken en die maakte ons vanmorgen om half 8 al wakker, hahah.. Heb er vanmorgen ook een testje aan gewaagd met de 2e urine, negatief maar 7dpo is ook wel erg vroeg om te testen natuurlijk.
Ken het, hebben sinds een half jaartje ook een pup enkel was het in het begin bij ons half 6 elke keer . Dat gaat nog wat te vroeg zijn vrees ik , en hoe voelt ge u zelf? Al eventueel kwaaltjes? Hoe is het met het bloedverlies?
Vandaag nog steeds wat bloedverlies, gister ook. Temp was ook weer 36,7 dus niet veel veranderd. Heb wel wat krampen en een opgezette buik.. En hoe is het daar?