Hoge temp, net ongesteld geweest.

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by charity2010, Jul 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Hier blijft temp 36.1, mijn 5 dagen van clomid zijn om dus nu komt de klusperiode.

Oei nog steeds bloed verlies, al naar de ha geweest of ga je het nog wat afwachten?

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Nou hopen dat clomid goed zijn werk goed en je eind deze maand mooi roze mag testen!

Mijn temp was vandaag wéér 36.7. Ben vandaag bij de HA geweest. Moest het nog even aankijken, ze zei dat het toch heel goed innestelingsbloed kon zijn. Ook zo snel na de eisprong wel, kon zijn dat mijn baarmoeder zich aan het schoonmaken was voor de innesteling. En dat het zolang aanhield wou ook niets zeggen. Moest het dus nog even aankijken, indien het eind van de week niet is afgelopen moest ik even terug komen en dan gingen ze verder kijken. Laten we dus indd maar hopen dat het een innesteling is :). Even afwachten dus..

3. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Spannend, wanneer ga je nog een testje doen.
    Zal duimen op roze ;).

Hier nog niet veel verandering, geen daling voor een eisprong ofzo, ga wel vandaag beginnen met ov testjes.

ps: heb verlof nu daarom dat het soms even duurt eer ik antwoord, zit nu niet zo vaak achter de pc.

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Heb er net een aangewaagd, de laatste die ik thuis had. Die was negatief. Weet niet zo goed wat ik daar van moet denken, normaal teste ik niet eerder dan nod maar wel gelijk een knaller op nod als ik teste.. Zit nu 2 dagen voor nod dus dacht wel een beetje dat mocht ik zwanger zijn, er nu toch op zn minst wel een heeel licht streepje zichtbaar zou zijn..
    Temp was trouwends 36,8.

5. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Oei hoe jammer, zou ook denken een licht streepje mocht het zo zijn, maar zou nog kunnen he. Zijn er nog die echt pas na de nod pos testen en ervoor neg. U temp was wel mooi omhoog :).

Heb vandaag een ov test gedaan en was al dadelijk pos. dus we weten wat te doen vanavond ;).

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Ik heb er nog weinig hoop in eerlijk gezegt en kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik toch wéér getest heb voor nod. Haal nu ook echt niet eerder testen dan dat ik overtijd ben, die onzekerheid is ook echt niets.

Nou dan wens ik jullie een hele gezellige avond samen!

7. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Echt wel jammer. Maar weet hoe moeilijk het wachten is. Ben blij dat ik geen testjes in huis heb, zo kan ik mij toch iets beter er aan weerhouden om geen test te doen :);
    Hoe is het vandaag ermee?

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Dit was ook echt de laatste keer voor mij om voor nod te testen. Moet tussen vandaag en morgen ongesteld worden, tenminste, als mijn ei gesprongen is na die posi ovutest.. Nog geen tekens van een ongi. Temp was gister mooi gestegen naar 36,9. Vandaag weer gezakt naar 36,7 pff..

En daar?

9. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Dan zullen het lang dagen worden voor jou.
    Hier is alles nog het zelfde eigenlijk.
    Had twee dagen terug een pos ov test maar temp is het zelfde gebleven enkel vandaag 0,1 gestegen dus geen dip.
    Gisteren was het streepje al minder dus ga vandaag nog een laatste keer testen en mocht dit nog minder zijn zou mijn ei dus geweest moeten zijn.

10. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Hoe was het streepje vandaag? Alweer lichter?
    Kan best zijn dat je ei gister is gesprongen en anders zal hij vandaag wel springen denk ik.

Worden hier indd lange dagen, nog geen bloed dus dat geeft wel hoop :). Heb met vriendlief afgesproken dat ik indien ik nog niet ongesteld ben, ik dinsdag ga testen. Duurt nog wel even maar heb nu genoeg witte testen gezien..

11. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Gisteren was het streepje nog lichter. Vandaag was wel mijn temp gezakt tot 36.0.

Nog geen bloed das wel al goed ;).
    Kan ik geloven dat je genoeg witte testen gezien hebt.
    Dus hopelijk dinsdag een mooi positief testje ;).

12. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Dan denk ik dat hij toch geweest is. Wel raar dat je temp niet omhoog schiet, maar dat deed/doet hij bij mij ook niet.

Vandaag was mijn temp 36,6 ook gezakt dus.
    Nog steeds geen bloed, heb wel al sinds ik op stond vanmorgen, ontzettende steken in mijn zij. Net of je te lang te hard gelopen hebt, geen idee wat dat kan zijn. En als ik moet plassen komt er een flinke druk op mijn buik..

13. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    En, hoe is het vandaag met je temp? Heb je gister nog een ovutest gedaan?

Hier was de temp 36,7. 0,1 hoger dan gister dus maar gister was hij ook wel erg laag.. Heb vriendlief gister naar de kv gestuurd om testen te halen. Twijfelde heel erg om vanmorgen wel of niet te testen maar heb het toch maar niet gedaan. Heb een ander topic geopend in zwangerschap en ovulatie testen en daar zijn een paar meiden die denken dat ik ondanks de posi ovu test, mijn ei nog niet gehad kan hebben omdat mijn temp niet omhoog is gegaan en hij dat vorige maand na mijn ei wel deed. Dus dat brengt je wel aan het twijfelen.. Het gekke is dat ik me toch wat anders voel, zo heb ik s'avonds een ontzettende opgezette buik en dit had ik tijdens de vorige zwangerschappen ook..

14. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Had nog een testje gedaan en deze was nog lichter.
    Nu had ik gisteren wel steken in mijn zij (precies pijn van een eisprong) maar dat zou dan drie dagen na pos test geweest zijn dus weet niet goed of dat echt mijn eisprong geweest is of dat hij toch eerder, dus binnen de 48u was.
    Zullen afwachten maar hebben toch door geklust dus mocht hij gisteren pas geweest zijn zitten we nog goed ;).

Als je eisprong toen niet geweest is en je temp nog steeds niet gestegen is op hoeveel dagen zou je dan zitten?
    Zouden die steken in je zij misschien van een eisprong geweest zijn?

Vandaag was mijn temp 36.4 weer ineens 0.4 hoger maar was om 6u opgestaan moest dringend naar de wc en dacht er te laat aan dus heb gemeten na wat slaap maar was maar een uurtje tussen dus vrees dat deze niet echt telt.

15. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Hmm, denk dat je wel aardig kan vertrouwen op je ovutest.. Helemaal omdat de streepjes echt steeds lichter worden? Ach als hij dan indd toch later zijn geweest en je met klussen nog steeds goed zit dan is dat niet zo erg toch :).

Hier was mijn temp gister is 36.8. En vandaag was hij echt hoog, 37,1! Als dat betekend dat ik mijn eisprong gister zou hebben gehad zouden we met klussen niet ver komen denk ik.. Zaterdag geklust en vandaag, dus 2 dagen niet. Maargoed, kan me niet voorstellen dat ik dan opeens zo'n lange cyclus zou hebben..
    Heb trouwends nog steeds geen bloed en ook nog niet getest.

16. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Ja ze werden lichter de dagen erna. Ga er ook vanuit det hij binnen die twee dagen gesprongen is.
    Kan voor de moment niet echt meer op mijn temp vertrouwen omdat ik telkens rond 3 u naar het wc ben geweest.

Nog niets bloed te zien bij u? Tot wanneer ga je wachten voor te testen?

17. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Hier nog steeds aan het wachten.
    Hoe is het met jou, al opnieuw getest of intussen ongesteld geworden?

18. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Hoi,
    Sorry voor het late reageren, ben momenteel op vakantie.
    Zie datbje ovet een week al mag testen, spannend!
    Wel lastgrig dat je niet op je temp kan vertrouwen.. Zou dat echt veel uitmaken dan, dat je snachts naat dr wc gaat?

Hier is het een chaos, temp is niet meer geezakt. Nog steeda 37 of 37.1.. Alleen vandaag vergeten te tempen.
    Ben ook nog niet ongesteld en ook nog geen tekens van ongi.. Vandaag test gedaan, negatief en best een teleurstelling.
    Heb echt het idee dat me lichaam tottaal in de war is.

19. Fabace

Fabace Bekend lid

Jan 18, 2011
    675
    0
    16
    Fijn op vakantie, naar waar ben je?
    Temp schiet al de kanten uit dus je ziet wel dat opstaan en tempen of als er niet genoeg tijd tussen zit dat temp iets raars geeft.

Oei nog steeds niet ongesteld, heb je een idee wanneer je eisprong geweest zou kunnen zijn, want vermoed dat die van toen zaterdag wel nie meer klopt.
    Frustrerend zo witte testen. En zeker als u lichaam zo raar doet.

Hier nog een week te gaan, begin weer vanalles te voelen maar kan het tot nu toe goed relativeren, maar weet wel dat het zo ie zo een teleurstelling gaat zijn als de test wit is, maar denk dat dat voor iedereen hier zo wel is.

20. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    We zijn een weekje in arnhem geweest en vanuit daar zyn we dagjes naar andete plaatsen geweest. Hele fyne week gehad maar nu ook blij om weer thuis te zijn.

Vermoed dat myn ei dan maandag de 25e is geweest.
    Denk dat we dan weinig kans maken deze ronde, die zaterdag ervoor namelijk voor het laatst geklust en toen pas weer dinsdag maar toen was myn temp al gestegen..

Ik voel ook van alles maar denk dat myn lichaam me de gek aan steekt.
    Hoop dat jy over een aantal dagen roze mag testenik zou nu dan op 6dpo zitten en mag dus over 6 dagen testen of ongesteld worden.

Share This Page