Fijn, even kunnen genieten. Jammer mocht het deze ronde niets zijn. Ga je volgende ronde mocht je niet zwanger zijn terug met ov testjes proberen of enkel tempen. Hier voel ik vanalles, rugpijn, steken in mijn onderbuik precies of ms er aan komt, koppijn. Maar proberen toch er niet te veel op te focussen maar toch het wordt moeilijker en moeilijker.
Denk dat ik het voorlopig gewoon even bij tempen hou.. En dan toch wat langer door klussen. Heb je er zelf deze ronde een goed gevoel over of niet?! En wat doet je temp precies? Ik zal mijn kaartje vanavond of morgen eens even invullen van de afgelopen week. Heb het op mijn tel bij gehouden, ben ook wel benieuwd wanneer en of ff nu een kruis gaat zetten.
Nu ik er trouwends zo over na denk, vraag ik me eigenlijk ook wel af hoe betrouwbaar mijn temp van de afgelopen week eigenlijk is. Heb nameijk de hele week elke dag op een ander tijdstip getempt, laat naar bed geweest en dochterlief is de hele week elke morgen om half 4 wakker geworden waarna ze vervolgends nog tot zon 8u 8.30 bij ons in bed heeft verder geslapen..
Heb vandaag nog eens op het normaal uur kunnen tempen en hij gaf 36.4 aan dus hoger dan normaal. Vorige dagen gaf die tussen de 35.9 en de 36.3 aan maar schommelde heel veel heb eens getest om eens dadelijk opnieuw te tempen (dus na het opstaan 2 keer na elkaar) en was eerst 35.9 en tweede keer 36.2. Dus op de afgelopen week kan ik niet echt verder gaan. Heb er deze maand wel een goed gevoel bij maar zo is de teleurstelling eens zo groot mocht het niet zijn. Proberen er nuchter onder te blijven.
Hmm.. Wat lastig dat je temp zo raar doet! Kan het niet aan de thermometer liggen? Dat snap ik, dat de teleurstelling dan nog groter is mocht het niet zo zijn.. Nog 4 dagen afwacthen zie ik, spannend hoor. Hou moed hé! Het kan maar zo raak zijn, aan het klussen kan het iig niet hebben gelegen !. Hier was temp vandaag 37,1. Denk dat mijn temp van de afgelopen week dus toch nog redelijk betrouwbaar is geweest.. Hij was dan wellis waar 0,1 lager maar toch nog hoog.. FF zet nog geen kruis, denk zelf dat mijn ei dan dag 29 zou moeten zijn geweest, zie kaartje: 366090 Ovulation charts on FertilityFriend.com. Vraag me af wanneer FF eindelijk een kruis gaat zetten! Vermoedelijk vandaag 7 dpo dus nog 5 spannende dagen..
Ga het een beetje afwachten, kan nu weer op een zelfde tijdstip tempen en misschien dat het nu terug een regelmaat ga krijgen. FF zet bij mij meestal een kruis als er 3 dagen na elkaar een hogere temp is. (kreeg u kaartje niet open). Ja nog 4 dagen, ga proberen tot vrijdag te wachten om te testen.
Ik zie dat je mijn kaartje niet ziet, snap niet hoe dit kan en ook geen idee hoe ik kan zorgen dat je hem wel ziet.. Op dag 29 (25 juli was mijn temp nog 36,8. Op dag 30 is hij gestegen naar 37,1 en inmiddels zit ik op dag 36 en schommeld hij tussen de 37 en 37,3. Hij is dus al wel 7 dagen hoog..
Ik hou trouwends ook een kaartje bij. Heb deze net even helemaal ingevuld en deze geeft aan dat mijn ei is geweest op dag 27/28 en dat ik nu op 9dpo zit. Dat zou betekenen dat ik over 3 dagen al kan testen!
Heb hem geopend met de link die je eerder al eens gegeven had en nu lukt het wel. Vreemd dat hij nog geen kruis zet. Is inderdaad al lang hoog. Heb je nu niet een lange cyclus?
Zou ook ergens daar denken als je vanuit gaat een daling voor eisprong en dan een stijging vanaf de eisprong.
Als ik naar mijn temp kijk dacht ik eerst aan dag 29 omdat hij daarna gelijk gestegen is. Toch denk ik dat dag 27 ook goed zou kunnen omdat hij die dag wat lager is geweest en vervolgends wel is blijven stijgen.. Dat zou deze maand indd een lange cyclus betekenen. Erg vreemd hoor, ben normaal echt stip regelmatig met 33 dgn. Hoop iig dat we toch nog een goede kans maken op een zwangerschap ondanks dat ik niet meer netjes om de dag heb geklust na de posi ovutest op dag 13.. Er zat nu vaak 2 dagen tussen..
Ik hoop het ook voor jou. Kan inderdaad nog altijd, ook al zitten er twee dagen tussen denk dat het dan nog kan. Ooh vreselijk zo wachten he, een lichaam kan u toch serieus voor de gek houden. En zeker als die testjes dan nog pos geven. Wat ga je nu doen, afwachten of toch eind deze week nog ergens testen?
Ik heb ook wel gelezen dat het kan. En als ik mijn ei zelf op dag 28 zet bij FF heeft hij als score nog 'good' aan maar zelf ben ik behoorlijk sceptisch erover als er zoveel dagen tussen de laatste keer gemeenschap en de eisprong zit.. Ja echt verschrikkelijk dit wachten! Ga er nu maar vanuit dat mijn ei dag 28 is geweest en dan zou ik over 4 dagen kunnen testen. Als ik dan nog niet ongi ben waag ik er een testje aan. Wel grappig dat we dan beiden op dezelfde dag kunnen testen!
Da zou echt wel super zijn. . Gaan er gewoon voor "beide op roze" . Hoe staat jou vriend er tegenover? Weet hij wanneer je eisprong enzo is of laat hij het maar wat op zich afkomen en ziet hij wel wat er komt.
Indd ! Bij mijn vorige 2 zwangerschappen hield hij zich er niet zo mee bezig. Zelf keek ik via internet wel wanneer ik mn eisprong had en zorgde dat we in die perioden wat extra klusten maar veel meer deed ik zelf eigenlijk ook niet.. Na de miskraam is hij wel ook wel weer mee bezig, hij weet dat ik temp en wanneer ik ongesteld moet worden.. En verder hoopt hij gewoon dat het snel raak mag zijn. En bij jou?
Hij vraagt hier wel van wanneer is u eisprong en hoelang nog enzo.. Maar hij begrijpt niet hoe je als vrouw niet weet of voelt wanneer je juist je eisprong hebt of wanneer u menstruatie begint. Hij zei deze week wel van hoe meer maanden er voorbij gaan hoe meer hij denkt dat misschien 1 van de twee onvruchtbaar is. Als er iemand zwanger is dan zeggen ze natuurlijk nooit hoelang ze aan het proberen waren dus dan lijkt het of het bij iedereen dadelijk lukt en bij ons na zoveel maanden nog niet. Zie dan wel als ik zeg van dat er zijn die er soms meer dan een jaar mee bezig zijn, dat hij er toch niet echt mee gerustgesteld is. Maar ben wel blij dat hij er achter vraagt en dingen over wilt weten.
Dat is wel fijn, dat hij er ook mee bezig is. Heb je toch steun aan elkaar als er weer een teleurstelling is. Hoelang zijn jullie nu bezig als ik vragen mag?
Nu voel ik me best lullig, wij zijn sinds febr dit jaar bezig.. Maar ik heb al een dochter van 18 mnd.. Hoe was je temp vandaag?