Voor, is helemaal niet nodig . Denk voor iedereen die een baby'tje wilt dat elke maand teveel is . Temp hier was weer 36.4. Dus geen verhoging of daling. Hoe is het bij u vandaag?
Hier was hij 37, wel ruim een uur eerder getempt omdat mijn dochter vroeg wakker was. De afgelopen dagen is hij steeds 0,1 gezakt. Hoop niet dat hij nog verder gaat zakken! Heb vanmorgen toch maar een test gedaan, had er nog één liggen en mn vriend zei gister dat ik die vanmorgen maar moest doen. Tot mijn grote verbazing verscheen er al snel een licht streepje! Hij is welliswaar echt nog heel erg licht maar toch is hij wel te zien . Heb vanmorgen dan ook flink gehuild en nu ben ik eigenlijk best heel blij maar ook heel bang omdat er op 9dpo toch nog veel mis kan gaan.. Mn vriend is aan het werk en heb hem helaas nog niet kunnen bereiken..
Oh echt, al een licht streepje, hopen dat hij de volgende keer donkerer is en een echte knaltest. Ga toch al voorzichtig proficiat zeggen en duimen dat alles goed gaat. Moet zeggen dat ik eigenlijk niet durf te testen, bang voor een teleurstelling als hij neg zou zijn.
Dankje! Ik ga vanmiddag testen bij halen en dan overmorgen nog eens testen.. Dat snap ik! Ik ging er zelf eigenlijk ook wel van uit dat hij wit zou zijn hoewel je toch stiemem een grote stille hoop hebt.. Maar kop op, samen op roze hé !
Die van kruidvat.. Schijnt dat die gevoeliger zijn dus heb ik die maar gekocht, normaal gebruik ik die plus testjes van clearblue
Heb die van het kruitvat ook thuis liggen, vorige week bij een uitstapje uitgehaald. Zodat niemand mij tegen zou komen, want niemand weet eigenlijk dat we aan het proberen zijn. Iedereen vraagt wel wanneer we er aan beginnen enzo maar tot nu toe nog tegen niemand gezegt dat we al aan het proberen zijn.
Ok, wanneer ga je testen? Wacht je echt af of je op je nod ongesteld word of waag je er eerder al eentje aan? Bij ons weet ook niemand het hoor, alleen mijn moeder en mijn zus. Verder houden we het voor iedereen stil, ook de zwangerschap wordt stil gehouden tot 12 weken. Vorige keer heb ik het wel gelijk tegen iedereen gezegt dat ik zwanger was en toen het uiteindelijk misging vondt ik het heel zwaar omdat tegen iedereen te moeten vertellen..
Ga proberen te wachten tot vrijdag, maar wordt elke dag moeilijker om te wachten. En denk dat het beste is met ochtend urine dus dan lukt het in de namiddag beter om niet te testen . Ga je morgenvroeg al opnieuw testen of nog wat wachten?
Ok! Snap dat het wachten steeds moeilijker word. Ben ook wel erg nieuwsgierig naar jouw test. Ik heb ook met ochtendurine getest maar heb ook al eens gelezen dat sommige vrouwen met ochtendurine nega testen met middag urine posi.. Best raar. Ik wil eigenlijk wachten tot overmorgen al ben ik wel benieuwd of het streepje morgen al wat duidelijker zal zijn..
En vandaag testje gedaan of toch morgen pas. Gisteren namiddag een beetje een dipje gehad, voel totaal niets meer, geen rugpijn meer of iets anders. Had echt iets van zal deze maand wel weer niet zijn. Temp was vandaag wel 0.1 gestegen. Maar durfde deze morgen toch niet te testen. Heb jij eigenlijk al kwaaltjes?
Heb vandaag toch weer getest met de kv 2v5. Er staat weer een heel licht streepje! Helaas nog niet donkerder en dat maakt me best onzeker hoewel het streepje morgen misschien wel wat donkerder zou zijn weet ik niet of ik morgen ook moet testen?! Dat je temp 0.1 gestegen is, is toch een goed teken! Zolang hij maar niet daalt, toch? Hier was de temp vanmorgen 37,1 ook 0,1 hoger dan gister. Heb wel wat kwaaltjes, moet kokhalzen als ik mn tandenpoets en ook sigaretjes smaken me niet meer (dat is trouwends wel makkelijk, kom ik ook sneller van het roken af mocht ik indd zwanger zijn). Ook is mn buik s'avonds wat opgezet en ik heb een beetje lage buikpijn..
Je hebt al een tweede licht streepje dus denk wel dat je er van uit mag gaan dat je zwanger zijt. Heb je misschien een foto'tje? Als het maar eentje was geweest dat heel licht was zou je nog kunnen denken er is iets mis was met de test, je zit vandaag op dag 10 dus is een licht streepje niet zo raar denk ik dan, niet? Hoop dat het morgen nog wat stijgt . Dat is wel makkelijk ja dat een sigaretje u niet meer smaakt . Ga je volledig stoppen mocht je zwanger zijn?
Ja dat denk ik ook.. Gister dacht ik dat eigenlijk ook wel maar mn vriend die bracht me aan het twijfelen, hij geloofd er nog niet zo in omdat ik de vorige keren echt knaltesten had gelijk al.. Maargoed, ik zou toch niet 2 dagen posi testen als er niets is he?! Vrijdag ga jij testen hé? Ben wel heel erg benieuwd hoor.. Daalt je temp altijd vlak voor je ongi of pas later? Ik wil wel stoppen ja maar ik durf nu niet met zekerheid te zeggen of me dat ook echt lukt.. Bij de zwangerschap van mn dochter wou ik ook stoppen maar is me dat ook niet volledig gelukt, heb wel echt drastisch geminderd van een pakje per dag na 3 sigaretjes..
Bekijk bijlage 171658 Dit is de foto, weet niet of je ze wel ziet op de foto.. Zoals ik zei zijn ze erg licht maar in het echt wel donkerder als op de foto. Ik zie hem op de foto alleen als ik via de zijkant van mn scherm kijk.. Bovenste is van vandaag, onderste van gister.
Zie inderdaad een lichte schijn op de plaats waar het streepje moet staan, vind zelfs dat je het op de bovenste al meer ziet dan op de onderste. Dus hij zal elke dag wel wat donkerder worden. Als ik mijn kaartjes bekijk is het de dag zelf meestal al dat temp zakt. Dus mocht hij vrijdag nog hoog zijn ga ik testen. FF gaf vandaag aan dat ik zondag pas mijn eisprong gehad heb, maar volgens mij komt dat omdat ik die week zo sprongen had met mijn temp. En deze niet echt meetellen.
Die bovenste lijkt indd wel wat donkerder te worden ja.. Nou dan hoop ik dat hij vrijdag niet zakt en je vrijdag een mooie roze test in handen mag hebben! Wanneer had je precies je eisprong?
Had een positieve ov test op 20 juli. Dus heb gerekend vanaf 22 juli 14 dagen. Heb nu wel wat krampen in mijn onderbuik, dus zou wel kunnen dat mijn ms er aan komt.
Ok. Is je lf altijd 14 dagen? Bij mij is die namelijk 12.. Oei krampen.. Maar die kunnen ook goed op iets anders wijzen.. Zijn het niet je darmen?
Als ik tel op mijn vorige kaartjes is het rond de 11 dagen. Maar neem 14 voor zekerheid . Ja kan vanalles zijn maar durf niet echt hopen eigenlijk.