Dan zit je vandaag op dag 12 toch? Opzich wel een goed teken als je normaal 11 dagen bent en nu al op dag 12 zit. Snap dat je voor de zekerheiid 14 dagen aanhoudt. Durf je er morgen niet al een testje tegen aan te gooien?
Ja is inderdaad wel een goed teken. Misschien morgen vroeg toch al maar eens testen,maar zal er vanaf hangen als ik durf en wat mijn temp doet.
Ik denk dat zolang je temp niet zakt morgen, je er indd wel een testje aan kan wagen.. Snap dat je dat spannend vindt hoor! Toen ik vanmorgen weer die test deed was ik opeens heel bang dat er vandaag geen 2e streepje zal staan.. T is iig echt een hoopvol teken dat je vandaag al op dag 12 zit en nog geen daling hebt en nog geen bloed ziet
Ben al zeker 10 keer naar de wc geweest gewoon om te kijken of ik al niet een beetje bloed verlies heb. Wat ga jij doen, nog wat wachten om nog eens te testen of morgen toch nog eentje?
Ja dat geloof ik best. Ik betrap mezelf er ook op dat ik elke keer kijk of ik niet toch bloed.. Eigenlijk ben ik wel heel nieuwsgierig of het streepje morgen weer donkerder zou zijn maar misschien is het beter om te wachten. Want als ik er morgen een doe dan zal ik er zaterdag weer een willen doen en dus ook weer nieuwe testen moeten kopen, tis zo verleidelijk om door te testen maar niet goed voor je portomonee hahah
Heb vandaag een test gedaan, hij was neg.. Zelfs geen wazig streepje. Temp was het zelfde als gisteren. Ga voorlopig niet meer testen tot volgende week vrijdag mocht ik tegen dan niet ongesteld zijn. Gyn zei dat ik vruchtbaar was tussen 22 en 27 juli dus dan zou volgende week vrijdag 14 dagen na de 27ste zijn. Maar tot dan ga ik gewoon afwachten. Hoe is het met jou? Nog getest vandaag of u kunnen inhouden . Ja het loopt op als je een aantal keer per ronde test he .
He wat jammer nou! Maar als je die 14 dagen bij de 27e optelt, kan het dan toch ook nog zijn dat je te vroeg hebt getest? Dus dan is er nog steeds een kans hé? Iig goed dat je temp niets is veranderd, stijgen mag natuurlijk maar zolang hij niet zakt is het goed. Hier was temp vandaag 37,2. Morgen is mijn NOD. Vandaag weer getest en het streepje lijkt wat donkerder te worden. Begin er nu in te geloven dat er wel echt iets is.
Ja dan kan het nog steeds. Zal afwachten worden en gyn zei dat ik moest bellen als ik ongesteld werd of als ik een week overtijd ben. Dus meer dan afwachten kunnen we voorlopig niet doen. Ga het wel nog niet tegen mijn vriend zeggen, vind zo erg dat hij dan ook zo teleurgesteld gaat zijn. Ga wachten tot ik zeker ben. ja hoor drie keer op een rij en weer wat donkerder. Hopelijk blijft het mooi plakken.
Hopen dat je temp nu doet wat hij moet doen en gewoon mooi blijft stijgen of niet gaat zakken! Hoop dat je snel wat meer zekerheid of nog beter, gewoon een mooie roze test! Ik duim voor jullie hoor. Ja dat hoop ik ook, ben ontzettend blij natuurlijk maar ook heel erg bang. Vooral omdat het de vorige keer ook is mis gegaan. Zou ook echt heel blij zijn als we 9 weken verder waren..
View attachment 171936 Moet zeggen dat ze in het echt wel wat duidelijker zijn.. Maar volgends mij kun je wel zien dat ze donkerder worden..
Kan het dat de onderste van vandaag is? Wat ga je nu doen, nog door testen of bloed laten trekken? Weet eigenlijk niet goed wat de volgorde is als je een positieve test hebt, ik zou dan de gyn bellen. Of moet je eerst een pos bloed test hebben? Heb vandaag een beetje een dubbel gevoel moet ik zeggen, denk soms van dat ik maar snel ongesteld wordt dan kan ik verder en andere keren denk ik van dat temp maar goed hoog blijft dan misschien volgende week toch nog een pos test. Wordt beetje gek van mijn eigen . En zit dan nog eens vandaag alleen op kantoor dus weinig afleiding om eventje niet te nadenken .
De onderste is van vandaag indd, de middelste van gister en de bovenste van eergister. Heb net de vk gebeld, ze vroeg of ik liever eerst op afspraak kwam of gewoon eerste de echo. Ik wou liever eerst de echo dus echopraktijk gebeld en daar kan ik 24 augustus terecht, zal dan 6 weken en een paar dagen zijn maar deze echo is meer om te bepalen of ik dan ook echt 6 weken ben. Dan krijg ik als het goed is met 8 weken weer een om te kijken of alles goed zit omdat het daar vorige keer is mis gegaan.. Snap dat het heel dubbel is. Mocht je niet zwanger zijn kun je indd maar beter gewoon zo snel mogelijk ongesteld worden, dan kun je de volgende ronde weer verder.. Maar ik hoop natuurlijk dat je gewoon te vroeg getest hebt en volgende week een mooie roze 2e streep mag zien! Welke test heb je gebruikt vandaag?
Ja dan zie je duidelijk dat het donkerder wordt . Nu is het weer aftellen tot eerste echo. Heb die van het kruitvat gebruikt 2 v5 euro. Denk toch dat ik nu ergens ongesteld ga moeten worden want had die pos ov test de 20ste. Maar bij u klopte die ook nie he .
Nee, bij bij klopte die ook niet. Had op dag 13 een posi ovutest maar pas op dag 28mijn eisprong.. Welke testen had jy? Ik had ze van zwanger en kids en die schijnen normaal gesproken wel goed te zyn..
Had er nog een paar midstreamtesten (is besteld via een site waar je enkel de verzendingkosten moest betalen) liggen dus dacht deze eerst op te gebruiken. Denk mocht ik er nog nodig hebben dat ik die van zwanger en kids ook is ga proberen, want lees er wel vaak pos reacties op. Vandaag was temp weer 0.1 hoger dan gisteren. Hoe gaat met jou?
Weer een goed teken! Elk beetje is iets hé! Hier ook 0,1 gestegen. Zit nu op 37,3. Vandaag weer een testje gedaan en die is ook al weel een stuk donkerder dan gister, kan er nu niet meer om heen .
Nee zou ook niet meer twijfelen . Ja zou het dan toch nog kunnen. Pff wat een onzekerheid . Gelukkig dat het bijna weekend is , thuis denk ik er minder aan dan als ik op het werk ben dus ideaal.
Indd erg vervelend die onzekerheid. Soms wou je dat je even de tijd voor uit kon spoelen zodat je duidelijkheid hebt. Of gewoon even in je buik kon kijken.. Wel fijn dat je er thuis minder aan denkt, heb je waarschijnlijk wat meer afleiding. Wanneer wou je er ook weer een testje aan wagen? Of heb je al tekens dat je ongi er toch aan komt?
Heb soms wat krampjes maar ze zijn meer in de buurt van mijn lies/zij en deze zijn meestal een paar steekjes en dan is het weer weg. Dus echt aanhoudende ms krampen heb ik nog niet. Heb nu ook wel een aantal dagen dat ik creamy slijm heb. Dacht dat dit enkel tijdens de vruchtbare periode was. Thuis zit ik ook niet zo veel achter de pc, tegen op het werk kan ik op internet en dan is de verleiding toch veel groter om te zoeken wat sommige kwaaltjes kunnen betekenen en natuurlijk op het forum zitten. En dan denk ik er veel meer over na. Zou inderdaad handig zijn mochten we zelf is kunnen gaan kijken wat er nu allemaal aan de hand is binnen in .
Ook weer een goed teken dus, dat je nog niet de aanhoudende krampen hebt. Ik wil je natuurlijk ook niet te veel hoop geven mocht het niet zo zijn maar ik heb ook creamy afscheiding en best veel.. Ik duim echt ontzettend hoor! Ik werk niet dus ik zit voornamelijk thuis achter mn laptop en als die niet aan staat kijk ik vaak even snel via mn telefoon. Ik ben ook echt veel aan het googlen wat alles nu betekend, van kwaaltje tot pijn enz. Aan de ene kant is het een geruststelling en aan de andere kant maakt je het alleen maar onzeker.