Vandaag geen verandering met gisteren eigenlijk. Denk moest ik nu ongesteld worden dat ik het minder erg ga vinden, voor de moment staan mijn gedachten op zo snel mogelijk ongesteld worden om verder te kunnen . Google ook veel, nu al iets minder dan heel in het begin. Echt bij het minste.
Dat is opzich best gunstig. Snap dat als je echt ongsteld word, je dat dan ook maar liever zo snel mogelijk word. Kun je ook weer verder naar de volgende ronde.. Hier was hij ook het zelfde 37,3. Heb gisteravond een cb er tegen aan gegooit, die plus testjes. Plusje stond er eerder dan de controle streep dus dat is ook goed! Mn vriend begint het nu ook eindelijk te geloven, hij had echt zn twijfels bij die lichte streepjes..
Kan ik geloven dat hij het nog niet echt wou geloven, denk dat mijn vriend het pas zal geloven als hij het op de echo zou zien. Volgens mij begint hij het nu allemaal heel ingewikkeld te vinden , probeerde hem uit te leggen dat ik vruchtbaar zou kunnen geweest zijn tussen de 20 ste en de 27ste en dus ongesteld kon worden tussen de woensdag die is geweest en de woensdag die moet komen. Zag hem raar kijken, ocharm hij snapt er helemaal niets meer van .
Hahah, kan me voorstellen dat hij er niets meer van snapt. Mijn vriend snapt het ook allemaal niet zo goed meer, hij snapt niet hoe ik zo precies kon weten hoelang ik nou zwanger zou zijn en wanneer de eisprong is geweest. Hij is ook nog een beetje schuw, bang dat er weer iets mis gaat. Dat kan ik hem natuurlijk niet kwalijk nemen, die angst heb ik ook. Maar een beetje positiefitijd zou ik oook goed kunnen gebruiken....
Ja dat is te begrijpen, omdat het vorige keer mis is gegaan. Maar je moet er ook een beetje van genieten. Hoe voel je je nu? Hier nog steeds niets van bloed te zien, zelfs niet een beetje bij het afvegen.
Voel me eigenlijk heel goed! Heb ook (nog) niet echt last van kwaaltjes behalve een opgezette buik en dat met name aan het eind van de middag. Gister heb ik wel in een half uur tijd 3x moeten spugen en dat terwijl ik niet eens misselijk was! Hoop dat het ook bij die ene keer blijft want van mn dochter ben ik de eerste 4 mnd echt heel ziek geweest.. Goed teken dat je nog steeds geen bloed ziet! Hoe is het vandaag? En met je temp? Ik heb gister en vandaag niet meer getempt..
Hier eigenlijk geen verandering. Temp was deze morgen wel 36.2 maar heb toen terug geslapen en toen was hij 36.5 dus denk niet dat het een echt betrouwbare temp was vandaag . Dat is goed dat je niet teveel kwaaltjes hebt, zo 4 maanden ziek zijn is ook niet fijn.
Indd niet erg betrouwbaar nee, wanneer dacht je ook al weer je ei te hebben gehad? Opzich is het best fijn dat ik nergends last van heb maar aan de andere kant vindt ik dat ook best eng. Bij de vorige zwangerschappen had ik echt al voor NOD allerlei kwaaltjes en nu ruim na NOD nog helemaal niets! Ik hoop maar dat dat een goed teken is!
Dacht de 22ste (had pos ov test op 20/07). Gyn zei dat ik vruchtbaar was tussen de 20ste en de 27ste en FF geeft 31ste pas aan. Kan ik geloven als je niet veel kwaaltjes hebt dat je een beetje onzeker wordt of het goed zit.
Als je ovutest posi was op de 20e dan denk ik dat je het veiligste zit als je indd uitgaat van de 22e, aangezien hij dan binnen 24 tot 48u springt.. Maar dan zit je toch al 14 dagen na je ei?
Ja maar met donderdag die neg test te hebben, twijfel ik. Denk dat ik woensdag nog eens ga testen en dan mocht ik vrijdag nog niet ongesteld zijn de gyn bellen.
vandaag was temp nog steeds hoog. Mijn vriend wou dat ik gisteren al een test deed maar het was toen al 20u en had vrij veel gedronken. Dus deze morgen maar een test gedaan en was opnieuw neg. Heb nu voorlopig geen testjes meer en ga er donderdag pas nieuw halen dan kan ik vrijdag morgen nog eens testen en mocht er dan nog niets zijn bel ik de gyn.
He, wat ontzettend balen! Vooral omdat je temp ook zo mooi meewerkt en dat toch wel hoop geeft.. Ben je al vaker zolang over tijd geweest? Hoop iig dat je vrijdag alsnog gewoon een mooie roze streep ziet! Al zou het maar heel licht zijn, zolang hij er maar zit...!
Nee nog niet overtijd geweest, hield meestal rekening met 14 dagen en werd altijd vroeger ongesteld (rond de 11de dag al). Zou het door die clomid komen, ik weet het niet.
Hmm dat is wel raar dan.. Weet niet precies wat clomid inhoudt, is dat niet om de eisprong goed te laten rijpen of zit ik er nu helemaal naast? Kan me niet voorstellen dat dat je LF zo lang maakt dan..
Als ik zo de meeste lees is clomid vooral voor de cyclus te korten. Dus dan vind ik het al helemaal raar dat hij zelfs nu langer is dan ervoor. Vind het nu toch al wel heel lang duren dat mijn menstruatie door komt. Hoe is het met jou?
Kan me ook niet voorstellen dat je cyclus dan nu opeens langer is terwijl clomid die normaal juist korter maakt.. Duurd indd erg lang voordat het er nu doorkomt, hoop maar dat het een goed teken is en je gewoon een latere innesteling hebt gehad. Hier gaat het eigenlijk heel goed! Voel me helemaal super en heb nergends last van. Alleen zo af en toe wat buikpijn en heel soms wat misselijk, vooral van cafetaria spul wordt ik echt misselijk en dit kan ik dus niet meer eten. Had ik bij de zwangerschap van mn dochter ook.
Temp was 0.1 gezakt maar dus nog steeds hoog. Dat het maar snel vrijdag is dan bel ik de gyn en kom ik hopelijk wat meer te weten. Wat goed dat je niet teveel last hebt , hoop dat je al wat kunt genieten van de zwangerschap (zonder gedachte aan dat het mis zou kunnen gaan).