oraal, rectaal?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door cyntje78, 2 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Goeie middag dames!

Ik wil de volgende ronde gaan starten met tempen.
    Hoe doen jullie dat? oraal of rectaal? Maakt dat iets uit?

En even een domme vraag... is AM smorgens?

Groetjes cyntje78

2. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Hoi Cyntje78,

AM is inderdaad 's morgens.
    Ze zeggen dat rectaal beter is .... ik heb het eerst in me oor gedaan en daarna rectaal, maar me kaartje zag er veel stabieler uit.

3. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Rectaal is het betrouwbaarste. Ik heb de eerste maand via mijn mond geprobeerd te tempen maar kon er geen touw aan vast knopen. Het is ook wel belangrijk dat je iedere dag rond dezelfde tijd temperatuurt. Succes ermee.

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Oraal mag ook, doe ik, maar je moet er wel voor zorgen dat je de thermometer tegen je tongwortel aanlegt.
    Maar als je weet dat je met je mond open slaapt, is het ook al een stuk onbetrouwbaarder. En ik praat ook niet voordat ik getemperatuurd heb, lekker rustig wakker worden voor mijn mannetje hihi.

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    rectaal is het beste.

Voordat je opstaat elke dag om dezelfde tijd (ja ook in het weekend je wekker zetten) rectaal temperaturen.
    Tevens kun je slijmverlies, steken in je buik, zere borsten en andere zaken bij houden.... stel dat je niet zwanger bent, weet je voor de volgende keer dat die dingen je niet gek kunnen maken ;)

6. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Ik kreeg makkelijk een duidelijk kaartje door diep onder mijn tong te tempen. Mijn gyn zei ook dat als je daarmee een duidelijk kaartje krijgt, het prima is, als je maar per cyclus bij dezelfde wijze blijft.

Ik heb het niet geprobeerd, maar vermoedde dat rectaal voor mij een te grote opgave zou blijken. Maar ja, dat zal niet voor iedereen hetzelfde zijn.
    Rectaal is uiteindelijk wel betrouwbaarder :)

Deel Deze Pagina