Wie herkend dit? Ik ben nu ruim twee weken overtijd en heb alleen maar negatieve testen gehad.Mijn laaste menstruatie was 23 jan en heb een cyclus van 45 dagen. Je zou zeggen dat ik zwanger ben aangezien ik bijna alle symptomen van een zwangerschap heb: Grotere borsten,gevoelige borsten,vloeien,buikkrampen (veelal gehad), dikkere buik, meer pukkeltjes,vier weken geleden een hele lichte bloeding gehad. Zijn er mensen die dit herkennen? Heb de huisarts gebeld en die zegt dat ik er vanuit moet gaan dat ik niet zwanger ben en waarschijnlijk gewoon een periode heb overgeslagen,dat heb ik mijn hele leven nog niet meegemaakt (zomaar en periode overslaan) Bij mijn dochter kwam ik er met 18 weken achter dat ik zwanger was maar daar heb ik echt niets bij gemerkt,maar ook wel in het begin getest(achteraf gezien) Wat is wijsheid? dokter weer bellen voor een afspraak of maar gewoon afwachten?
Ik zou de dokter het verhaal uitleggen van je dochtertje en vragen om een bloedtest.. anders zit je in de onzekerheid en kom je er misschien weer laat achter en kan je minder lang genieten van je zwangerschap.... liefs
hoi hoi, zat ff je verhaal te lezen, maar mijn ervaring met de ha is rampzalig... ben in 2008 gestopt met de pil, gelijk regelmatige menstruaties en toen we er voor gingen in maart was ik met 2 maanden zwanger, nu was ik in juni met de pil gestopt, had mijn onttrekkingsbloeding gehad en daarna niks meer.... vond het in september tijd om eens naar de dokter te gaan, ( ik ga normaal nooit naar de dokter) maar toen ik er kwam werd er maar een beetje belachelijk over gedaan... ik zou wel ongesteld worden en anders te vroeg hebben getest toen ik vroeg of ik misschien een bloedtest kon krijgen zei hij nee dat is niet de normale gang van zaken... je moet maar afwachten, je zal er allemaal wel teveel mee bezig zijn ( dat was niet zo, maar ik mag het toch wel vreemd vinden dat ik ineens niet meer ongesteld wordt en ook niet zwanger ben???) uiteindelijk vroeg ik nogmaals om een bloedtest en hij maakte voor mij een uitzondering :x de lul.... uiteindelijk belde ik voor de uitslag naar de assistente en die zei doodleuk, niks in je bloed te vinden hoor... je zal nu je met mij gepraat hebt wel snel ongesteld worden ik was woest, maar kon er niks aan veranderen... ben in oktober nog een keer ongesteld geworden en daarna weer niks meer, uiteindelijk in december naar de andere arts in onze praktijk gegaan en die nam me gelukkig wel serieus, ze zei gelijk, nee dat is niet goed, we gaan prikken of het je schildklier niet is en als dat het niet is geef ik je een verwijzing voor de gyn. het was dus niet mijn schildklier dus ik mocht in januari voor het eerst naar de gyn. daar werd PCOS geconstateerd... ik wil hier dus ff mee zeggen dat ik eigenlijk voor mijn vorige zwangerschap ook altijd regelmatige cyclussen had en nu ook ineens niet meer... was voordat ik aan primolut begon ( menstruatieopwekker) al 108 dagen niet ongesteld geweest! dus meid, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, want het wachten en steeds die negatieve testen ( ik weet er alles van) is echt niks, word je zo onzeker van! succes, groetjes riniti
Hoi MamavanAnnemijn, Zit in ongeveer hetzelfde schuitje als jij, behalve dan dat jij echt al flink overtijd bent en ik nog maar vijf dagen. Ik heb vanmorgen weer negatief getest. Vind het onwijs irritant, dit 'niks'. Ik wil OF ongesteld worden, OF positief testen. Maar dit onzekere gedoe, daar kan ik helemaal niks mee :x Misschien kan je een verloskundigenpraktijk bellen voor advies? Heb ik ook weleens gedaan. Ik heb het namelijk één keer eerder gehad dat ik -voor mijn doen- flink overtijd was (gewoonlijk kan je er bij mij de klok op gelijk zetten; heb een cyclus van 30 dagen). Op dag 36 testte ik heeeeeel licht positief, op dag 37 begon ik licht te bloeden. Toen heb ik een verloskundige gebeld die mij destijds goed geholpen heeft. Niet dat ze veel kon doen, maar ik vond het advies heel fijn. Symptomen hier zijn: grotere, veel warmer aanvoelende borsten, een trekkerige onderbuik en HEEL moe (terwijl ik 7 tot 8 uur per nacht slaap). Gisteravond had ik een heel 'vol' gevoel en was ik een beetje misselijk. Maarja...het kan nog alle kanten op dus *grom*. Liefs, Lonit