Nu al een ei ??

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Fiore, 2 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wie wil er eens mee kijken naar mijn temp kaartje ? Ben net ongesteld geweest, 4 dagen geleden klaar en FF zegt nu mijn ei alweer een soort van gedetecteerd te hebben. Afscheiding, amper; zeker niet eiwit. Mijn temperatuur is wel echt in een stijgende lijn omhoog gegaan, heel anders dan in mijn vorige cyclus. Het lijkt me toch niet dat ik 10 dagen eerder dan "normaal" een eisprong zou hebben gehad ? Is dat überhaupt mogelijk zo snel na je ongi ?

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Als je het mij vraagt kan het niet omdat je geen vruchtbaar slijm zegt te hebben. FF is en blijft een computer hè...
    Ook te vroeg.

3. Denk het niet. FF twijfelt er ook over. Het is trouwens wel mogelijk, maar de meeste vrouwen hebben een eisprong vanaf ongeveer dag 13.. Verwacht dat je temp wel weer zal zakken en dan zal FF gaan herberekenen. Als je trouwens wat meer gegevens als OPK, stand bmm etc invult is de kans groter dat FF nu die stippellijn weghaalt.

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Zoals ik ons clubje al zei, test eens! Misschien is die menstruatie wel geen menstruatie geweest ;) Als is het maar om het uit te sluiten.

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Misschien komt het omdat je 2 temkaartjes met 23 maart hebt aangemaakt en neemt ie het lege kaartje in de statistieken mee?

6. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee hoe ik dat voor elkaar gekregen heb, maar het lijkt me niet dat dit van invloed is omdat ik niets invul op dat kaartje.

@Babyengel: Het zou goed kunnen dat hij weer naar beneden gaat hoor. Het is alleen zo gek dat hij in 1 stijgende lijn naar boven loopt en ook ver boven de onderlijn van vorige maand zit. BMM is bij mij altijd een beetje open, vanwege vorige zwangerschappen dus daar voel ik niet veel aan. Helaas, maar goed...we wachten rustig af wat morgen gaat doen. :) Bedankt voor jullie antwoorden !

7. Hoe waren je afgelopen cyclussen?

Er zijn wel meer dingen die ik vreemd/opvallend vind.
    Helemaal beneden staat een leeg kaartje.. en helemaal bovenin. Er is iets toch kennelijk niet goed gegaan. Probeer die 2 kaartjes eens te 'mergen'? De kans zit erin dat FF een ei probeert te vinden in het kaartje omdat je 2 kaartjes van dezelfde cyclus hebt.

En wat ook vreemd is, is je vorige cyclus. Deze cyclus is op 23 maart begonnen met bloedverlies, maar bij je vorige cyclus staat dat het begint op 24 maart :(:(

8. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net geprobeerd het lege kaartje te verwijderen, volgens mij is het nu gelukt. Ik zie alleen dat hij 23 maart de temp niet noteert in het schema, dat was 36.5 en 24 maart 36.62

Ik heb op 23 maart de eerste bloeding gekregen. Mijn vorige cyclussen, een rommeltje:

Na stoppen met pil augustus: 51 dagen
    2e 38 dagen
    3e 38 dagen
    4e 35 dagen
    5e 29 (met rare nabloedingen van 3 weken)
    Afgelopen cyclus: na 30 dagen bloeding.

9. Het eerste (voorheen bovenste) kaartje is weg ja. Kennelijk zat er wat niet goed dat die temperaturen weg zijn van de 23e en 24e.
    Maar het klopt nog niet helemaal, want de start van je cyclus klopt niet. Volgens je onderste kaartje begon deze cyclus op 24 maart en volgens je huidige kaartje op 23 maart. Je moet dan even je vorige cyclus aanpassen, dat je op de 23e ongesteld bent geworden.

Hoe maak jij trouwens een nieuwe cyclus aan normaal gesproken? Want het is kennelijk niet helemaal goed gegaan.

En je ei zal nog niet geweest zijn obv je vorige cyclussen. Maar FF is verward door je cyclussen denk ik

10. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als ik op de data 23 en 24 in mijn chart kijk dan staat er netjes een temperatuur inclusief heavy en op 24 medium bij menses. Hij pakt hem alleen niet op in het kaartje van maart.

Ik heb geen idee hoe ik het 2e kaartje aangemaakt heb. Klaarblijkelijk heb ik iets echt niet goed gedaan. Maar zelfs dan is die temp nog steeds raar, al heb ik maar 1 cyclus om te vergelijken. Al met al afwachten wat de komende dagen gaan doen.

11. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen weer een hogere temp, testje gedaan om te kijken of ik niet toevallig toch zwanger ben en de ongi een innesteling zou zijn geweest, maar negatief dus niet zwanger. Gewoon een raar lijstje.

12. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Jammer van je negatieve test.
    Je ziet aan de stippellijn dat FF zelf ook twijfelt. Ik had dat vorige maand ook. Had toen ook een hele vreemde en lange cyclus. Ontzettend stuiterende temperatuur en FF zette mijn ei op dag 8 van de cyclus. Ik vond dat vreemd want er was geen slijm te bekennen. Toen ik gewoon doorging met temperaturen en invullen verplaatste hij mijn ei naar dag 18, naar dag 24 om uiteindelijk ergens bij dag 31 maar een stippellijn te zetten. Nu weet ik dus nog niks ;) Ben deze maand maar begonnen met ovutesten zodat ik kan kijken of FF een beetje overeenkomt met die testen.

Deel Deze Pagina