ik ben voor het eerst gaan tempraturen deze maand en nou had ik elke ochtend voor me eisprong 36.4 of 36.5 en 2 dagen na me eisprong elke ochtend 37.1 dat is toch wel een goed teken of niet? groetjes
Is nog niks over te zeggen, Samantha (behalve dan dat je dus idd je eisprong gehad hebt )... hangt er helemaal van af wat ie komende 2 weken doet. Als ie over 12 dagen nog steeds hoog is begint het er erg goed uit te zien
sorry, had begrepen dat je pas 2 dagen na je ei zat en natuurlijk niet verder gekeken. Ja, als ie nu nog steeds hoog is ziet het er erg mooi uit ja! Succes!
jah ik heb het er ook een beetje krom neergezet haha nee 2 dagen na me eisprong ging me temp omhoog en nou nog steeds elke dag 37.1 ik heb het nu verandert
Hahaha... Nou gelukkig zijn we eruit, dat tempen zegt mij nl. helemaal niks! Maar zo te horen een goed teken, succes en hopelijk is het raak!
is een goed teken, maar het kan ook zijn dat je temp. pas daalt weer als je ongie bent. bij mij daalde hij al een paar dagen voor mijn nod. maar er zijn ook vrouwen waar de temp pas daalt als ze ongie zijn. spannend. hoop dat dit goed nieuws betekend voor jou.