Kan ik dit positief vertalen? ...of is het variatie?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by NinaD, Sep 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hallo meiden,

Wij zijn al in de medische molen, zodoende weet ik dat de kans op een normale zwangerschap bij ons heel klein is. Mijn NOD is volgende woensdag 11 sept. De afgelopen dagen heb ik heel slecht geslapen. Ik heb geen spotting en gevoelig borsten zoals ik normaal ongeveer een week voor NOD heb. Na 1 jr weet ik dat klachten hebben of niet helaas weinig zegt, maar mijn temp. is gestegen. Zodoende vroeg ik mij af of de temp. stijging op 11dpo iets zegt?

Willen jullie kijken? Alvast bedank!

My Ovulation Chart ||

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,951
    15,596
    113
    Nabij Utrecht
    Sorry maar het kan nog 2 kanten op helaas.
    Ik had ook regelmatig ineens uitschieters maar werd wel gewoon ongesteld.

Ik ken het verhaal tussen de mmm en toch de hoop dat het spontaan gaat lukken maar al te goed!
    Succes deze laatste wachtdagen

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik denk ook dat er nu nog niet veel van te zeggen valt, ik hoop voor je dat t de goede kant op gaat :)

4. NinaD

NinaD Niet meer actief

Jammer! had gehoopt dat het positief zou zijn.
    Ik zie dat jij genoeg hebt mee gemaakt. Gelukkig dat je nu 2 mooie kindjes hebt :)

5. NinaD

NinaD Niet meer actief

Ja, dat hoop ik ook!
    Helaas kan ik nergens op rekenen en alleen maar afwachten....

6. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik vind dit kaartje zeker neit negatief. Maar zelfs al is er een bevruchting, dan kan het nog zo zijn dat je 11-9 ongesteld wordt. Maar dat je hoop krijgt van dit kaartje, snap ik maar al te goed. Zou ik ook krijgen.

7. NinaD

NinaD Niet meer actief

:) ben blij dat jij ook ziet wat ik zie! Een beetje hoop helpt toch weer de wachtdagen door te komen. Je hebt gelijk een bevruchting is nog geen ZW. Het is dat het voor mij al heel fijn zou zijn om te weten dat bevruchting mogelijk is bij ons. Mijn eerste en laatste positieve ZW-test was vorige jr november namelijk.

Share This Page