Hoge temperatuur tijdens menstruatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door sillie2008, 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillie2008

25 feb 2008
    27
    0
    0
    Ik ben in feite vorige maand na mn menstruatie begonnen (dag 12) mijn temperatuur lag daar rond de 36.7 en 36.9.

Nu is 10 dagen geleden mij menstruatie weer begonnen en inmiddels weer achter de rug 2 dagen (deze ongi was veeeeel minder dan normaal en korter) maar mn temperatuur ligt al vanaf dag 1 rond de 37.1 en 37.2.

Is dit normaal?

2. Niet meer actief

Misschien wel en niet, maar als je 8 dagen ongi bent geweest, zal dat denk geen innestelingbloeding zijn geweest.

Misschien is je basale lichaams temp gewoon omhoog gegaan? En temp je dezelfde tijd als vorige cyclus?
    Heb je misschien een temp kaartje

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    1. Kun je je kaartje plaatsen? Dat is makkelijker beoordelen (van deze maand en van vorige maand als het kan).

2. Je temp kan wel variëren van maand tot maand, maar het is wel opvallend...

3. Je zou zwanger kunnen zijn, zeker als je "menstruatie" veel korter en minder erg was dan normaal. Misschien was het een innestelingsbloeding. Je zou een zw.sch. test kunnen doen.

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Oh, ik zie nu de reactie van Ikdus. Bedoelde je dat je menstruatie 8 dagen was? Dan sluit ik me aan bij Ikdus. Of was de menstruatie 2 dagen? Dan kan het toch een innestelingsbloeding zijn geweest.

5. sillie2008

25 feb 2008
    27
    0
    0
    Ik ben op het moment op werk. Dus geen temperatuur kaart. Probeer die vanavond anders te plaatsen.

Ik temperatuur elke dag om 7 uur zelfs sweekends. Ik ben niet ziek.
    Ik ben idd ongeveer 6 dagen heel licht ongesteld geweest (alles had in 1 maandverbandje kunne worden opgevangen zo weinig)

6. Niet meer actief

Misschien toch maar een testje doen 6 dagen is we lang maar je weet maar nooit als je temp hoog blijft.
    En als hij nega is, is je basale temp gewoon een stukkie gestegen..

7. sillie2008

25 feb 2008
    27
    0
    0
    Hi Ikdus

ik denk dat ik nog een paar dagen temperatuur om te kijken wat temperatuur deze maand doet. Moet wel zeggen dat ik een raar gevoel in mn buik heb, maar dat kan mede komen omdat ik het graag wil.

Ik wacht dus nog even af en zal proberen mn kaartje hier te plaatsen

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Bij sommige vrouwen blijft de temp tijdens de menstuatie hoog of onregelmatig, en wordt hij daarna pas echt laag. Maar dat verklaart niet dat je maar zo weinig gebloed hebt.

9. Niet meer actief

Oké ben zeer benieuwd.
    Hoop dat je gewoon zwanger bent en gewoon een iets te lange innestelingsbloeding hebt gehad.
    Maar als je over 6 dagen lang 1 maand verbandje kan vullen is dat volgens mij niet echt een menstruatie..

We zullen het wel merken houd je ons op de hoogte?

10. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Hier van mij ook een vraagje over hetzelfde onderwerp.
    Ik ben ongi geworden, 11 dagen na mijn eisprong. De temp.blijft eigenlijk wat aan de hoge kant en is vanmorgen zelfs weer wat gestegen.
    Ook heb ik een andere menstruatie gehad als normaal. Meestal loop ik 3 dagen helemaal leeg, compleet met grote stolsels en veel bloedverlies. Dit was nu zeker de helft minder. Afgelopen zat.en zon. was het wat meer , gisteren een klein beetje en nu is het eigenlijk zo goed als over. Met het afvegen kan ik zien dat ik ongi ben geweest, maar in de urine zit helemaal niets meer. Zou het toch kunnen zijn dat ik zwanger ben? Zou wel raar zijn, maar ja, niets zo vreemd als een lichaam. Ik zal mijn kaartjes hier neerzetten.

11. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    En hier het kaartje van mijn nieuwe cyclus, [​IMG]

12. sillie2008

25 feb 2008
    27
    0
    0
    Thuis is voor de 2de keer deze maand geen internet. balen is dat, maar hier komt ie.....

Dag 1 37.2
    Dag 2 37.1
    Dag 3 37.0
    Dag 4 37.0
    Dag 5 37.2
    Dag 6 37.2
    Dag 7 37.1
    Dag 8 37.2
    Dag 9 37.3
    Dag 10 37.0
    Dag 11 37.2

Vorige cyclus ben ik begonnen op dag 10 36.8 en dag 11 36.9

13. Niet meer actief

is inderdaad wat hoog, misschien toch maar een testje doen?

14. sillie2008

25 feb 2008
    27
    0
    0
    ja want hoe zit dat nou?

Als je ongesteld wordt is temperatuur wat hoger? daarna zakt hij wat tot je eisprong dan steigt hij en blijft hoog he?

Ik heb al heel wat tests op 1,5 jaar tijd gebruikt en wil me zelf geen valse hoop geven om weer teleurgesteld te worden. Ik ben dus nu te bang om test te doen. Wil dus nu nog even afwachten wat temperatuur gaat doen, zo hoog blijft of nog hoger wordt door eisprong (dan moet het over paar dagen gebeuren)

Groetjes

15. Niet meer actief

Meestal zakt de temp de dag dat je ongi word of die daarvoor.
    Bij sommige blijft de temp tijdens de menstruatie nog wat hoger maar zodra het over is begint het te zakken. En bij sommige word de temp lager als de eisprong nadert, maar bij sommige ( zoals ik ) blijft de temp normaal en schiet hij gewoon omhoog zodra ei is geweest.

16. sillie2008

25 feb 2008
    27
    0
    0
    Hi Ikdus

En mag ik eens vragen rond welke temperatuur jij ligt?

17. Niet meer actief

voor mijn eisprong 36,6/36,8.
    Na mijn eisprong 37,0/37,3

18. sillie2008

25 feb 2008
    27
    0
    0
    Heb gister getest en t was positief, waarom ongesteld ben geworden is mij groot raadsel maar moet morgen na dokter, aangezien ik ook niet weet hoever ik dan ben.

Ik vermoed vandaag 6 weken en 3 dagen.

Bedankt voor jullie info de afgelopen dagen.

19. Niet meer actief

Gefeliciteerd !

Waarschijnlijk gewoon een wat zwaardere innesteling ;)

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Gefeliciteerd! :D

Deel Deze Pagina