Ik weet dat het misschien nog een beetje vroeg in de maand is, maar ik was gewoon even benieuwd wie er op het forum ook in de maand Mei zijn gestopt met de pil.. Ik ben namelijk 4 mei gestopt met de pil. Ik wilde eerst nog 1 strip doorslikken maar een vriendin van mij die zei ook al waarom nog een maand de pil slikken..Wat maakt die ene maand nou nog uit..En heel toevallig zat ik er die week ervoor ook al zo over te denken...Ik met mijn man erover gehad en toen hoorde ik dus dat hij er al een poosje klaar voor was...Wij hebben samen al een mooie dochter en hij had zelf al eind vorig jaar zoiets van er mag wel nog zoon kleine dreumes erbij komen...Ons dochtertje is nu 19 maanden dus op zich wel een mooie 'leeftijd' om voor een 2e te gaan lijkt mij.. Ik moet dus nog ongesteld worden maar ik heb zo het idee dat dat niet heel lang meer gaat duren..Voelde me vandaag namelijk behoorlijk belabberd... En dan gaat het spannende gebeuren...
Hey meid! Ik ben ook 4 mei gestopt met de pil, maar kijk hier http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/352331-wie-mei-eerste-ronde.html er is al een mei topic .
Hey meis, Bedankt voor je reactie en link.... Had dit topic nog niet gezien/gevonden... Ook niet zo heel verwonderlijk met zoon groot forum... Ik ga daar dan maar eens een kijkje nemen Wel leuk trouwens dat jij ook de 4e bent gestopt....