Hoge temperatuur

Discussion in 'Zwanger worden' started by MSU, Jul 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MSU

MSU Actief lid

Jun 21, 2006
    258
    0
    0
    Ik ben midden in mijn cyclus begonnen met tempen (gewoon voor de fun en niet om het vanaf nu altijd te doen) en heb een temp van 37.2, 37.3 Om even te kijken hoe het werkt, heb ik het onderwerp temperatuurkaartjes gelezen. Op jullie kaartjes (gebruikt in het topic, ik weet niet waar ze vandaan komen) kan ik mijn temp helemaal niet bijhouden ! Ik begin al bovenin het kaartje ! Ik dacht dat de "normale" temp zo rond de 37 lag ? Hoe komt het dan dat het allemaal zo schommelt in de 36 ? Of zit ik gewoon hoog ? :(:

2. paprika

paprika Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,164
    0
    0
    Rotterdam
    Misschien heb je net je eisprong gehad? Of je bent gewoon iemand met een enorm warme persoonlijkheid hihi! ;) Je temp is verder niet standaard hetzelfde als van anderen hoor, de een heeft een lage en de andere een wat hogere, ligt er maar net aan. Komende maand vanaf dag 1 tempen zou ik zeggen! Suc6!

3. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    heb je hier misschien iets aan?:

Tips and Trics:
    1. Neem elke dag je temp op hetzelfde tijdstip

2. Begin met tempen op dag 1 van je cylus (ben je een gevorderde weet je wanneer je kunt tempen)

3. Temp bij voorkeur rectaal, dat geeft de beste temperatuur

4. Probeer ook op je afscheiding te letten.. deze kan je ook meer inzicht verschaffen in je vruchtbare periode.

Waar kan ik mijn temperatuur bijhouden?
    1. Natuurlijk op papier.
    2. www.fertilityfriend.com

Hoe krijg ik mijn kaartje hier

1.Sla je kaartje op je computer op.
    2. Ga naar www.imageshack.us
    3. Volg de stappen.
    4. Neem de allerlaatste link die gegeven word.
    5. Typ en bericht.. gebruik de IMG knop .. dan de link.. en weer IMG

je kan ook via deze link je plaatje uploaden: http://tinypic.com/

4. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    je zegt zelf al dat je halverwege je cyclus bent begonnen met tempen, dan is het heel goed mogelijk dat je eisprong al geweest is en je temp daarom zo hoog is, ze raden idd niet voor niets aan om te beginnen op dag 1 van je cyclus en dan nog voor je je bed uit gaat, omdat dan je temp ook weer omhoog gaat..

succes :D

Share This Page