hallo, ik heb gister ontdekt dat ik weer zwanger ben. na even reken kwam ik er achter dat ik uitgerekend ben op 25 december. een bijzondere datum. wie van jullie is er nog meer met kerst uitgerekend en heeft er zin om met mij te kletsen over onze ervaringen van de zwangerschap en het gaan bevallen rond of tijdens de feestdagen. (als alles goed mag gaan natuurlijk).
Hoi, Volgens de berekening ben ik uitgerekend op 18 december. Wel niet helemaal op de kerstdagen maar kom aardig in de buurt.
die calculator hier is volgens mij echt niet goed, ik kwam ook uit op 24 dec. maar iemand die een week verder was dan mij zei dat ze de 11e uitgerekend is en ik heb het nagerekend op de kalender en ik kwam ook veel eerder uit
hey ladies, wat leuk dat jullie ook allemaal rond kerst zijn uitgerekend. over het berekenen van de datum. mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 20 maart. ik heb mijn eisprong meestal op dag 15 dat betekent dat ik 14 dagen daarna op dag 29 4 weken zwanger ben. hoever je bent ligt vooral aan wanneer je eisprong was en dat weet je niet zeker.. ik weet nog niet helemaal of ik er zo blij mee ben dat de datum zo met kerst is.. aan de andere kant maakt het me geen moer uit en ben ik blij weer zwanger te zijn en zal ik enorm dankbaar zijn als we over ong. 36 weken een kindje in onze armen mogen houden. na 2 maanden geleden een miskraam te hebben gehad en 2 jaar te hebben gewacht op de zwangerschap van onze oudste weet ik mijn zegeningen wel te tellen... is het jullie eerste of 2de kindje??
ik weet bijna zeker dat mijn ei 2 april is gesprongen, ik heb daar 38 weken bij opgeteld en kom rond de 18e uit
nou ik meld me hier ook ben 19 december uitgerekend!!!!!!!!!!!!!! iedereen gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!
@glimworm als je 2 april je eisprong hebt gehad ben je 24 december uitgerekend. ik heb mijn eisprong 3 april gehad en ik ben 25 december uitgerekend. @angie baby het ligt eraan wanneer je in je cyclus je eisprong hebt. als die later is dan dag 14 dan klopt je begin datum niet...
nee maar de verloskundige houd dat wel aan en later bij de echo hoor je hoever je precies bent ik zit in het vak dus weet hoe ik het uit moet rekenen t ligt eraan hoe lang je cyclus is bij een cyclus van 28 dagen reken je sowieso vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie vandaar
Woensdag mag ik voor het eerst al naar de vk is een intake en gaan we bespreken of ik een echo krijg. Normaal doen ze die met 12 weken pas maar ik mag hem hopelijk eerder.
Ik denk dat ik ook rond de kerst ben uitgerekend als alles goed mag gaan! Ik heb net gehoord dat ik zwanger ben! ben denk iets meer dan 5 weken zwanger, heb volgende week een echo dus dan weten we het precies. Allemaal gefeliciteerd! groetjes megan
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Wij zijn reeds 32 maanden aan het proberen zwanger te raken, dit was onze laatste IUI en daarna zouden we ons moeten aanmelden voor IVF, iets waar ik heel erg tegenop zag omdat dat toch het "eindstation" is. Nu lijkt het erop dat ik zwanger ben en onze datum zou dan 26 december zijn, niet de leukste tijd voor een kind denk ik, maar als het al zo moeizaam lukt ben je niet meer echt in de positie om kieskeurig te zijn. Wij zijn dus ook heel erg blij als het deze keer echt goed is (in januari was ik even zwanger, maar is bij 5 weken misgegaan).
hoi allemaal volgens mijn eigen berekening ben ik de 23ste uitgerekend. Er is ook een heel leuk december mama topic/ club. Misschien ook wel een idee. Ga eind van de middag afspraak maken voor de verloskundige, dan zullen we de exacte datum wel te horen krijgen.
ook op die berekening kom ik ook op 18 december uit ik maak me nu even niet druk om wanneer ik precies ben uitgerekend ik maak me nu meer zorgen om een zwangerschapstest die nu veel onduidelijker is dan een paar dagen terug beebje, blijf maar goed zitten alsjeblieft, het is nog lang geen tijd om er nu al uit te komen!!
Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben ook zwanger! Als ik uitga van mijn laatste menstruatie dan zou ik op 17 december uitgerekend zijn. Maar aangezien ik een onregelmatige en wat langere cyclus heb weet ik dus niet of dit ook klopt. Dat zal een echo moeten uitwijzen denk ik. Tot die tijd houd ik de 17e maar aan. Het is ons tweede kindje, we hebben een dochtertje van 13 maanden. Bij haar heeft het zo'n anderhalf jaar geduurd voor we zwanger waren, met behulp van Clomid. En nu..... in één keer raak! Hoe is het mogelijk!