Hallo, ik ben op zoek naar een hoge wipstoel voor ons kindje. Eerste wilde ik de stokke newborn maar ik vind de kuip te hard en juist niet meer te gebruiken als ze de eerste hapjes krijgen. Ik ken de Beaba van zien. Iemand ervaring of andere tips?
Je hebt de 3-in -1 eetstoeltjes zoals chicco Polly magic, peg perego siësta/tatamia Anders idd die van beaba Wij hebben een schommelstoel van chicco, de swing up Daar zitten ze ook iets hoger dan in zo'n wipstoel Maar voor de eerste hapjes kijkt het me niet zo handig
Voor onze nog niet geboren baby hebben we de Stokke Steps bouncer, die is helemaal niet hard en juist heel geschikt voor bijvoorbeeld de eerste hapjes aan tafel.
Voor onze derde telg hebben we via MP een stoel van Beaba gekocht. Het is de eerste keer dat we deze hebben dus ik heb er zelf geen ervaring mee. Op het kinderdagverblijf van de kinderen staan ze ook en de leidsters daar zijn ze er in ieder geval heel enthousiast over! Als ze wat ouder zijn is het leuk om op gelijke hoogte met de rest van de kindjes te zijn. Het leek me zelf wel handig om de kleine op dezelfde hoogte te hebben staan als ik wanneer ik op de bank zit! Onze dames zetten we destijds wel eens met de wipstoel op de bank en dit lijkt me wel handiger.
Wij hebben ook de beaba (tweedehands via mp ook) voor ons zoontje. Ik ben er echt heel erg enthousiast over! Hij kan helemaal plat, is niet voorgevormd, dus hij kon er al snel lekker in liggen. In het begin gezellig naast ons op de bank of aan tafel en nu nog steeds altijd aan tafel in de beaba. Hij kan ook goed rechtop, heel handig nu met de eerste hapjes. Ik ben echt superblij met deze aankoop!
Triptrap met newbornset heeft het zelfde effect en gaat veel langer mee. Zie nu dat je die niet handig vindt, mijn zoontje van 5 maanden eet er perfect zijn hapjes in en zit ook graag bij ons aan tafel. Aan de boog hangen we dan een speeltje of muziekdoosje, ideaal!
Bedankt voor de tips. Ik heb nog n tripp trapp stoel dus die andere lijkt me dubbel op. Denk dat de Beaba de beste optie is..