Hoge zuurgraad, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leeuwtje86, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Ik kan het altijd proberen.

2. Leeuwtje86

9 mrt 2012
    96
    0
    0
    Blijkbaar als het stof van je slipje (stukje bij je vagina) wat verkleurt is (bij mij altijd wat bruin/roze), kan het zijn dat je zuurgraad wat hoger is dan normaal. Maar ik lees ook dat er meiden zijn die dit hebben en wel gewoon zwanger worden. Op zich ook niet gek, aangezien je vagina altijd wat zuurder hoort te zijn om je te beschermen tegen invloeden van buitenaf. Dus het zal niet altijd verkeerd zijn. Daarom toch goed om het eens te laten testen, vooral als je al even bezig bent met zwanger worden.
    De spoeling die ik gekregen heb, is een zakje met poeder (Natrium-Bicarbonaat) die je zuurtegraad omlaag brengt. Morgen heb ik een 2e echo om te kijken wanneer ik mijn eisprong heb, waarna we de samenlevingstest kunnen doen. Dan wordt duidelijk of de spoeling ook echt geholpen heeft. Ik ben heel benieuwd!

Maar wat goed dat ze in Belgie een jaarlijks onderzoek doen!! Waarom ze daar in Nederland niet aan beginnen?... Jammer dat ze je hier een heel jaar laten wachten en dan pas kijken wat er zou kunnen zijn, terwijl je misschien al veel sneller geholpen had kunnen worden.

Iedereen heel veel succes met zwanger worden en fijn dat we ervaringen met elkaar kunnen delen :)

3. Leeuwtje86

9 mrt 2012
    96
    0
    0
    Vanmiddag hebben we de samenlevingstest gehad en de spoeling blijkt goed te helpen!! Mijn man zijn zwemmers waren nu flink actief :) Dus we kunnen aan de klus!

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd welke dames ook een spoeling hebben gehad en nu zwanger zijn? En hoelang heeft het geduurd voordat het zover was?

4. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Spannend leeuwtje! Ik heb het dinsdag niet kunnen vragen, maar moet donderdag weer naar het zh dus vraag het dan even.

5. Leeuwtje86

9 mrt 2012
    96
    0
    0
    @ Sanyi: En, ben je afgelopen donderdag wat wijzer geworden? Ben benieuwd wat eruit gekomen is!

Deel Deze Pagina