Na heel wat ziekenhuis bezoeken waarin ons verteld werd dat de kans op een spontane zwangerschap nihiel was. Waren we dan toch na bijna 2 jaar eindelijk spntaan zwanger van ons 1e ukkie. Helaas liep dit uit op een mk. Maar 2 maanden later was ik alweer spontaan zwanger van ons mannetje! En nu zijn we alweer druk aan de klus voor een wondertje! Inmiddels zitten we alweer in ronde 8! We hopen dat het ons nogmaals gegund is om wer spontaan zwanger te worden. We hebben zoiets waar het 2 keer kan kan het ook 3 keer. Ben benieuwd of er nog meer meiden zijn die na een evt mk en een ukkie nu gaan voor nog een wondertje!!
Hoop écht dat jullie 2e ukkie er snel mag komen. Maar heb je niet zoiets van, ze hadden het toch echt verkeerd in het zh? Ik bedoel ze zeggen de kans is nihil, maar toch raak je 2 maal snel achter elkaar zwanger. Toeval?? of toch verkeerd ingeschat van de artsen. Op naar een 2e uk voor jullie!
jaaa marleeen hier nog iemand! ik kom me hier ook maar melden dan.. nog wel met een brok in mijn keel, ik vind het na 2 miskramen en een wondertje best wel eng om weer zwanger te worden.. Nou ja best eng, heel eng hahaha.. Momenteel klussen we nog een beetje om ons ei heen.. :S het kan dus raak zijn.. aangezien ik de vorige 3 keren gelijk raak was, vind ik dit wel prettig maar als ik weer eens 2 streepjes zou zien... dat lijkt me weer zo bijzonder, vooral nu ik weet wat er komen gaat!
elegance: hoi leuk dat je hier mee komt kletsen!! Spannend he om weer voor een nieuw ukkie te gaan! Ook wel heel dubbel als je al een mk hebt gehad sta je er toch heel anders in vind ik! Maar we weten beide dat het kan dus we gaan ervoor!!! Hoop dat er nog meer leuke meiden mee gaan kletsen hier!!
En nog even en dan is je mannetje ook alweer 1 jaar!! Zo bijzonder ook de eerste verjaardag heb hier heel wat traantjes gelaten!
pff zeg dat! we waren vanavond op een verjaardag... Er was een kindje van 5 maanden en een van 14 maanden.. Zo leuk om die verschillen te zien! kan me dan ook niet meer voorstellen dat ons mannetje zo klein is geweest.. merk echt dat ik zo'n saaie cliche moeder geworden ben hahaha.. ik heb trouwens 2 mk's gehad... 3 keer is scheepsrecht was het
ele: je volgende zwangerschap gaat gewoon meteen helemaal goed!! Ja erg he dat je je dat al niet meer kan voorstellen. zo heb ik ook vaak dat ik echt heel diep moet nadenken wanneer jens wat precies deed bv met voedingen enzo. Lijkt al eeuwen geleden haha
Hey meiden, Ik kom hier ook gezellig meekletsen!! Ik heb ook een mk gehad van een tweeling en ondanks Asherman toch zwanger geworden. En nu is onzze meid al weer 9 maanden oud. Een brusje nog even niet, maar dat komt, hopen we, wel weer. Ele en Marleen, het gaat inderdaad zo snel. Herbie is al weer bijna 1 en Jens is al weer een hele tijd 1 jaar. En dan die inie minie kleertjes van echte kleintjes... Zo schattig en zo jammer dat onze iniminies zo snel groeien.... Morgen een druk dagje, dus tot maandag!!
nijn: gezellig dat hje hiermee komt kletsen!! Gaat ook al snel zo met jullie meid. Heeft dat asherman nog gevolgen voor een evt nieuwe zwangerschap of ben je daar helemaal vanaf?? Hier is jens weer verkouden wo zijn laatste antibiotica gehad. Dit omdat hij al vanaf 31 dec verkouden is en af en toe koorts enz Maar sinds gisteren hoest hij er weer op los en lijkt dan ook wat benauwder! Dus even aankijken anders ga ik morgen weer terug naar de huisarts. Hoop dat hij er eens vanaf komt zo zielig zo'n klein snotterig mannetje. Deze week heb ik het eindelijk weer eens wat rustiger. Laatste tijd veel gewerkt. Nu morgen alleen werken voor gastouderbureau en dan wo in de winkel en dan lekker weekend!! Donderdag ben ik jarig en dan gaan we vrijdag gezellig een weekendje weg met zijn drieen heerlijk er even tussen uit en genieten van elkaar!!
Hey meiden, Marleen, wat een leuke vooruitzichten. Weinig werken, verjaardag, weekendje weg. En Jens ook al zo lang aan het snotteren. Esmee is er afgelopen dinsdag ook weer mee begonnen, maar volgens mij valt het hier (tot nu toe) mee. Asherman, daar ben ik nu volgens mij helemaal vanaf. Wordt gewoon elke maand ongi, dus... Net naar het voetbal geweest, maar wat een koude wind zeg... brrr. Gelukkig floot de scheidsrechter van de tegenstander eerder af, hihi
Goedeavond! hier sneeuwde het vandaag! Het is echt koud he! We hebben vandaag en gisteren een nieuwe vloer gelegd in de kamer.. mijn vader kan parket leggen en het ligt nu in de kamer, in de gang gaan we in de carnavalsvakantie mee verder en afwerking.. maar jeetje hebt geen knieen meer over zeg! maar het is zooo mooi geworden!!! Nijn, jij tennist toch he? of ligt dat nu even stil? Gisteren ben ik bij het kijken van all you need is love in slaap gevallen en toen ik vanacht om 2 uur wakker werd maakte ik mijn man wakker en vroeg ik hem heel serieus waarom hij onder all you need de tv uitzette.. Ons mannetje is trouwens nog steeds verkouden, maar wat ik gek vind, is dat hij een hele rode wang/oog heeft.. dat had hij vorige week ook.. alsof hij op die wang slaapt.. ook sabbelt hij op zijn arm/hand als hij inslaap valt.. dan gaat hij daarop zuigen.. hetzelfde als met een speen alleen die wil hij dus niet.. en nu hij ( sinds vanmorgen) het 4e tandje door heeft.. bijt hij dus op zijn arm.. als hij een slaapzak of truitje aanheeft dan is die kletsnat.. overigens nu zou mijn ei er ongeveer moeten zijn.. en wederom vind ik het weer een beetje eng...
Nijn: dus bij jou ook al aan de snotter! Bah laat de zon maar komen dan zijn we er vanaf! Het is echt ijskoud vandaag vanmiddag gewandeld had het idee dat het vroor! Ele: sneeuw!! Moet niet gekker worden. Jij dus druk aan het klussen in huis geweest! ben benieuwd hoe het is geworden. Zal wel heel anders kijken een andere vloer. Bij jou ook al ene verkouden ukkie. Bah. Zal wel van de tanden komen dat hij bijt in zijn arm! Bij Jens kun je er momenteel een bakje onder hangen want die kwijlt als een grote!! Hele slierten maar geen tanden kiezen te zien! Hier een lekker dagje gehad! Nu zo lekker op de bank tv kijken met mijn mannetje!
Nou hij sabbelt en zuigt al maanden op zijn arm.. in de zomer deed hij dat al als hij korte mouwtjes aan had.. nu in de winter viet dat niet zo op omdat hij altijd lange mouwen aanhad.. die is smorgens altijd nat.. de linkermouw.. maar nu heeft hij dus 2 voortandjes en sabbelt zuigt hij nog hetzelfde.. maar zie je de tandjes ook in zijn arm staan.. het is echt een gewoonte vanmiddag had ik zo'n nijntje rammelaar armbandje omgedaan dan zuigt hij daaraan.. tot hij losgaat.. en hij doet dat altijd als hij moe is.. naar bed gaat of in bed ligt.. weer de speen geprobeerd, maar die wil hij echt niet.. de rode wang/oog lijkt meer op een kou.. aangezien hij zo verkouden is.. bij een tandje die doorkomt zoals afgelopen week heeft hij echt een rode ronde wang
joehoe!!! Mag ik ook meekletsen? Ik heb voor Sara 2x een mk gehad en na Sara ook weer 1... Nu hopelijk goed zwanger van ons 2de hummeltje! Leuk om jullie wat beter te leren kennen! Moet wel zeggen dat ik door de zwangerschap erg moe en misselijk ben, waardoor ik weinig energie heb... met werk en gezin erbij, maakt dat ik er niet veel zal zijn. Maaaarrrr, leuk topic, ik ben blij
hoi doortje!!! Gezellig dat je mee komt kletsen hier!!! Allereerst nog gefelicicteerd met je zwangerschap!! Leuk zeg. Geniet ervan! Heb je al een echo gehad? En hoe voel je je verder? Ga even verder boer zoekt vrouw kijken
hey doortje!!! Joehoe!!! Zo leuk als je ook komt meekletsen!! zou het dan toch echt na een jaar dat we weer in hetzelfde topic kletsen? Zou echt leuk zijn! Maar oef misselijk en moe.. Lijkt me heel zwaar met idd een kleine meid, man en werk.. buiten alle andere dingen nog.. En ook nog eens een spannende tijd.. Gelukkig een super goede eerste echo! Dit wordt een super lief brusje voor sara.. Vindt je het geen gek idee dat kleine sara opeens grote sara gaat worden?
Hey meiden, Doortje, gezellig dat je hier mee komt kletsen!! En deze zwangerschap gaat helemaal goed komen!! Al bijna 10 weken zwanger, leuk!! Maakt niet uit als je niet zo vaak online bent, hebben we allemaal wel eens last van. Ik ben in het weekend niet zo veel online. Ele, wat vervelend dat Herbie steeds op zijn armpje bijt... Esmee heeft soms ook ineens een kletsnat lakentje... Maar niet structureel. Zij stopt heel vaak haar vingers in haar mond en bijt daar dan op. Sinds ze tandjes heeft, heeft ze op die vingetjes ook rode stipjes (denk van schraalheid). Maar sneeuw... het was koud, maar dat gelukkig niet. En flink in huis geklust, goed bezig!! En nu rondom je ei, spannend... Maar goed dat jullie er niet heel bewust mee bezig zijn! Marleen, Jens flink aan het kwijlen. Misschien word je op een dag ineens verrast met een extra tand (of inmiddels kies). All, Esmee kwijlt ook flink, maar haar 4e tand is doorgekomen. En nr 5 zal morgen of overmorgen door zijn denk ik. Verder is ze zo lief en vrolijk, echt gezellig!! Morgen moet ik om 12.00u 2 neefjes ophalen van school (kan ik alvast oefenen voor later, hihi). Verder beetje wassen en zp-en denk ik. Dus tot morgen!!
Ja, Ele en Doortje we zaten toen samen bij de sept 09 mama's... En jij bent nu het voorbeeld hoe het allemaal te combineren valt een kleine en een heel inie minietje...