Hoger op of is het okey zo.

Discussie in 'De lounge' gestart door vlindermoeder, 16 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.996
    113
    Twee banen naast elkaar is financieel niet heel aantrekkelijk, plus steevast gelazer met de fiscus.

Voor zichzelf houden ze goed in, maar bij elkaar opgeteld is t eigenlijk altijd bijbetalen.

Zijn er geen randwerkzaamheden of kleinschalige projectjes die je kan oppakken ofzo?

Testwerk, website, nieuwsbrieven maken, wat grafisch werk of voorbereiding van it ontwikkelingen, processen in kaart brengen ala itil, onboarding procedure schrijven o.i.d.. Je kan altijd vragen naar waar er op dit moment gebrek is in de organisatie en allicht zit er iets tussen wat je aanspreekt en desnoods een tijdje mag/kan meedraaien dan wel uitvoeren.

2. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Ik zou dan benoemen waar je tegenop ziet en vragen of ze daar een oplossing voor hebben. Soms kan er geschoven worden, waardoor iemand anders verantwoordelijk kan worden gesteld voor het gedeelte waar jij nu tegenop ziet. Als ik het goed begrijp doe je al meer dan wordt gevraagd, dat wordt ook gezien, anders dan zouden ze je niet vragen, dan kan je daar vast een goed gesprek over hebben. Ik wil overigens ook geen team aansturen, een manager zei ooit: als iemand je veel personeel toewenst, vindt hij je niet aardig. Die heb ik goed onthouden:D

wat @Vero0504 zegt ben ik het mee eens, ik zou niet bij 2 verschillende werkgevers werken.

3. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.749
    113
    Vrouw
    [/QUOTE]

Ik snap precies wat je bedoeld. Ik ben zelf wel een "leider" maar wil de eindverantwoording niet dragen. Daarom ben ik de rechterhand zeg maar :D

4. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.749
    113
    Vrouw
    @M061987 ik vond het de eerste keer dat ik het profiel las, het echt super eng.
    Je krijgt je inloggen via de mail en echt bizar bij elk punt (behalve gezin want dat weet ik dus niet). Ik vind de Engelse beschrijving veel beter overigens.

5. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ja ik herken mijzelf hier wel in.

Asil vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina