2 dagen voor nod en middag urine.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loes83, 29 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Wij zijn sinds deze maand begonnen voor een brusje voor S.
    Afgelopen week was ik ziek en ben ik bij de huisarts geweest, deze vroeg mij of ik zwanger kon zijn. Dat kan ja antwoordde ik, maar lijkt me onwaarschijnlijk omdat het de eerste ronde is. (Dit moest hij weten ivm medicatie) toch vond hij dat ik dat niet moest uitsluiten. Moe en niet fit (had dit ook al vroeg bij S)
    Ik ben vrij nuchter en acht de kans niet zo groot, maar ik merkte wel op dat ik geen bruin bloed verlies heb. Dit heb ik 3-4 dagen beetje voordat ik echt ongesteld word. Mijn cyclus is altijd 28 dagen. Heb voor S ook geen pil gebruikt dus heb een goed zicht op mijn natuurlijke cyclus. Die is altijd 27 of 28 dagen. 27 dan word ik savonds ongesteld en 28 sochtends. Met voorafgaande dan beetje bruin verlies.
    De ene keer dat ik geen bruinverlies had van te voren was ik zwanger van S. Nu heb ik dus ook geen bruinverlies en ben nu 1 dag voor nod (28dagen) gisteren toch maar een testje gedaan 2dagen voor nod met middag urine en test was wit. (Kruidvat)
    Heb geen nieuwe test gekocht vandaag want ga er vanuit toch ongesteld te worden. Alleen.... Waarom heb ik al jaren bruinverlies van te voren en nu niet, dan houdt me toch wel bezig opeens. Ben de medicatie inmiddels gewoon aan het gebruiken.
    Iemand gehad dat 2 dagen voor nod negatief was met middagurine en toch zwanger bleek?
    Anders misschien beter geweest medicatie even te wachten.

Abbily84 vindt dit leuk.
  2. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ik testte dag 11 neg met middagurine en dag 12 licht pos met middagurine. Zolang er geen bloed is kan alles nog.

Deel Deze Pagina