Ik verlies net een bruin/rode slijm prop. Het was anders dan het bruine dat ik had. Iemand hier ervaring mee nu weer onzeker bah!! Ben 5,5 weken
He kleintje wat vervelend die onzekerheid. Moeilijk te zeggen wat het was.. Kan nog wat rommel zijn uit je baarmoeder. Was het veel? Even in de gaten houden maar en als je meer bloed gaat verliezen je verloskundige maar ff bellen.. Wanneer mag je voor je eerste echo?
Ja heb net maar gebeld. Ze wil wel kijken maar kan niets garanderen dat ze iets zien. Wel kunnen ze kijken of vruchtzakje leeg is. Morgen ochtend bellen hoe ik me voel.
Pff ik Weet het niet. Ik was tot net nog zo zeker van alles! Heb al echt een bolletje onderin.. En nu ineens dit
Hè wat k#t! Hopen dat het gewoon wat troepjes is wat er nog even uit moet. Heb je ook krampen? Rood bloed? Verhoging? Veel succes morgen!
Af en toe een zeurend gevoel en last van mn rug. Geen kramp nog. Alleen heel slijmerige rood/bruine klodders.. (sorry)
Ik heb zelf niet zulke goede ervaringen met slijmerig bloedverlies... Maar ik hoop voor jou dat het alsnog goed zit. Succes!
Vandaag bij de vk geweest. Het is nog heel pril en natuurlijk geen nog geen hartactiviteit.. Maar het ziet er prima uit. Kreeg een echo mee hoefde me geen zorgen te maken. Bruin verlies komt echt uit m'n baarmoedermond.. Gebied rond de vruchtzakje zitten geen aanwijzingen dat het bruine daar vandaan komt