ik ben nu rond de 17 weken zwanger , heb wel het gevoel dat ik wat voel maar durf het niet met zekerheid te zeggen ... het is ook mijn eerste kindje dus weet niet wat te voelen ik ben ook geen magere spriet en wanneer zou je zeker je kindje eens moeten gevoeld hebben ? 2 mei had ik een geslacht echo en zag je haar heel veel bewegen en zelf dat voelde ik niet.. vraag me af wanneer ik iets zal voelen
Hebben ze je toevallig verteld waar de placenta ligt? Voor mij ook mijn eerste kindje en bij de termijnecho lag de placenta achter en toen zeiden ze dat ik rond de 18 weken iets zou kunnen voelen. Met de geslachtsecho bleek de placenta echter verplaatst naar voren en toen zeiden ze dat ik me geen zorgen moet maken als ik pas met 21 weken wat voel. Geen idee nog hoe het moet voelen .
mijn placenta lag normaal niet naar voor dus , we zagen ze bewegen voelde toen ook nog niets ik heb wel gevoel wat te voelen maar ik kan niet zeker zijn het de baby is ahah want is eerste keer ik dit meemaak
Hier 17 weken zwanger van ons tweede kindje en gisteren heeft mijn man het kindje ook kunnen voelen. Zelf voel ik al een week of twee wat wriemelen, maar die eerste week twijfelde ik wel ontzettend of het nou het kindje was of wat anders. Mijn eerste kindje voelde ik pas later, weet alleen even niet meer exact wanneer. Verschilt ontzettend per persoon wanneer je echt duidelijk wat voelt, hangt ook vaak samen met waar je placenta zit. Een eerste kindje heb je volgens mij ook minder snel door, doordat je nog niet weet wat je moet voelen.
Ik voelde hem voor het eerst met 15 weken. Een soort veertje of trillend spiertje. En vanaf 18 weken voelde ik hem elke dag
Eerste kindje voelde ik 'pas' rond de 20 weken. Nu derde onderweg 16 weken inmiddels en voel deze week pas iets.
Ik denk ook af en toe wat te voelen, voelt als een soort spiertrekkinkje, vanmorgen toen mijn dochtertje bij mij op schoot zat. Dit is de 2e zwangerschap en weet hoe het voelt maar twijfel nu zelfs of het toch niet een simpele spiertrekking is haha.
M'n eerste voelde ik na 20wk pas goed, placenta lag toen voor. Deze baby voel ik sinds een paar weken dagelijks. placenta ligt ook voor.
De eerste voelde ik met 18 weken. Heb dat gefladder oid nooit gevoeld. Voelde met 18 weken gelijk een enorme trap, die mijn vriend ook met z'n hand kon voelen. Ben benieuwd of ik dit kindje eerder ga voelen. Placenta ligt weer achter. En het kindje zit nu al vrij hoog!
Hier eerste kindje met 17.1 weken en deze voelde ik af en toe al maar sinds deze week weet ik het zeker. Vamaf de buitenkant voelde ik mijn eerste kindje met 21 weken dus deze zal ook niet heeeel lang meer op zich laten wachten.
Eerste zwangerschap placenta voor en pas bij 28 weken dagelijks. Eerste bewegingen rond een week of 23. Nu 18 weken zwanger van de tweede en placenta achter en voel nog geen beweging
Dat gevoel dat jij omschrijft voel ik ook soms. Lijkt net ind spiertrekking. Heel af en toe. Maar geen flauw idee of dat het kindje is.
Ik heb met 16 weken de spiertrekking gehad aan de zijkant ik weet zeker dat dat de kleine geweest is. Sindsdien helaas niks meer gevoelt placenta ligt voor, het was wel een heel mooi bijzonder moment, hopelijk mag ik die snel weer meemaken
De eerste pas echt na 20 weken. Deze voel ik af vanaf week 16 en vanaf week 19 elke dag rond dezelfde tijdstippen. Je gaat merken dat er een soort ritme in zit.
Ik voelde mijn 1e kindje rond de 18 weken (placenta achter) en mijn 2e pas met 23 weken. (Placenta voor)
Bij de eerste ruim 16 weken (maar echt heel duidelijk werd het pas rond de 20 weken) en nu bij de tweede ook rond de 16 weken maar al wel sneller ook heel duidelijk (rond 18 weken was ik ervan overtuigd dat het echt niet mijn darmen waren) Nu bijna 22 weken en er wordt heel wat afgetrappelt en gedraaid in mijn buik! Heerlijk! Placenta lag beide keren aan de achterwand trouwens!