Ohwww ik ben zo zenuwachtig! Morgen hebben wij een echo bij echobaby in Lommel en krijgen dan ook het geslachtje te horen, als het te zien is.. Super spannend! Ook weer spannend of alles goed is met de kleine... Pas om 18.30 pffffffft...
Spannned!!!!!!!!!!! Heb je een gevoel? Hier weten we het al...In het ziekenhuis hadden ze al gekeken maar we laten over 2 daagjes ook pretecho met 3d doen en gelijk nog keer checken of die eraan hangt!
Ohhhhh dat wordt een lang dag!!! Laten we hopen dat die snel om is want dat betekend voor mij WEEKEND!! Veel plezier morgen
Spannend zeg en wat vroeg al! Hier mag het pas met 17 weken. ik moet helaas dus nog wachten tot 15 aug. Veel plezier!
Hier ook rond 17 wkn..Vind ik zelf ook iets fijner dan is het toch al iets meer ontwikkeld het geslacht Voor je het weet is het 15 augustus
Wat spannend! Veel plezier! Hier gister een geslachtsbepaling gepland, ik ben dan 16 weken, zo spannend!!
SPANNEND! Je mag bijna dus veel plezier En de andere dames jullie ook he,ook al gaan jullie wat later!