ochtendtest fractie lichter dan middagtest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mamabri, Jun 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Gisterenmiddag heb ik positief getest met kv 2 voor 5, duidelijke 2e streep. Dus vanmorgen weer getest, maar die is een fractie lichter, terwijl die test met ochtendurine is gedaan, die van gisteren had ik er vlak voor nog gedronken.

Mijn ervaring is dat het dan vaak geen goed teken is, maar het is echt maar een halve tint lichter. Volgens de assistente van de gyneacoloog hoef ik me geen zorgen te maken en moet ik niet meer testen, zwanger is zwanger.......(maar uiteraard maak ik me toch zorgen....:()

2. MamavanDonovan

MamavanDonovan Actief lid

May 7, 2013
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je een foto

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, ik weet niet hoe ik dat moet doen :)

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Sommigen testen ´s middags beter dan ´s morgens. Misschien jij ook?
    Daarbij kan het hcg in het begin wat schommelen.
    Een foto kan je plaatsen door op het paperclipje te klikken die boven het bericht staat wat je wil plaatsen. Dan komt er een extra venster waar je de foto kan uploaden.

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    HCG verdubbelt om de 2 dgn en sommige testten smiddags beter als sochtends

Morgen weer eens een test doen

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik test in de middag ook duidelijker....

Foto plaatsen doe je via meer opties hieronder....en dan paperclipje. ;)

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    ik test ook smiddags beter! dat scheelt echt veel ik zal effe een foto laten zien

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    die open testen zijn van de ochtend en de dichte van de middag! scheelt veel he

9. Niicci

Niicci Fanatiek lid

Apr 1, 2013
    2,700
    49
    48
    Nederland
    Er zit inderdaad behoorlijk wat verschil in.

Maar je leest vaker dat dames 's middags/'s avonds duidelijker testen dan 's ochtends.

Maar gefeliciteerd! :D

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

scheelt zeker veel, die van mij zijn trouwens wel veel duidelijker dan die van jou ;) ik zit me vast zorgen om niks te maken.

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dank je wel, ergens vind ik het ook wel leuk, nu de schrik voorbij is, het is de 4e en hoewel we er een kindje bij wilden was ik de laatste tijd erg aan het twijfelen gegaan over een 4e. Ik denk dat ik er nog even aan moet wennen of zo, ik sta nog niet te juichen :) Heb ik bij al mijn zwangerschappen last van gehad, zo apart.

12. Marijn

Marijn Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,551
    25
    48
    Ik vind het wel heel veel verschil. Misschien toch vanmiddag nog eens testen, als die ook zo licht is zou ik er rekening mee houden dat get ook niet goed kan zijn. Spannend voor je!

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

die foto is niet van mij ;) die van mij zijn veel donkerderroze, absoluut geen tuurstreepjes. alleen die van vanmorgen was een fractie lichter dan die van gistermiddag. Ik had verwacht omdat ik vanmorgen met ochtendurine testte dat ie dan wel iets donkerder zou zijn.

14. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Deze zwangerschap heb ik 's ochtends nog geen steepjes testen gedaan (allen digi), maar toen ik zwanger was van mn dochter waren mn avondtesten standaard een stuk donkerder dan mn ochtendtesten. Zelfs als ik 's avonds m'n plas maar 3 uur had opgehouden en 's nachts /'s ochtends 5 uur. Het was zelfs zou erg dat mn avondtest van 13dpo even duidelijk was als m'n ochtendtest van 15dpo. De zwangerschap is verder goed verlopen. Dus het hoeft niets negatiefs te betekenen! Ik ga voor je duimen!

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dank je wel, ik ben nu wel helemaal benieuwd hoe het gaat aflopen hier, kv testen blijven gelijk (al 3 dagen) actiontest is ietsjes donkerder vandaag ;) maar nog geen knaller hier.......:(

16. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    1,608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Ik teste met middagurine ook donkerder dan ochtend.
    Ik had pas met 5 weken een knaller. Testen lopen wel mooi op bij mij. Cb met indicator ook...
    Dus kan wel, probeer te genieten ;)

17. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Ik had bij mn dochter ook pas rond 19/20 dpo een knaller. Misschien maak je gewoon iets minder snel HCG aan, dat hoeft niets te betekenen. Als er om de 2 a 3 dagen een lichte stijging in zit wanneer je op hetzelfde moment van de dag test is dat een goed teken. Ik blijf duimen!

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dank je wel, de foto's staan in het andere topic :) mocht je de testjes willen zien.

Share This Page