Ik was daarnet bij de kruidvat en zag daar ovulatie testen staan. Ik heb het gekocht maar heb er geen ervaring mee. Dit was voor mij de eerste keer. Ik heb net 1 test gebruikt en ik kreeg wel een streepje maar hij was wel lichter dan de 2de streep. Betekent dit dat hij bij de volgende testen steeds donkerder word naarmate me eisprong nadert of heb je altijd een lichte streep gedurende je hele cyclus? Kon dit niet vinden in de bijsluiter..Staat er alleen indien je een vage streep hebt herhaal de test dan morgen.
oke dus dat lichte streepje betekend dat me eisprong over paar dagen zal zijn? Dus morgen moet die test weer wat donkerder worden of werkt dat niet zo
De ovu testen van KV staan erom bekent dat ze altijd wel een duidelijke 2e streep geven. Toch kon ik hier altijd goed mijn eisprong mee vinden aangezien de 2e streep dan echt knalde. Maar vanwege de prijs ervan ben ik overgestapt (als ik ze al gebruik tegenwoordig) naar die van zwanger&kids (via internet). Deze vind ik persoonlijk heel fijn en goedkoop niet te vergeten. Succes!!
kv ovutestten zijn niet al te te best, De reden is hierboven al aangegeven. Zelf ervaring (1 ronde ) met sensitest zwanger en kids ovutestten zijn de meiden hier ook enthousiast over Het is niet alleen goedkoper maar ze geven een mooie duidelijke beeld van de oploop vd streepjes weer. En je heb voor 1 maand aan testjes waardoor je ook als het nodig is een keer extra kan testten.
Ja dit is voor mij de eerste keer dat ik et gebruik maar merk toch dat het niks voor mij is. Ben er nu zoo mee bezig dat ik er gek van word. Dit is een foto van me ovu testjes de eerste is van gister 2de van vandaag die van vandaag lijkt toch iets donkerder wat denken jullie?
Dit zijn inderdaad héél vage streepjes, ik denk dat je eisprong nog zeker enkele dagen op zich zal laten wachten. Hoe lang is jouw cyclus normaal gezien? Op welke dag zit je nu?
Ik was 25 mei voor t laatste ongesteld. Ik zit nu dus op dag 16, ben op dag 15 begonnen met die testen dus misschien was ik al te laat. Maar het rare is ik verwachtte mijn menstruatie eigenlijk pas 4 juni maar ik was 25 mei al ongesteld dus een week te vroeg. Ik snap nu niet wanneer mijn ovulatiedagen zijn daarom had ik die testen gekocht.
Mijn ovu testen worden totaal niet donkerder is dit normaal? Ik zit nu 4 dagen ongeveer voor mijn eisprong
Hij wordt toch pas donker als je je eisprong hebt? 4 dagen voor je eisprong kan hij nog niet donker zijn, heb jij ook van die lichte streepjes zoals mij of helemaal geen streep?
Ik dacht dus dat hij elke dag donkerder werd maar bij dag 3 is hij nog steeds even licht, maar ik zal dus geduld moeten hebben (tis de 1e keer dat ik dit doe) De testen zijn denk.ik wel gelijk aan die van mij.
Zelf denk ik dat ik te laat ben met testen. Want 25/26 mei was de eerste dag van me laatste menstruatie. Dus ik ga niet meer testen denk ik.
Kan indd te laat zijn bij een regelmatige cyclus komt je ei rond dag 14 en 24 tot 48 uur van te voren is de ovulatie test dus positief. Groetjes
Wish01; ik heb een regelmatige cyclus dus ik weet dat ik een eisprong op dag 13 of 14 heb ik zit nu op dag 11 dan zou je denken dat hij al donker zou moeten worden of niet?
Ik snap ook helemaal niks van die ovu testen .. denk je dat zwangere hapstesten al ingewikkeld zijn omdat je tuurstreepjes kan zien . En bij ovu testen zie je altijd een streepje vind het zo vaag . Ik bedoel als zn streepje komt betekend het dan dat je sowieso een eisprong hebt Ookal is die heel licht ? Jvs ik heb nu besteld bij zwanger en kids misschien dat die wel werken ?
Ja denk dat ik toch ga doortesten. En dan overstap op die ovu testen die mij is aangeraden door jullie. Hopen dat het niet nodig is natuurlijk!