Hogere temperatuur door hitte?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door DonEnzone, 3 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hmm ja dan wordt een eisprong ontdekken wel lastiger ja. Mijn pré-ei-temp is 36,4-36,7 (op die hittegolf na dan), bij jou schommel je nu tussen de 36,2-36,9? Ik zie die cijfertjes niet goed ;).

Ik denk dat als die van jou boven de 37 gaat je wss je ei wel gehad hebt. Lastig he, dat wachten :(. Weet jij al wanneer je naar de huisarts stapt? Als mijn cyclus weer meer dan 60 dagen duurt maak ik denk ik een afspraak.

2. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Misleidend soms he?
    Als ze de ene keer donkerder zijn en dan hoop je dat ze oplopen.. Dag erna weer amper zichtbaar 😔

3. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Klopt idd... Hij is een poosje 36.5 achtereen geweest maar toen had ik roze vloei.. Daarna is ie weer gaan schommelen..

We zijn 6 jaar terug naar de huisarts geweest en onder behandeling gestaan.. Maar daarmee gestopt en poosje daarna spontaan zwanger geworden..
    We zijn sinds januari '15 pas echt gericht bezig en op alles aan het letten, daarvoor was het 'onveilig vrijen' wanneer we zin hadden
    Nu is het vaak om de dag maar dat is ook vermoeiend en 'moetend'
    Mijn vriend wil liever niet naar de dokter, omdat het zoveel stress geeft, wat tegenwerkt in onze relatie .. Maar hij geeft wel aan dat als het over een poosje niet lukt we wel gaan

4. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Ik zit nu op dag 62, welke dag zit jij??

Deel Deze Pagina