Alle symptomen maar toch negatief testen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Kimmmie, 8 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmmie

Kimmmie Lid

21 mrt 2008
    31
    0
    0
    Wij zijn inmiddels 9 mnd bezig met zwanger worden, waarvan 2 mnd rust. Dus eigenlijk zitten we in de 7e ronde. In de 2 mnd rust heb ik allerlei onderzooeken en een HSG gehad....

Normaal gesproken heb ik ongeveer 1 week na de eisprong last van ongesteldheidspijn (steek in mijn lies, buik, krampen, noem maar op) en pijnlijke borsten. In deze cyclus heb ik al buikpijn sinds de eisprong.

Ik ben de laatste week zo moe dat ik de hele dag wel kan slapen... Daarnaast ben ik voornamelijk s' ochtends misselijk (niet supererg maar met vlagen).. en na de lunch dan gaat het wel weer en is het weg. Mijn borsten zijn een verhaal apart: er zit om de tepel een hele donkere rand en ze beginnen pas sinds gisteren (4 dagen voor NOD) pijnlijk te worden. Daarnaast jeuken ze zo nu en dan, en zijn de tepels over het algemeen erg pijnlijk en branden ze als mijn kleren er tegen aan komen... Daarnaast heb ik er elke keer steken doorheen...

Als ik zo de andere symptomen van andere mensen lees, dan begin je toch te denken dat het deze maand weleens anders kan zijn. Nu heb ik zojuist met CB getest (3 dagen voor NOD), maar zo negatief als maar kan zijn.......

Ik zie het nu echt even niet meer zitten. Heb mijzelf helemaal binnenste buiten laten keren, maar met mij alles ok (dus goed nieuws), maar het zaad van mijn vriend is niet slecht maar ook niet supergoed. Dus ik ben eerlijk gezegd een beetje moedeloos, van wanneer gaat het nu ooit lukken? Gaat het wel op een natuurlijke wijze lukken.... of zullen we naar het ziekenhuis moeten.. Ik probeer er niet de hele dag aan te denken, maar ja als je buikpijn hebt....... dan wordt je er wel weer aan herinnert. Ik weet wel dat ik blij mag zijn dat ze allerlei technologieen hebben, maar toch....

Wat is jullie mening hierover?

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hey Kimmie,

ik begrijp je! Ik ben er ook veel te veel mee bezig en wil er niet mee bezig zijn maar je wordt er constant aan herinnert... Met andere woorden; je bent er constant mee bezig.

Ik vraag me wel af hoe het kan dat er zo snel onderzoeken bij jou zijn gebeurt? Ik dacht dat je al een jaar tot anderhalf jaar moest proberen voordat ze onderzoeken beginnen te doen omdat dit nu eenmaal de normale duur is om zwanger te worden.

Wat deze cyclus betreft, het kan zijn dat het deze keer raak is. Ik hoop het van harte voor jou. Maar als het niet raak is, heb je volgende maand weer een kans. Ik denk dat je nog niet moet wanhopen... Je bent echt nog niet zooo lang bezig... (ook al lijkt dat voor jouw gevoel wel zo te zijn...)

*dikke knuffel*
    *duim duim duim*

3. Girl84

Girl84 Lid

10 jul 2008
    97
    0
    0
    Hey,

Mijn vriend en ik zijn eigenlijk nog maar net begonnen maar ik had ook allemaal vage klachten een week voordat ik ongesteld zou moeten worden (zere buik, met vlagen misselijk, duizelig, jeukende borsten etc) maar ik ben nog steeds niet ongesteld en woensdag een test gedaan maar deze was negatief :(

Vanaf dag 1 hoop ik al zwanger te zijn, het is zelf zo erg dat het bijna je hele dag beheerst. Hebben jullie dat ook zo?

Succes met zwanger worden. Ik duim voor jullie!

4. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Girl, ja ik heb dat ook. Ik ben er echt continu mee bezig. Als ik ga winkelen, loop ik de hele tijd babywinkels binnen, als ik aan de pc zit, zit ik de hele tijd babysites af te surfen, ik concentreer me de hele tijd op mogelijke symptomen,.... :(

Deel Deze Pagina