Hallo allemaal Mijn naam is ilona en ik en mijn vriend zijn allebei 25 jaar oud. Mijn vriend en ik hebben besloten dat we aan een kleine gaan beginnen. Dus ik ben gestopt met de pil. Maar hoelang duurde het bij jullie? Want natuurlijk net als iedere aanstaande ouder kunnen we niet wachten. Dus ik wacht met spanning op jullie antwoorden.
Wat een leuke beslissing he! Wij zijn ook deze maand begonnen het is heel erg spannend allemaal gelukkig was ik al in sept gestopt met de pil dus het tijdperk van puisten rare cyclussen en krampen laat ik nu achter me Nu een cyclus van 31 dagen Mn eisprong 20-1 gehad en flink geklust dus nu afwachten tot 2-2 dan kan ik testen of word ik ongesteld Spannnneeend
Welkom hier! Een heel leuk vooruitzicht hé, zo spannend! Ik ben begin juli gestopt met de nuvaring, nog niet met het idee om al zwanger te geraken, maar om alle hormonen uit mijn lichaam te hebben. Wij hadden eind oktober besloten om te beginnen, de volgende maand had ik een positieve zwangerschapstest Intussen ben ik 3 maanden in verwachting. Dus het kan héél snel gaan Maar staar je daar niet blind op, het kan gerust een tijdje duren. Ik zal duimen dat het snel in kannen en kruiken is Ik kan me nog levendig voorstellen dat het bij mij ook niet snel genoeg kon gaan
Wouw dat is fijn! Ik hoop ok op een snelle zwangerschap maar helaas zal ook ik geduldig moeten afwachten maar wel erg leuk om hier ieders ervaringen te lezen en te zien dat er steeds meer mensen van mijn leeftijd aan kinderen beginnen
Spannend meid en wat leuk dat jullie ervoor gaan. Het kan snel gaan, maar ook langer duren. Gemiddelde om zwanger te worden is 1 jaar. Ik hoop dat t snel raak mag zijn. Geniet van deze mooie, leuke en o zo spannende tijd!
Wat leuk! Ik ben ook 25 (vriendlief is 28) en wij hebben ook onlangs besloten om er voor te gaan (voor ons (ook) de eerste!). Wij hopen dus ook dat ons ook zo'n mooi wonder gegund is. Heel erg veel succes!
Succes!! Weet trouwens niet of het je echte naam is maar je bent anders behoorlijk vindbaar met je nickname even een tip
Hallo iedereen ik hoop natuurlijk dat iedereen die het nu ook proberen het natuurlijk ook lukken echt ik kan niet wachten tot het zover is!!! Maar ik las dat ze het hebben over foliumzuur moet ik daar nu aleen beginnen of is dat onzin?? En jah Dit was de enigste naam die vrij is maar die meid die je vind ben ik niet hahahaha
Foliumzuur zou ik zeker mee beginnen. Het helpt een open ruggetje voorkomen, dus daar kun je nooit teveel van krijgen Gewoon huismerk kruidvat of Albert Heijn is prima hoor, een pilletje per dag.
Nog een vraagje hoe doen jullie dat met alcohol?? Drinken jullie nog gewoon ook al zijn jullie nog niet zwanger sorry voor de hoeveelheid vragen maar wil graag alles goed doen hahaha
Hoi, Allereerst proficiat met jullie babylancen Wij hebben een dochtertje van bijna 5. Omdat mijn man en ik 17jaar verschillen , jah op liefde staat geef leeftyd! , heeft hij over ons 1ste lang moeten denken. Uiteindelijk dan toch voor gegaan. December 2007 gestopt met pil en september 2008 was ik zwanger. Nu is mijn droom altyd geweest van 2kindjes, maar dat ik hem zover ging krijgen heb ik nooit durven dromen. Toch wou hij!!! September 2011 ging het mis en toen had hij zoiets van... Nee dit wil ik geen 2x meemaken. Hij was er gewoon zo ziek van! September ging onze meid weer naar school en haast elke dag kwam ze thuis : mama, x heeft een broertje en ik ni . , y heeft een zusje en ik ni , j heeft ook een zusje en ik ni. Zo was het echt alle dagen! En ze kon echt zoooo droevig kijken dan. Nou papa vond dat zo zielig dat hij in oktober naar me toe kwam en zei : ik heb nachten liggen denken en ik ben eruit. Stop maar met je pil, we gaan voor een 2de! Nauw ik wist ni wa ik hoorde!!!! Tot onze grote verbazing teste ik met oudjaar al positief! Jammer genoeg mochten we niet lang genieten want op 6+ ging het fout. Omdat dit de 2de keer was hadden we toch een afspraak bij gyneacoloog. En dacht nauw ja het gaat weer mis, nu wil hij vast niet meer verder omdat hij dat de eerste keer ook had gezegd. Bij de gyneacoloog vroeg hij echter : hou kan het nauw dat het weer mis gaat? Dit is ni de eerste keer he .... We willen wel graag weten of het ons nog zal lukken want we willen echt wel graag een 2de!!! Bloed genomen en grondig onderzoek gedaan en blijkt niets mis... Gewoon tegenslag zei gyn. Blijf maar lekker proberen zei hij .... En ik hoop jullie snel weer trug te zien ))
Hi! Mijn spiraal is er in augustus uitgehaald en vanaf 1 januari gaan vriend en ik ervoor! Mijn NOD is 2 februari, dus nu nog even spannend. Ik drink (met mate, lees: 1 glas op een feestje) alcohol totdat ik een positieve test in mijn handen heb. Foliumzuur gebruik ik ook, bij de etos vandaag E4,- voor een pot. Ideaal! Denk ook eventueel aan omega 3 en 6 en/of een multivitamine. Een baby haalt alles wat hij nodig heeft uit moeder, dus jij blijft achter met de tekorten! Beter dat je die nu alvast aanvult....
Dus je gebruikt iemand anders zijn naam? Vindt ik niet zo netjes eigenlijk Zoveel namen die je kan gebruiken hoor
Hoi, Wat leuk dat je gaat proberen! Erg spannende tijd, probeer vooral van het hele proces te genieten! Ga er nooit van uit dat het misschien wel snel raak is, dan kan het alleen maar meevallen. Mijn zus was bij haar eerste na 1 maand zwanger, de tweede heeft totaal iets van 7 maanden geduurd met een miskraam tussendoor. Voor ons heeft het zwanger worden en zwanger blijven lang geduurd, maar onze dankbaarheid en het genieten is ENORM! Ik kan niet wachten tot onze kleine man er is Op dit soort fora lees je wel veel horroverhalen hoor, maar echt waar, dat zijn de uitzonderingen. Ze zijn gewoon wat meer geconcentreerd op dit soort sites hahaha. Veel succes en natuurlijk hoop ik voor je dat je snel een goede zwangerschap zult hebben! Groetjes Patricia