hoi allemaal, sinds mijn zoontje 10 weken is, is het begonnen: mijn haar valt uit. Sinds hij 13 weken is, is het echt erg geworden: ik haal er gewoon plukken uit! Weet iemand wanneer die uitval stopt? Als het zo doorgaat, dan ben ik kaal!
Bij mij is het nu een beetje opgehouden, kreeg zelf een beetje kale plekken aan de zijkant maar dat hersteld zichtbaar weer ! Duurt even maar t komt goed.
Bij mij ook tot zeker 5 maanden! Trok er inderdaad plukken uit en de zijkant werd flinterdun. Nu begint het langzaam weer terug te groeien.. heb nu allemaal piekjes haar op mijn hoofd, ziet er niet uit!
Oh ik dacht dat ik de enige was! Ik had er tijdens mn zwangerschap geen last van. Maar sinds de bevalling merk ik heeeel veel losse haren. Heb geen kalen plekken ofzoiets, maar moet wel elke week het doucheputje schoonmaken.
Hier duurde het ongeveer een maand of 6. Ook stukken waar het heel wat leger werd op mijn hoofd. Vooral bovenop en aan de voorkant. Je kunt er niet zo veel aan doen. Ik gebruikte wel vit. B, baat het niet, schaadt het niet. Uiteindelijk kwam het weer goed maar vond het niet zo fijn toen.
heir ook wel een half jaar geduurd hoor... niet echt motiverend voor je dus en nu dus overal nieuwe haartjes die alle kanten uitsteken...
Tot een maand of 6. Nu allemaal van die schattige korte sprietjes die vooral bij je haargrens zo fijn opvallen.
Hier is t pas minder sinds ik weer zwanger ben.. Dochter is inmiddels 21 maanden.. Nu heb ik ook wel echt heel veel en dik haar, misschien dat dat scheelt want ik heb er verder nooit iets aan gemerkt als in kale plekken ofzo
Ik werd zo gek van de haaruitval tijdens de zwangerschap van jongste dochter dat ik mijn haar kort heb laten knippen...zoooo irritant dat spoor van haren de hele tijd! Ik denk dat een maand of 6 na de geboorte mijn haar er weer een beetje normaal uitzag en ik geen haaruitval meer had.
Tijdens de zwangerschap(pen) vanaf 3 maanden geen tot zeer weinig haaruitval. Enkele weken na het stoppen met bv (3 mnd gegeven) enorm haaruitval en dat duurde zeker 2 maanden. Ze zeggen dat je je haar vasthoudt tijdens de zwangerschap en dat je ze na de zwangerschap in een korte tijd alsnog verliest. Ik had ook kale plekjes bij mn slaap zeg maar....gelukkig heb ik krullen dus viel het niet zo op.
Wanneer begon het? Ik heb zelf weinig en dun haar maar sinds de zwangerschap is het voller en heb ik meer. Ik word een beetje bang. Geven jullie bv? Zou dat de reden zijn dat ik nog niets heb verloren?
Niet iedere vrouw heeft er last van. De meeste wel. Wanneer het begint kan verschillen. Bij de ene 6 weken na de bevalling bij de andere pas na 5 maanden. Bij mij begon het na een maand of 4.
Ik heb er ook nog steeds last van. Overal vind ik haren terug heel irritant en ik kan er na het borstelen ook hele plukken uit halen geen idee wanneer het ophoudt..