Van harte welkom en natuurlijk gefeliciteerd Ik hoop voor je dat je vriend goed reageerd. Van deze tijd zou je juist moeten genieten...en niet piekeren Ontzettend veel suc6 meid Liefs Daan
Welkom op de site en alvast gefeliciteerd met je zwangerschap. Weet je vriend het al dat je zwanger bent? Misschien dat hij nog aan het idee van een kindje krijgen moet wennen. Ik zal voor je duimen
hallo, lief dat jullie allemaal mee leven... ik heb het nog niet verteld, ik ben een beetje in de war eigenlijk... zo erg dat ik er af en toe niet eens aan denk en dat ik dan ga twijfelen, of ik de test misschien verkeerd gedaan heb enz enz, leef op het moment een beetje in een roes dus. ik heb mezelf voorgeomen om nog even twee week te wachten en als ik dan weer niet ongesteld ben ga ik nogmaals een test doen en dan ga ik het vertellen... ik laat het sowieso aan jullie weten!
hoi, ben ik weer. ik heb het inmiddels aan mn vriend verteld en hij was juist heel blij! wel onwerkelijk ook voor hem natuurlijk maar hij staat er positief tegenover... nu kan ik opgelucht ademhalen en proberen ervan te gaan genieten,het komt voor mij ook zo onverwachts. ik hoop dat ik een mooie zwangerschap tegemoet ga en wens dat ook aan jullie allemaal natuurlijk!!! en hoop dat mn misselijkheid gauw overgaat want daar wordt ik zo langzamerhand wel zat van!!! maar ja dat hoort erbij... dikke kus melody en bedankt voor jullie medeleven.
Ben blij dat je vriend zo positief gereageerd heeft en jou onbezogdheid voor niks geweest is. Hopenlijk is je misselijkheid snel voor bij en kun je gaan genieten van je zwanger zijn. Hoe lang ben je nu precies zwanger??
hoelang ik zwanger ben weet ik nog niet precies... ik weet alleen dat ik op 13 februarie voor het laatst ongesteld ben geworden en in het weekend van 25 februarie ben ik de pil dus 2x vergeten... ik denk dat ik die week daarna zwanger ben geworden( las toevallig dat dit mn vruchtbaarste periode is geweest) maar echt zeker weten doe ik het dus nog niet... maar denk 6 week????
Wat goed om te horen dat je vriend positief over je zwangerschap is! Hoop voor je dat je snel van de misselijkheid af bent.