Nieuweling

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Linnepin85, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee hier en ben een hoop wijzer geworden,
    fijn om te weten dat je niet alleen bent die met bepaalde problemen / frustratie's zit.

Ik ben 29 jaar en we zijn nu bijna een jaar bezig... het is bij ons niet altijd even eenvoudig omdat mijn man niet altijd thuis is vanwege zijn baan, dus de kansen zijn hierdoor natuurlijk ook wat kleiner.

Aankomende maand ga ik ovulatie testen proberen om een beetje een wat duidelijkere kijk op mijn cyclus te hebben.

Ik wens iedereen hier veel sterkte toe en voor de gene die al wel een wondertje in hun buik hebben een fijne zwangerschap!!!

2. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Hoi hoi

Welkom meid

Ik ben sinds augustug okk begonnen met hier gewoon te kijken hoe ik t bete zwanger kon worden. Idd je kan hier veel tips ophalen. Ik heb ovuluatietesten gebruik maar bij mij werkte t niet echt heb een onregelmatige cyclus zwanger worden pillen van de etos gebruikt. Blijven liggen na de seks etc. Uiteindelijk naar t ziejenhuis duphaston gekrgen om menstruatie op te wekken zodat ze na 14 dagen erna echo konden maken om eitjes te zien maar had een positieve zwangerschapstet te pakken:D had ik eigelik niet verwacht duuree bij mij zown 8 maanden. Hoop voor jouw dat t sneller gaat en dan er snel een mooi wonder in je buikje zit.

Succes ermee!! En heb geduld;)

Liefs

3. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Thanks doedie!!

Ik heb eigenlijk sinds ik gestopt ben met de pil een regmatige cyclus van 27 dagen. Dus daar ligt t niet aan.. ovulatie testen is meer om te kijkrn wanneer mijn ei er is... hrb wel een app op mijn foon om dr menstruatie dagen in te vullen enzo maar hrb het ider dat mijn ei er eerder is als dr app aangeeft. Dus dat gaat ik aankomrnde maand maar even ontdekken.
    Tis en blijft lastig je hebt er weinig invloed op helaas.
    Maar tis wel fijn om hier wat steun van elkaar te krijgen.. zo merk je wel dat jr niet de enige bent..

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

En we wachten het rustig af.

Liefss

4. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Welkom! Ik ben ook sinds deze maand begonnen met ovulatietesten. Vanwege onregelmatige cyclus (50 dagen) gisteren op dag 11 begonnen met testen. Gisteren en vandaag een heeeel licht streepje dus test nog even door haha. Hopelijk gebeurt het bij jou ook snel!!

5. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Jeetje lelie1990 dat is idd erg onregelmatig En erg lang ook. Dat heb ik niet het vverschilt soms van 26 tot 28 dagen maar gemiddeld zit ik wel aan 27 dagen.Denk dat het bij ons meer een kwestie zal zijn van de juiste timing.. omdat mijn vriend niet altijd thuis is.

Vrijdag/ zaterdag is mijn NoD, het gevoel in me buik geeft een menstruatie aan.
    Maar ben er inmiddels ook wel achter dat je lichaam je flink voor de gek kan houden.

Ik heb elke maand na mijn ei tot ong 2 dagen voor de menstruatie begint last van zware gevoelige borsten en afgelopen week voor het eerst niet dat gevoel gehad maar wel een soort van spierpijn gevoel aan de buitenkant van me borsten.

Hoe lang zijn jullie al bezig?

Succes met testen.. bijna tijd om flink te klussen dus hihi

Deel Deze Pagina