Hallo allemaal! Heb zo hier en daar al een beetje rond geneusd op dit forum en het lijkt me erg gezellig bij jullie. Ik ben Pam, 28 jaar en ben sinds 2 maanden aan het proberen zwanger te raken van mijn eerste. Vorig jaar hebben mijn vriend en ik het ook al een maand of 5 geprobeerd, maar vanwege de start van ons eigen bedrijf (we hebben samen een café) de gezinsplanning toen even uitgesteld. Ik las al dat ik niet de enige ben die het enorm bezig houdt nu we eenmaal echt aan het proberen zijn. Ik ga nog even verder snuffelen, cu around! xoxo ~ Pam
Hallo Pam, Welkom op het forum! Een ding hebben we al gemeen: we zijn samen 28 jaar. En nu wacht alleen jouw zwangerschap op onze belangrijkste overeenkomst. Groetjes Luc
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Hallo en welkom Wij zijn ook aan het proberen voor ons eerste kindje (sinds juni dit jaar) Hopelijk mag het vlug lukken voor jullie en ondertussen veel klusgenot gewenst
hallo allemaal zo te zien zijn wij ook aan het proberen voor ons eerste kindje dus wens ik aan iedereen die aan het proberen is veel succes