Dag dames, Ik ben nieuw op dit forum en wil me even voorstellen. Ik ben 23 jaar en heb samen met mijn vriend besloten dat we begin 2009 zo rond februari gaan proberen zwanger te raken. Ik probeer me momenteel goed te verdiepen in alles waar ik aan moet denken. Misschien kunnen jullie mij nog tips geven. Zijn er nog meer dames van mijn leeftijd die bezig zijn of binnenkort voor het eerste kindje willen gaan? liefs
Dankje voor je welkomswoord. Ik heb je website bekeken. Wil je zonder dat ik je ken toch steun bieden met alles wat je mee maakt en meegemaakt hebt.
Hallo cle23, Welkom op het forum! Ik ben ook 23 en ben in november met de pil gestopt. Dus ook net nieuw hier . Wij gaan ook voor ons eerste kindje en vind het superspannend! Tips: -Lees veel mee op dit forum (leer je veel van) -Begin op tijd met foliumzuur -zoek uit hoe je cyclus in elkaar zit -bestel zwangerschapstesten via internet (is veel goedkoper) Tja zelf heb ik denk ik ook nog tips nodig. hahaha Liefs
Hallo, Welkom... Ik ben 24 jaar en zitten nu in ronde 2 voor ons eerste kindje en ik hoop dat het prijs mag zijn zodat ik met kerst en nieuwjaar het grote nieuws aan de familie kan brengen (ik kan geen 3 maand mijn mondje houden hoor ) grtz little angel
Hoi Cle23, Welkom! Een spannende tijd gaat komen. Ik snap dat je je graag wilt gaan inlezen. Ik wens jullie een fijne en mooie tijd samen! groetjes, erwtje
Hoi hoi, wij zijn ook 2 maanden bezig voor de eerste, ik had ook gehoopt met kerst heel de familie te verassen, helaas was het niet raak. Hopelijk heb jij meer succes met de feestdagen! Veel liefs
Welkom op het forum! Spannende tijden breken aan.... lukt het snel of gaat het langer duren? Ik hoop voor jullie dat het niet zo lang gaat duren als bij ons!