Hoi allemaal

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door lollipop, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lollipop

lollipop Nieuw lid

5 feb 2009
    2
    0
    0
    HR Manager
    amsterdam
    Ik zal mij even voorstellen mijn naam is lollipop dat is een koosnaampje van mij die gebruik ik dan ook overal. mijn echte naam komt wel als iedereen mij wat beter kent ;)

Ik ben een getrouwde meid van bijna 28 en al een tijdje bezig om zwanger te worden helaas heb ik nu al twee keer een miskraam gehad waarvan een na drie en een halve maand,

Maar mijn man en ik laten de moed niet zakken. wij gaan er nog steeds voor.
    ik hoop hier op het forum wat leuke gezellige vriendinnen te ontmoeten en heerlijk te kletsen over het zwanger worden en straks ook het zwanger zijn.

Verder heb ik nog een grote hobby en dat is paardrijden mijn man deelt die hobby ook dus we zijn in het bezit van twee kanjers van paarden.

Verder nog twee honden, drie katten en twee konijnen. jaja het is een gezellige boel bij ons.

nou mochten jullie nog vragen hebben stel ze gerust mag ook via pb.
    dan ga ik lekker het forum leren kennen.

2. trotse mamie

1 feb 2009
    45
    0
    0
    mama van twee meiden
    ....
    WELKOM EN SUCCES MET ZWANGER WORDEN

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom ;)

4. Esty

Esty Lid

5 feb 2009
    11
    0
    0
    Hai lollipop,

Wat vervelend zeg, al twee keer een miskraam, ik heb het zelf 1 keer meegemaakt, vorig jaar oktober.

Goed van je dat jullie de moed niet laten zakken.
    Ik had het gevoel nl zelf wel even na m'n miskraam, maar door lieve mensen om ons heen en veel positieve verhalen ben ik ook weer heel positief en gaat het ons gewoon weer lukken.

Sterkte met alles en geniet van je mooie paarden,
    Groetjes Esty

Deel Deze Pagina