Hallo, Ik ben hier volledig nieuw, dus zal me even voorstellen. Ik ben Claartje 26 en woon samen met mijn man, Gerben, 28, in het hoge noorden. Wij zijn sinds kort ook klussend, maar waren al wel erg lang bezig met de voorbereiding hiervan. Ik heb me hier ingeshcreven om lekker mee te kunnen lezen met andere zwangeren en klussers en zo ervaringen uit te wisselen. Groetjes, Claartje
dank jullie wel allemaal! het is leuk om te zien hoe iedereen geinterresseerd is in de rest, erg gezellig! Ben benieuwd hoe snel ik mijn banner mag wisselen! vandaag enorme buikpijn, dus zal wel gewoon ongesteld worden, maar we gaan gewoon op voor de volgende ronde!
Hoi Claartje! Welkom! Hopen dat je niet ongesteld gaat worden! Ik duim voor je! Laat ons wel even weten he
Hoi Claartje, Welkom hier!! En zoals ik lees 25-8 een positive test!! Ik hoop voor je dat dat uitkomt, dat duurt niet zo heel lang meer...Spannend hoor!! Heel veel succes gewentst. \/ Liefs Happy
is idd errug spannend... kan volgens m'n cyclus vanaf morgen testen, maar ga nu lekker afwachten tot de 25ste hihi *nog niet ongesteld*