Hallo allemaal mijn naam is marvada, ik ben 28 jaar, heb een zoontje van 9 jaar oud, en ben al 8 jaar bezig met de tweede maar het wilt maar niet lukken. Nou ben ik vorige maand opgenomen geweest in het ziekenhuis omdat ze eerst dachten dat ik baarmoeder ontsteking had, maar dat was niet zo, echo gemaakt en kwamen de artsen tot de conclusie dat ik eileider onsteking had er zat ook vocht in en ik had een cyste, na 2 weken moest ik weer terug naar de gynecoloog en alles bleek opeens verdwenen te zijn door de antibiotica, nou hoop ik dus heel snel zwanger te worden, moet maandag 23 oktober ongesteld worden maar hoop natuurlijk niet dat het komt, maar voel nu wel steeds een buitje menstruatie pijn terwijl dat ik pas over een week en 3 dagen moet menstrueren en ik ben altijd netjes op tijd, heb een cyclus van 28 dagen, hoop nu dus dat het innestelings pijn is hihihihi nou groetjes en ik volg jullie allemaal hoor. doei doei
Hoi Marvada, Welkom hier en heel veel succes met zwanger worden. Ik hoop voor je dat het snel raak is. xxx Tamara